Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia N82 eller Lg'en? =) enkelt og greit:p eneste som betyr noe for meg er bildekvalitet og kvalitet på skjermen. Hvordan er N82 sine 16millioner farger sammenlignet med Viewty'n sine 256 000? irriterende mye bedre? eller funker det?:)

 

Du vil ikke se forskjell på om det er 16 millioner eller 256000 farger. Synes skjermen på Viewty'en er bedre. Den er større også:)

 

PS: Kameraet er LITT bedre på N82. Men jeg valgte Viewty. Mer underholdende telefon skal du lete lenge etter:)

Håper dette svaret hjelper deg med ditt valg, hvis ikke: Spør mer!

 

 

Mvh. Jon

Lenke til kommentar
Nokia N82 eller Lg'en? =) enkelt og greit:p eneste som betyr noe for meg er bildekvalitet og kvalitet på skjermen. Hvordan er N82 sine 16millioner farger sammenlignet med Viewty'n sine 256 000? irriterende mye bedre? eller funker det?:)

 

Du vil ikke se forskjell på om det er 16 millioner eller 256000 farger. Synes skjermen på Viewty'en er bedre. Den er større også:)

 

PS: Kameraet er LITT bedre på N82. Men jeg valgte Viewty. Mer underholdende telefon skal du lete lenge etter:)

Håper dette svaret hjelper deg med ditt valg, hvis ikke: Spør mer!

 

 

Mvh. Jon

 

takk! då er den bestilt, hentes imorgen;)

Lenke til kommentar

Jepp, det må du - er en knapp i venstre hjørne, som du må trykke på for å få frem tall og ÆØÅ :) Selv har jeg svart, og liker den fargen utrolig godt. Virker litt rart at den i sølv begynte å flasse.. Stikk i en butikk og se hvem som ser best ut, og velg deretter ;)

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Ser at Pixmania har LG KU990 inne til 2399,-/2499,-.

 

Men det står at disse har engelsk og fransk meny, vil det da si at det ikke er norsk meny på den? Og hvis det kun er engelsk og fransk meny på den, er det da mulig å fikse norsk meny for meg? Noen som forresten har bestilt sin KU990 derfra?

Endret av Kong _Kake
Lenke til kommentar

Har hørt folk som har fått problemer med Pixmania mtp. toll og klaging. Bare les en del av erfaringene i prisguiden. Da jeg kjøpte var vel Pixmania et par hundre kroner billigere, men jeg valgte en annen nettbutikk istedenfor.

 

EDIT: Når jeg gikk inn på Prisguiden nå, var ikke engang prisene til Pixmania der. Jeg ville valgt å betale mer og få den fra en NORSK nettbutikk.

 

EDIT2: Link til erfaringer.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Må si meg enig med de andre her, kjøp fra en god norsk butikk ;) stikk til hardware sin prisguide og sjekk hvor det er billigst, visst prisen har litt å si, er det både lettvint og greit.

 

 

Faen altså, føler at jeg aldri blir vant til QWERTY tastaturet, med 6 måneder med telefonen :p

Lenke til kommentar

Hmm. Til de som vurderer et innkjøp av denne så anbefaler jeg å se på elkjøp sin nettbutikk, hvor prisen er kun 2 495,-. De er ikke registrert i prisguiden, men er billigere enn alle bortsett ifra pixmania. I tillegg har kunder som handlet fra pixmania hatt problemer med toll, slik at det det koster å kjøpe derfra vil bli dyrerer uansett, så elkjøp er billigst nå slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...