Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig noen har spurt tidligere, men er KU990 kompatibel med noen bluetooth gps moduler? :)

Funker disse wayfinder greiene?

 

NEI, LG KU990 støtter ikke Wayfinders programvare. Jeg har selv undersøkt med Wayfinder for et par dager siden. Jeg har nemlig et abonnement på Wayfinder på min Nokia N82, som har innebygd GPS.

 

Men det finnes minst 2 GPS-verktøy du kan installere på LG KU990. Da må du kjøpe en GPS-boks/-enhet som kan kobles til mobilen via bluetooth.

 

Hvis det er et stort problem, kan han vel snakke med operatøren sin om det. Eller?

 

Okay, jeg får høre med Talkmore.

 

 

Skriv til oss etterpå og si om det funker da! Da vet vi det og;)

 

Klabert! :thumbup:

Endret av hessel
Lenke til kommentar
Det er nok ikke sikkert at Wayfinder funker nei.

 

Det er faktisk helt sikkert at Wayfinder ikke funker, for LG KU990 står ikke på listen over kompatible telefoner, og Wayfinder kundeservice har i tillegg bekreftet at programvaren ikke støttes på LG KU990. ;)

Lenke til kommentar
Det er nok ikke sikkert at Wayfinder funker nei.

 

Det er faktisk helt sikkert at Wayfinder ikke funker, for LG KU990 står ikke på listen over kompatible telefoner, og Wayfinder kundeservice har i tillegg bekreftet at programvaren ikke støttes på LG KU990. ;)

 

Okei, da prøver vi på nytt:p

 

 

Wayfinder funker ikke. Men det finnes jo mange andre GPS-moduler og programvare. http://www.amobil.no/artikler/gratis_gps_til_mobilen/40817

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg min LG KU990.

 

Jeg synes menysystemet er veldig bra, og det er meget enkelt å finne frem. På denne telefonen slipper man å lete seg ihjel etter innstillinger.

 

Den eneste "utfordringen" jeg ser etter et par timers bruk, er det å skrive meldinger og/eller epost på mobilen. Det tar nok litt tid å venne seg til å bruke touch-tastaturet på skjermen.

 

Alt i alt: kul telefon, assa!

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg min LG KU990.

 

Jeg synes menysystemet er veldig bra, og det er meget enkelt å finne frem. På denne telefonen slipper man å lete seg ihjel etter innstillinger.

 

Den eneste "utfordringen" jeg ser etter et par timers bruk, er det å skrive meldinger og/eller epost på mobilen. Det tar nok litt tid å venne seg til å bruke touch-tastaturet på skjermen.

 

Alt i alt: kul telefon, assa!

 

 

Nice;D Jeg fikk også min nye i morges(i går). Jeg har nå lett vennt meg til touchen, så det går rimelig kjapt med meldinger nå:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...