Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!

viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei :)

jeg har konvertert en film i det divx programet som følger med mobilen og jeg har lagt den filmen inn på mobilen, men når jeg går på mobilen så finner jeg den ikke og i følge minneadimistratoren så skal den være der :S

jeg har 1 gb minnekort, og det skal være nok plass på det.

jeg har brukt masselagring funksjonen og kopiert den til videomappa.

noen som vet hva som er galt og kan hjelpe meg?

hadde vært greit med svar fort siden jeg snart skal ut og reise og hadde vært greit å hatt en film å se på :)

tusen takk for svar på forhånd :)

Start mobilen på nytt? Mine videoer forsvinner av og til, det fikses med å restarte telefonen. Så lastes video, musikk etc på nytt. :)

Lenke til kommentar
hei :)

jeg har konvertert en film i det divx programet som følger med mobilen og jeg har lagt den filmen inn på mobilen, men når jeg går på mobilen så finner jeg den ikke og i følge minneadimistratoren så skal den være der :S

jeg har 1 gb minnekort, og det skal være nok plass på det.

jeg har brukt masselagring funksjonen og kopiert den til videomappa.

noen som vet hva som er galt og kan hjelpe meg?

hadde vært greit med svar fort siden jeg snart skal ut og reise og hadde vært greit å hatt en film å se på :)

tusen takk for svar på forhånd :)

Start mobilen på nytt? Mine videoer forsvinner av og til, det fikses med å restarte telefonen. Så lastes video, musikk etc på nytt. :)

hvordan restarter man den?

Endret av mariusgh
Lenke til kommentar

Skal, skal ikke.

Veldig vanskelig valg om eg ska gå for ku990 eller en annen touch mobil.

Fungerer det fint å kjøpe en gps modul utenom, og bruke med telefonen ?

Hvilke kart støttes i såfall ?

Endret av Netrum
Lenke til kommentar

Syns dette blir en litt rar sammenligning. Hva har de til felles? Touch skjermen. Det er ikke telefoner som er ment for samme brukermasse, Viewty'en er en easy-to-use telefon, uten noen spesielle state-of-the-art saker, annet enn kameraet.

Lenke til kommentar

Han ville ha en mobil med touch-skjerm, har ikke både KU990 og Diamond det, jo takk :) Derfor sa jeg at jeg heller hadde valgt Diamond istedet for KU990!

Skal, skal ikke.

Veldig vanskelig valg om eg ska gå for ku990 eller en annen touch mobil.

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Hei:D

Jeg tenker på å anskaffe meg denne mobilen, men har noen spørsmål først.

1) www.pixmania.no selger denne mobilen billig, noen som har noen erfaringer fra denne siden?

2) Mobilen blir solgt med kun fransk og engelsk språk fra denne butikken, betyr det at det ikke er innlagt norske ord i t9 ordlisten?

3) noen som vet om en butikk hvor de selger denne telefonen billig? Enten uten abonnement eller med netcom young talk

Lenke til kommentar

1) Du bør ikke kjøpe fra Pixmania. Mange som har dårlige erfaringer med de, både med kundeservice (eller mangelen på kundeservice) og med at det har blitt kluss med toll og greier.

2) Ja, det gjør det, selv om jeg på min kan velge mellom veldig mange språk (rindt 20 forskjellige), så kan ikke helt skjønne at den kun kommer med fransk og engelsk.

3) Sjekk ut Prisguiden. Tror CDON.no har den ganske billig. EDIT: Ser at NetOnNet.no har den 4 kroner billigere enn CDON, men frakten er 60 kroner mindre hos CDON, altså er CDON billigst.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...