Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare å kjøpe et micro SD minnekort. Kjøp på nettet, det er definitivt billigst.

 

SDHC minnekort fungerer. Du vi aldri få vite at det er over 2gb ledig, men du vil heller ikke få vite at det er under det med mindre det faktisk er det. Hvis du skjønner :p Søk i tråden så finner du 10 forklaringer som er bedre.

Lenke til kommentar
Akkurat, men synes det virker litt tungvindt å alltid må ha noe på mobilen, og hvis den går tregt. Men om jeg kjøper dette

Minnekortetda?

 

Eller er 2GB lite?

 

Om 2gb er lite får du jo nesten vurdere etter eget bruk. Har du planer om å bruke mobilen som MP3 spiller over lengre tid, samtidig som du skal ta mye bilder etc. vil nok kanskje 2gb føles litt lite. Fungerer derimot flott for meg, og er lagring i massevis :)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært LG Viewty-eier i en uke. Flott sak. Jeg er fornøyd.

 

Men noen spørsmål har samlet seg opp:

 

1. Hvorfor får jeg PROXY ERROR når jeg åpner nettleseren? Må jeg innstallere noe først?

 

2. Batteritiden. Er det flere som synes det går uforholdsmessig kortere tid fra halvfullt til tomt enn det gjør fra fulladet til halvfullt?

 

3. Har kjøpt og satt i et MicroSD minnekort. Når jeg går inn på "Minneadministrator" og så "Eksternt minne", tilbys jeg å formatere det. Trykker jeg på den knappen, kommer det opp et spørsmål om sikkerhetskode. Hva slags kode er det som spørres om her? Trenger jeg i det hele tatt å formatere kortet?

 

Imøteser svar.

 

Mvh

CF

Lenke til kommentar

1. har du fått ordnet så det er lagt inn internett instillinger fra din mobillevrandør?

 

2. det er vel blitt diskutert tidligere i tråden (jeg har iallefall kommet fram til det jeg tror er en riktig konklusjon her), LG har ikke programmert inn noe kode for å linjarisere (hvis det er et ord) visningen av utladningen av batteriet, batterier er ikkelinjære i ut og opplading.

 

3. his du ikke formaterer så er det vel en sjanse for at mobilen ikke kan/vil bruke kortet da den ikke får det på sin "måte". sikkerhetskoden er vel 0000 eller noe slikt. skal stå i håndboken, alle mobiler har vel en slik en nå tildags.

Lenke til kommentar
1. har du fått ordnet så det er lagt inn internett instillinger fra din mobillevrandør?

 

2. det er vel blitt diskutert tidligere i tråden (jeg har iallefall kommet fram til det jeg tror er en riktig konklusjon her), LG har ikke programmert inn noe kode for å linjarisere (hvis det er et ord) visningen av utladningen av batteriet, batterier er ikkelinjære i ut og opplading.

 

3. his du ikke formaterer så er det vel en sjanse for at mobilen ikke kan/vil bruke kortet da den ikke får det på sin "måte". sikkerhetskoden er vel 0000 eller noe slikt. skal stå i håndboken, alle mobiler har vel en slik en nå tildags.

 

Takk for svar.

 

1. Mener jeg fikk en sms om innstillinger fra operatør rett etter jeg koblet meg opp første gang fra operatør som jeg aksepterte og dermed skal være på plass. Må jeg laste ned Opera mini eller noe sånt?

 

2. Ting kan tyde på det, ja. Dumt.

 

3. Det var 0000 som riktig kode, ja. Igjen takk.

 

 

Mens jeg er her inne.

Er det noen som har gjort noen erfaringer med hva slags kamerainnstilling som gir best bilder (valg av antall megapix, bildekvalitet, ISO-grad, hvitbalanse, osv), eller blir det mest tut og kjør på AUTO-innstilling?

 

Mvh

CF

Lenke til kommentar

jeg trengte ikke laste ned noen nettleser, men da jeg kjøpte den måtte jeg gå inn på min leverandør (netcom) og få tilsendt innstillingene jeg trengte for å få den opp på mms/wap/internett. vis du ikke har prøvd det så ville jeg gjordt bare for å sjekke. er billigere en å betale for et program :D

 

og ang batteriet så er vi mobilbrukere bortskjemt med linjarisering på levetiden så det kan ta litt tid å venne seg til :p

Lenke til kommentar

hei :)

 

jeg har konvertert en film i det divx programet som følger med mobilen og jeg har lagt den filmen inn på mobilen, men når jeg går på mobilen så finner jeg den ikke og i følge minneadimistratoren så skal den være der :S

 

jeg har 1 gb minnekort, og det skal være nok plass på det.

jeg har brukt masselagring funksjonen og kopiert den til videomappa.

 

noen som vet hva som er galt og kan hjelpe meg?

hadde vært greit med svar fort siden jeg snart skal ut og reise og hadde vært greit å hatt en film å se på :)

 

tusen takk for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...