charliefoxtrot Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nå tror jeg at jeg snart har lest alt som kan leses om denne telefonen, og er temmelig nær ved å bestille meg en. Om noen bare kunne svare meg på et aller siste spørsmål, sånn for fjerne siste fnugg av tvil: Alt jeg har kommet over tyder på telefonen ikke kan synkroniseres med mac. Greit nok. Men er det likevel slik at jeg kan få tilgang på mobilen på mac-maskinen min via USB, og slik sett ikke er begrenset til blåtann for å overføre bilder og annet? Dette er ganske viktig å få avklart. På forhånd takk. Mvh CF Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Går ann og sette mobilen på masselagring, jeg vil tro at det skjer det samme med macen som i vistan, ergo det kommer opp en egen mappe for mobilen som du kan overføre bilder etc i haugevis Lenke til kommentar
charliefoxtrot Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du tror det? Hm, må nesten være helt sikker på akkurat dette før jeg bestiller. Men takk for svar. Mens jeg har dere her. Jeg har faktisk et lite spørsmål til, mer forbrukerrelatert. Hvordan er det med reklamasjon, garanti og reparasjon og sånn om jeg kjøper den i en nettbutikk? Kan jeg f.eks levere mobilen til en hvilken som helst reparatør og fremvise kvittering og få det fikset på garantien der, eller må jeg oppsøke en spesiell LG-reparatør, ev. være nødt til å sende den inn til nettbutikken igjen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hvordan man skifter ut kun displaycoveret foran? Greide å miste det igjen i grusen så nå er hele skiten hakket opp Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Faen Raste, du burde skaffe deg sånn greie så du kan ha mobilen rundt halsen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, skal skaffe meg sånt etui bare jeg får skiftet deksel Ingen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Alt jeg har kommet over tyder på telefonen ikke kan synkroniseres med mac. Greit nok. Men er det likevel slik at jeg kan få tilgang på mobilen på mac-maskinen min via USB, og slik sett ikke er begrenset til blåtann for å overføre bilder og annet? Dette er ganske viktig å få avklart. På forhånd takk. Mvh CF Hvis du setter telefonen i noe som heter "masselagringsmodus" fungerer det knirkefritt å overføre filer over kabel. Det blir som å koble til hvilken som helst USB-minnepinne eller minnekort. Så ja, det fungerer. Endret 22. juni 2008 av njm Lenke til kommentar
charliefoxtrot Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Alt jeg har kommet over tyder på telefonen ikke kan synkroniseres med mac. Greit nok. Men er det likevel slik at jeg kan få tilgang på mobilen på mac-maskinen min via USB, og slik sett ikke er begrenset til blåtann for å overføre bilder og annet? Dette er ganske viktig å få avklart. På forhånd takk. Mvh CF Hvis du setter telefonen i noe som heter "masselagringsmodus" fungerer det knirkefritt å overføre filer over kabel. Det blir som å koble til hvilken som helst USB-minnepinne eller minnekort. Så ja, det fungerer. Strålende! Da er mobilen bestilt fra CDON. Selv om jeg vet flere har, mildt sagt, blandede efaringer med dem, har de vært raske og pålitelige de gangene jeg har bestilt derfra. Takk for alle svar. Mvh CF Lenke til kommentar
ashndarei Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet om det går an og innstalere andre codec en divx på lgku 990? er litt kronglette og drive med konverteringa... Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har noen forsøkt å installere themes på telefonen? Evt lage sitt eget theme? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har lagt inn themes på telefonen ja. Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har noen forsøkt å installere themes på telefonen? Evt lage sitt eget theme? Har lagt inn themes ja. Vet ikke hvordan man lager egne, så holder meg heller oppdatert på de som andre lager på det engelske forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har noen forsøkt å installere themes på telefonen? Evt lage sitt eget theme? Har lagt inn themes ja. Vet ikke hvordan man lager egne, så holder meg heller oppdatert på de som andre lager på det engelske forumet. Går utifra at det var dette forumet du tenkte på? http://www.ku990.co.uk/forum/index.php I så fall, hvor ser du på den siden? Begge stedene man kan diskutere ting ang. themes har det aldri blitt postet noe.. Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Går utifra at det var dette forumet du tenkte på?http://www.ku990.co.uk/forum/index.php I så fall, hvor ser du på den siden? Begge stedene man kan diskutere ting ang. themes har det aldri blitt postet noe.. Du må registrere deg for å se hva som er på de trådene. Det er gratis å registrere seg Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som veit hvordan man oppdaterer telefonen? Og om det har kommet en oppdatering? Var jo snakk om at det skulle komme en oppdatering som gjørde at man kunne filme 120fps i 640x 480.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kommet mange oppdateringer, men for meg ser jeg lite forandring og lite vits å oppdatere telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Var jo snakk om at det skulle komme en oppdatering som gjørde at man kunne filme 120fps i 640x 480.. Hvor var det snakk om det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Man må også oppdatere den på hack, og da mister man garantien. Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Var jo snakk om at det skulle komme en oppdatering som gjørde at man kunne filme 120fps i 640x 480.. Hvor var det snakk om det? Jeg leste det på divx sine hjemmesider gjemt langt borte vekk Finner ikke fram dit nå igjen, men husker jeg endte opp der engang, og der sto det at det skulle komme en oppdatering med det. Men kan jo hende det bare var for usa Lenke til kommentar
sgunder Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg denne tlf, men har ett par spørsmål som jeg håper dere "Viewty eksperter" kan hjelpe meg med Beklager om dette har blitt spurt om før, men tråden er litt lang....... Vil ett 4 eller 8 GB minnekort SDHC fra Sandisk fungere i telefonen? Finnes det ett høykapasitetbatteri å få tak i til denne, har hørt at tlf er heller laber på batteritid. Har reisejobb så er ikke i nærheten av en strømkontakt annenhver time. Kjøper tlf i hovedsak pga den store skjermen. Trenger en god "surfetlf" slik at jeg kan holde meg oppdatert med diverse nettsider i forbindelse med jobb på reise. Laptop blir for stort. Om dere har tips om bedre tlf til dette formålet tar jeg imot tips med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå