Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Har lest litt på et engelsk forum om denne mobilen, og ser at noen kommenterer dårlig bildekvalitet på bildene som er tatt med den, dårligere enn SE k800i? kan noen si no om bildekvaliteten?

 

Endel som skjermen har "løsnet" litt på, slik at den stikker en millimeter opp i et hjørne f.eks, noen som har erfaringer på byggekvalitet osv?

 

Også tilslutt: Mange klager på at det bare går an å lagre 5 "memo's", huskelapper vil jeg tro, er det sant eller?

 

Har selv lest at et par(en del) som sliter med dårlig bildekvalitet på bildene. det er vel det som er hoved grunnen til at jeg ikke har kjøpt den enda.

 

Det andre har jeg enda ikke hørt om.

 

edit: spelling:p

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest litt på et engelsk forum om denne mobilen, og ser at noen kommenterer dårlig bildekvalitet på bildene som er tatt med den, dårligere enn SE k800i? kan noen si no om bildekvaliteten?

 

Endel som skjermen har "løsnet" litt på, slik at den stikker en millimeter opp i et hjørne f.eks, noen som har erfaringer på byggekvalitet osv?

 

Også tilslutt: Mange klager på at det bare går an å lagre 5 "memo's", huskelapper vil jeg tro, er det sant eller?

 

Har selv lest at et par(en del) som sliter med dårlig bildekvalitet på bildene. det er vel det som er hoved grunnen til at jeg ikke har kjøpt den enda.

 

Det andre har jeg enda ikke hørt om.

 

edit: spelling:p

 

 

 

Ehem.. Hvis du tar deg tid, kan du jo stille inn så det blir bedre kvalitet. ISO osv.

Da jeg prøvde telefonen, syntes jeg bildene ble mer riktige når jeg hadde ISO på 200, å satte ned til til 3Megapiksler. Den tar ganske gode bilder, dersom du stiller litt inn på kameraet. Ned til 3MP.. Mystiske greier . . . Noen som kan si meg hvorfor det ble bedre? :hmm:

Lenke til kommentar
Har lest litt på et engelsk forum om denne mobilen, og ser at noen kommenterer dårlig bildekvalitet på bildene som er tatt med den, dårligere enn SE k800i? kan noen si no om bildekvaliteten?

 

Endel som skjermen har "løsnet" litt på, slik at den stikker en millimeter opp i et hjørne f.eks, noen som har erfaringer på byggekvalitet osv?

 

Også tilslutt: Mange klager på at det bare går an å lagre 5 "memo's", huskelapper vil jeg tro, er det sant eller?

 

Har selv lest at et par(en del) som sliter med dårlig bildekvalitet på bildene. det er vel det som er hoved grunnen til at jeg ikke har kjøpt den enda.

 

Det andre har jeg enda ikke hørt om.

 

edit: spelling:p

 

 

 

 

 

Ehem.. Hvis du tar deg tid, kan du jo stille inn så det blir bedre kvalitet. ISO osv.

Da jeg prøvde telefonen, syntes jeg bildene ble mer riktige når jeg hadde ISO på 200, å satte ned til til 3Megapiksler. Den tar ganske gode bilder, dersom du stiller litt inn på kameraet. Ned til 3MP.. Mystiske greier . . . Noen som kan si meg hvorfor det ble bedre? :hmm:

 

 

Vet selvfølgelig om disse "triksene" men likavel er det en del som ikke er helt fornøyd med kvaliteten. kan hende dette er noe fra telefon til telefon for alt jeg vet.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Dette har vært tatt opp såå mange ganger nå. Det står lengre oppe i tråden.. men ja det er mulig å bruke større minnekort enn 2GB. Men mobilen viser kun at du har 2GB minne kort inni. Når du har mindre plass enn 2GB igjen synker den selvfølgelig..

 

uuugh, ingen som har laget themes til viewty enda? Kun wallpapers enda..

Ok, så da er det slik at man kan bruke alle 8 GB på minnekortet, men at først når man har 2 GB igjen så begynner den å telle ned på kapasiteten?

 

Og det er microSD kort telefonen bruker?

 

Må bare være sikker. En av minusene med denne telefonen var at det bare var støtte for 2 GB, men hvis det er slik at man kan bruke 8GB så er jo det supert :)

Lenke til kommentar
Men jeg har trådløst nettverk hjemme, betyr det at jeg kan koble meg til det med iPhone?

Ja, men hva er vitsen? har du ikke PC hjemme?

Joda, men hva om jeg sitter på en flyplass elns hvor de har trådløst nettverk. Er det ikke MYE mer praktisk å ha en iPhone enn å gå rundt med en stasjonærpc?

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
Enig i den du, og uansett; Hva er vitsen med 3.5g når det ikke engang er kommet til norge? Og det kommer til å koste store summer hvis du ikke bruker wifi.

 

Eh, HSDPA er i drift hos både Telenor og Netcom. Ikke dekning så mange steder enda men det er kommet.

 

Og store summer er relativt, du kan hos flere mobiloperatører betale fra 99 kroner i mnd (fri bruk 17-07, helg og helligdager) til 549 kroner i mnd (fastpris på bruk hele døgnet).

Lenke til kommentar
Sparer en del penger på å ha Wifi da

 

Helt enig her, har selv blit vandt med WIFI:/ så for meg blir dette et stort savn.

 

Men å spørre hva som er best mellom prada, ku990 og iphone er egentlig gankse teit.

 

Prada er en mote/design mobil. fint skall men du får egentlig lite mobil for pengene.

 

Ku990 er en KAMERA mobil. Den ser ut som et kamera og er laget for at den's sterke side skal være at den skal ta fine bilder.

 

Iphone er klart den beste mp3 telefonen av disse 3, samt at den er fin å se på, men har ikke kamera (jeg ser på 2mp som uten kamera).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...