Raste Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror faktisk at 300 er maks ja! Slett de Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nei. Det er nok maks 300. Synd det, egentlig. Endret 29. mai 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fant en side med masse spill for 240x400 og 240x320: http://www.mobilesmania.com/forum/index.php?showtopic=50457 Om det er fullversjoner eller demoer vet jeg ikke da jeg ikke får testet dem før om 3-4 dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er det kommet noen nye firmware på denne tlf siden januar/februar i år? Kan man installere de selv med usb kabelen som følger med? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du må hacke for å lagge inn firmware, dvs ulovlig måte å oppdatere på. Det er ingen nytt på de firmwarene, men kan du ikke se lenger bak neste gang. Dette har blitt tatt opp før! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du må hacke for å lagge inn firmware, dvs ulovlig måte å oppdatere på. Det er ingen nytt på de firmwarene, men kan du ikke se lenger bak neste gang. Dette har blitt tatt opp før! Latterlig Et søk i denne tråden viste fort at du også spurte om dette, selv om det også hadde blitt spurt om før. Uansett, da var viewtyen min levert på rep Den hadde ikke dekning selv om jeg befant meg i byer eller tettsteder der andre netcom kunder hadde god dekning. Tydeligvis noe galt med antenna Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har ikke spurt om det, men pratet om det. At det burde kanskje komme noe sånn update som Nokia har! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Finnes det noen Firmware updater til KU990? Innstillingene mine på kameraet lagrer seg ikke hele tiden som er forbanna dritt. Men jeg syns kameraet ble mye bedre når jeg tok det på 3 mpx og satte ned iso på 200. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ok, jeg spurte om Updater. Ikke ny firmware! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ok, jeg spurte om Updater. Ikke ny firmware! Er det virkelig vesentlig? Alle vet jo at det er lettere å spørre på nytt i stedet for å leite gjennom alle sidene. Hvis du uansett vil bruke tiden din til å svare han, kan du da svare saklig og hjelpe ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Svarte jeg ikke han saklig? Jo, jeg svarte på spørsmålet hans og jeg la til at han kunne se bakover på sidene siden der hadde folk spurt før Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har fått ny mobil en LG Viewty fin og se på, bra kamera. men det jeg lurer på er hva mer kan man gjøre med den? enn og ta bilder. håper noen kan si hva som er bra/gøy osv. og husk og forklar hvordan Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Skal vist få mange forbedringer etter at du har oppdatert firmware. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Installer noen spill. Endret 1. juni 2008 av Knewt Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 jeg har denne telefonen, men ikke vet jeg hvor jeg skal skaffe spill/motiv ikke vet jeg hvordan jeg skal bruke usb kabelen får ikke installert den lille mini cd-platen!! jeg fatter ikke en dri** Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gå inn på Telefoninnstillinger --> Tilkoblingsmuligheter --> USB-tilkoblingsmodus og velg Masselagring. Da vil den komme opp på pc-en uten program. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gå inn på Telefoninnstillinger --> Tilkoblingsmuligheter --> USB-tilkoblingsmodus og velg Masselagring. Da vil den komme opp på pc-en uten program. Takk skal du ha, men hvordan mappe skal jeg legge spill/motiv/musikk osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Musikk legger du vel i Music eller hva den heter, er vel en mappe for spill også tror jeg. Men går det ikke an å slette alle sms? Er da rimelig sikker på at jeg gjorde det for ikke så lenge siden. knewt: Takk skal du ha. SKjønner ikke hvordan jeg klarte å overse den! Endret 1. juni 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Innboks - Mer-menyen (helt til venstre nede) - Merk - Så huker du av øverst ved siden av Innboks/sendte. Da blir alle merket, og du trykker slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Nettopp kjøpt meg en pent brukt ku990. 1. Øverst i skjermbildet står det en E (ved signalstyrken) og en R. Dette står for Roaming og Edge. Kan jeg slå av noe av dette for å spare strøm? 2. Amobil skrev at det var med ett spill, jeg fant ingen på mobilen.. 3. Hvis jeg velger å gå tilbake til fabrikkinstillingene, vil jeg da slette programmer eller noe annet som vanligvis ligger inne på mobilen? EDIT: Klarer i noen menyer å dra opp og ned ved hjelp av fingeren, men i andre menyer igjen vil det ikke virke. Skal det være slik eller kreves det at man trykker veldig hart for å dra nedover i menyene? Ellers en topp mobil, veldig fornøyd så langt! Var litt skeptisk til tocuh screen, men siden jeg ikke sender sykt mange mld (5 pr dag i snitt) så går kjempefint Litt dumt at æ,å og å må trykkes inn via spesialtegn. Endret 4. juni 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå