Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Er det kommet noen nye firmware på denne tlf siden januar/februar i år? Kan man installere de selv med usb kabelen som følger med?

Lenke til kommentar
Du må hacke for å lagge inn firmware, dvs ulovlig måte å oppdatere på. Det er ingen nytt på de firmwarene, men kan du ikke se lenger bak neste gang. Dette har blitt tatt opp før!

 

Latterlig :p Et søk i denne tråden viste fort at du også spurte om dette, selv om det også hadde blitt spurt om før.

 

Uansett, da var viewtyen min levert på rep :( Den hadde ikke dekning selv om jeg befant meg i byer eller tettsteder der andre netcom kunder hadde god dekning. Tydeligvis noe galt med antenna

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Gå inn på Telefoninnstillinger --> Tilkoblingsmuligheter --> USB-tilkoblingsmodus og velg Masselagring.

 

Da vil den komme opp på pc-en uten program.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Musikk legger du vel i Music eller hva den heter, er vel en mappe for spill også tror jeg.

 

Men går det ikke an å slette alle sms? :confused: Er da rimelig sikker på at jeg gjorde det for ikke så lenge siden.

 

 

 

knewt: Takk skal du ha. SKjønner ikke hvordan jeg klarte å overse den!

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Nettopp kjøpt meg en pent brukt ku990.

 

1. Øverst i skjermbildet står det en E (ved signalstyrken) og en R. Dette står for Roaming og Edge. Kan jeg slå av noe av dette for å spare strøm?

 

2. Amobil skrev at det var med ett spill, jeg fant ingen på mobilen..

 

3. Hvis jeg velger å gå tilbake til fabrikkinstillingene, vil jeg da slette programmer eller noe annet som vanligvis ligger inne på mobilen?

 

 

EDIT:

Klarer i noen menyer å dra opp og ned ved hjelp av fingeren, men i andre menyer igjen vil det ikke virke. Skal det være slik eller kreves det at man trykker veldig hart for å dra nedover i menyene?

 

Ellers en topp mobil, veldig fornøyd så langt! Var litt skeptisk til tocuh screen, men siden jeg ikke sender sykt mange mld (5 pr dag i snitt) så går kjempefint :) Litt dumt at æ,å og å må trykkes inn via spesialtegn.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...