Sitronkake Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har mottat mobilen nå! Deilig mobil! Hvor skal jeg legge spill og musikk når jeg kobler den til i masselagringsmodus? EDIT: Ble visst dobbelpost. En ting til: Bør jeg bytte skjermbeskytter fra den som står på skjermen til skjermbeskyttelsen som ligger løst i eska? Herlig mobil, ja! :!: Skjermbeskytteren som allerede er på telefonen holder. Bare å bytte når den begynner å bli ripete eller slitt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Okai. Fant ut av både spill og musikk, forresten. Gir mobilen noe slags signal når den er ferdiglada? Holder på med min andre lading idag. Sist gang ble den kanskje ikke fullada, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg lurer på en ting. Er det meninga at det skal være maaaasse etterslep i kamerasøkeren? Den er jo dårligere enn min gamle 6131. Det skjer ikke når "motivet", her en pult, er mindre enn en halv meter unna, men på 1 meter og over henger søkeren noe sinnsykt. Makromodus er av, blitz er av, 5 MP, vanlig mode (ikke S/H e.l), minnekort som lagring. Hva er galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er rimelig tregt i forhold til videofunksjonen ja, men er ikke noe som plager meg. Kanskje det er noe galt med din? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hmm. Når jeg var nede i stad funka den helt fint, men her oppe i andre etasje henger den voldsomt etter. Er ikke spesielt mørkt her, men kanskje litt dårligere lys enn nede. Det er den eneste forklaringa jeg kan se. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Selv hadde jeg vurdert å fjerne beskyttern som følger med og sitter på, siden LG selv har sagt at dette kan ødelegge touch skjermen når du trykker en del hardere en du ville gjort uten beskytteren. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Okai. Fant ut av både spill og musikk, forresten. Gir mobilen noe slags signal når den er ferdiglada? Holder på med min andre lading idag. Sist gang ble den kanskje ikke fullada, da. Mener jeg fikk beskjed om at batteriet var fulladet når jeg lada den første gang. Lenke til kommentar
mariusgh Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 jeg har fått meg denne telefonen, MEN andre dagen jeg hadde den, mistet jeg den i grusen og skjermen knuste :S har noen opplevd dette før? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Okai. Fant ut av både spill og musikk, forresten. Gir mobilen noe slags signal når den er ferdiglada? Holder på med min andre lading idag. Sist gang ble den kanskje ikke fullada, da. Av de 4 "barene" vil alle lyse konstant når mobilen er fulladet. Før den er det "tikker" de oppover. Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg har fått meg denne telefonen, MEN andre dagen jeg hadde den, mistet jeg den i grusen og skjermen knuste :Shar noen opplevd dette før? Det er kjedelig, du må være mer forsiktig med mobilen din! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvilken type minne vil dere anbefale til ku990? (MicroSD, osv) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hvilken type minne vil dere anbefale til ku990? (MicroSD, osv) den eneste typen som passer? med mindre du har et spesielt behov ville jeg ikke gått over 2 GB da det ikke egentlig støttes *edit* redigert skrivefeil Endret 28. mai 2008 av stich_it Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nettopp bydd på denne auksjonen: http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=538830668& Mulig jeg var litt for snar til å kjøpe, la merke til dette etterpå: Disse "store" brikkene er ikke alltid kompatible, selv om din telefon bruker Micro-SD Tror dere den vil virke? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Ja det tror jeg Det er et micro-SD kort, med 2 adapter, så ser ingen grunn til at det ikke skal funke. PS: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k Koster 60 kroner for et fra nettbutikk om dagen, ingen vits i å betale 100 fra auksjon Endret 28. mai 2008 av Mixy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fra VG i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Iphone er diggere, men KU990 har bedre specs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja det tror jeg Det er et micro-SD kort, med 2 adapter, så ser ingen grunn til at det ikke skal funke. PS: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k Koster 60 kroner for et fra nettbutikk om dagen, ingen vits i å betale 100 fra auksjon Bruker 50-lapper til å tørke meg i ræva med etter hvert dobesøk Ser, gidder bare ikke regge meg for 40 kr. Dessuten er jeg blitt litt skeptisk på å reg. meg på mange nettsider, id-tyveri/salg osv.. Mye vi ikke vet her. Anyway, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 vet ikke om dette har blitt sagt før men hvis du vil slette meldinger fort så fant jeg ut en måte istad 1. Gå inn på innboks. 2. Trykk på en melding men ikke gå inn på den. 3. Trykk på det ''Mer'' tegnet. 4. Bla ned til merk/fjern. 5. Merk alle meldingene dine. 6. SLETT. Ikke drit meg ut hvis det har blitt sagt før. Ullsokk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har det vært problemer med å slette meldinger før? Syns jeg leste noe om det før jeg kjøpte telefonen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har rundt 300 mld på telefonene nå og får beskjed at det begynner og bli fult, går det ikke ann og få plass til flere meldinger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå