Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

hei alle sammen.

 

Jeg vil anbefale alle som ikke trenger 3-G til å skru dette av. Har økt batterikapasiteten på telefonen min med over 1 dag. Det i tillegg til rimelig heftig blåtann bruk. blir spennende å se hvor lenge batteriet varer nå, når jeg fortsatt har igjen mye strøm i følge telefonen.

har ikke dette blitt sagt før, pluss andre strømsparingstips?

og luggruff hva mener du med det du sier? kan du forklare litt mer. er det relveant for mobilbruken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr egentlig R'en som kommer frem av og til? Jeg har aldri hatt den før, bortsett fra når jeg var i Sverige sist helg, da kom den frem..? :)

 

 

R'en betyr roaming. Dette forekommer når du bruker en operatør annet enn ditt eget...hvis jeg forstår det riktig:P

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg om hvordan jeg kan faa lest hele meldingen etter at den er skrevet? Jeg faar ikke bladd meg oppover og noen ganger har jeg jo faktisk glemt hva jeg har skrevet paa en lang melding:) Hr prøvd aa lagre den i utkast for saa aa redigere den etterpaa, men da faar jeg bare opp de siste ordene... takk paa forhaand:)

Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg om hvordan jeg kan faa lest hele meldingen etter at den er skrevet? Jeg faar ikke bladd meg oppover og noen ganger har jeg jo faktisk glemt hva jeg har skrevet paa en lang melding:) Hr prøvd aa lagre den i utkast for saa aa redigere den etterpaa, men da faar jeg bare opp de siste ordene... takk paa forhaand:)

 

På samme som du gjør når du scroller. Scroll med fingern fra den øverste linja i teksteditoren og ned for å bla tilbake opp.

Endret av vong10
Lenke til kommentar
Jeg får PC med minnekortleser. Bør jeg da bruke minnekortleser fremfor datakabel for overføring av musikk til telefon og bilder/film fra telefon?

 

det går kjappere å overføre filer med minnekortleser. men det er ganske tungvindt da du må slå av telefonen, ta ut batteriet, ta ut minnekort og overføre filer, sette inn minnekort og batteri i telefonen og skru den på igjen.

så den tiden du sparer på å bruke minnekortleser bruker du opp på å fikle med alt det andre...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Kjøpte KU990 for kort tid siden og er godt fornøyd så langt. Litt knotete å skrive SMS men det er en vanesak. Har et par spørsmål:

 

1. Jeg har et Bluetooth-headset fra Sony Ericsson som jeg brukte med K800i før. Kan denne brukes med LG KU990? Har prøvd å koble disse sammen men telefonen finner ingen enheter.

 

2. Jeg har lett etter en billader til KU990. Har funnet flere ladere for LG-telefoner, men ingen som støtter KU990. Vet dere om en billader til denne?

 

 

På forhånd takk!

 

Mvh

Sitronkake

Endret av Sitronkake
Lenke til kommentar

Jeg tok et Google-søk. Laderen som heter CLA-120 passer til Viewty.

 

LG Billader 12-24V CLA-120

LG CLA-120 - Batterilader - bil - 1 Utgangskobling(er)

 

LG Electronics is one of the world's largest electronics manufacturers, producing a large range of consumer electronics and IT products. LG has created reputation for progressive technology and innovation with the latest technological developments in consumer electronics, home appliances and IT products.

 

Passer til følgende modeller:

LG Mobil KU250

LG Mobil KG275

LG Mobil KU580 Black

LG Mobil KE800 Platinum Black

LG Mobil KE970 Shine

LG Mobil KS10 Black

LG Mobil KE850 Black Prada

LG Mobil KU990 Viewty

 

Billisgte pris (iflg. Prisguide.no)

Lenke til kommentar

Har mottat mobilen nå! Deilig mobil! :D

 

Hvor skal jeg legge spill og musikk når jeg kobler den til i masselagringsmodus?

 

EDIT: Ble visst dobbelpost. En ting til: Bør jeg bytte skjermbeskytter fra den som står på skjermen til skjermbeskyttelsen som ligger løst i eska?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...