Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaing med å bestille fra mShop ?

Har sett litt rundt, og her er det absolutt billigst :-)

 

Har billigere steder:

 

Pixmania

NetOnNet

Amentio

 

ikke kjøp fra Pixmania. det er en fransk butikk. så det tar forever å få det du bestiller og du må betale 3 ganger så mye frakt + toll. kjøpt en ting der og det var ikke et billig kjøp.

 

Noen som vet hvilken firmware versjon som kan filme i 120fps i vga oppløsning?

 

hvor har du hørt dette. men uansett så finnest det kun 1 firmware. (3 versoner av det, men det er minimale forandring på de. bakgruns bilder, themes osv)

 

og LG har også sakt at de ikke kommer til å komme med en ny firmware fordi at telefonen er "perfekt"

Lenke til kommentar
Noen som har erfaing med å bestille fra mShop ?

Har sett litt rundt, og her er det absolutt billigst :-)

 

Har billigere steder:

 

Pixmania

NetOnNet

Amentio

 

ikke kjøp fra Pixmania. det er en fransk butikk. så det tar forever å få det du bestiller og du må betale 3 ganger så mye frakt + toll. kjøpt en ting der og det var ikke et billig kjøp.

 

Noen som vet hvilken firmware versjon som kan filme i 120fps i vga oppløsning?

 

hvor har du hørt dette. men uansett så finnest det kun 1 firmware. (3 versoner av det, men det er minimale forandring på de. bakgruns bilder, themes osv)

 

og LG har også sakt at de ikke kommer til å komme med en ny firmware fordi at telefonen er "perfekt"

 

Fra flere kilder f.eks mobilen.no les her. http://www.mobilen.no/wip4/ta_supervideo_l.../d.epl?id=25264

 

Dette skulle tre i kraft fra mars eller noe,så synes det er rart at ingen har fått en som kan dette enda.

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar

rart, ikke så lenge siden en del på ku990.uk forumet fikk vite at det ikke kom til å komme ny firmvare til telefonen.

 

En del satte til og med sammen en bug / how to improve liste. for så å sende den til LG via mail. når de bare fikk et dårlig copy/paste svar tok de å la ut svaret på forumet. endte med at mange brukere sendte samme mailen til de. til slutt fikk vi noe annet enn det copy/paste svaret, men ikke noe positivt.

 

men for all del, det er no bare å sende en mail selv å se hvilket svar du får. eller lese litt på uk forumet. har selv gidd opp litt etter at jeg fikk vite at det ikke kommer noen firmware update og det ikke hjalp å klage på det.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg skal hente LG Ku990 på posten i morgen, så har jeg noen spørsmål:

 

- Er det norsk "operativsystem"? Kjøpte den fra komplett..

- Er det bra mp3 spiller ?

- Blir tastene trege etter hvært?

 

Gleder meg til i morgen, for å få denne mobilen :)

Eller har jeg gjort et bom kjøp ?

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger inn programmer som opera osv på den? Jeg skjønner ikke helt, kobler til telefonen som masselagringsenhet, prøver å legge over noen filer i "Games&Applications"-mappa, men får ikke opp noe innpå mobilen.

 

Får til å legge inn musikk, men ikke applications :S noe spes filtype elns jeg trenger?

Endret av Aaberg
Lenke til kommentar
Kan du spørre ut om det går ann å bytte glasset/displayet på skjermen i samme sleng? :p

 

Tenkte ikke jeg skulle ringe helt enda, har jo bare hatt tlf i litt over en uke, skal se om jeg kommer over noen bugs først ;) men om og når jeg ringer så skal jeg spørre de for deg, hehe.. Men du har jo hatt en 3-4stk av den, merket du mye endring på softwaren? Jeg har jo bare a og jeg funderer på om tlf blir finere med nyere? Andre themes o.l.?

 

"Noen som vet hvilken firmware versjon som kan filme i 120fps i vga oppløsning?"

 

Filmer ikke alle dagens ku 990'er på den måten idag? Det er jo det den står reklamert med overalt?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Den 2. telefonen min merket jeg softwareren, skjermsparen på den var mye mere elegant osv.

Dette er min 3. :)

 

aha ;) Ja, jeg lurer på om jeg ikke bare skal få den oppdatert til nyeste. Det er kanskje like greit, den kan vel umulig bli dårligere i hvertfall? :ermm:

 

Men hvordan ser jeg om min LG tar opp med sånn divx opplegg eller om den tar opp på vanlig måte? :dontgetit:

 

Noen andre som kan fortelle mer om de forskjellige softwarene når det kommer til themes og utseende? For eksempel når man får en sms, er det noen av software versjonene som viser bildet av kontakten da slik som når det ringer?

Lenke til kommentar

aha.. :D jeg fant ut av det, 120fps slår man av og på når man er inne på videokameraet ;) men da er det nå på min tlf og jeg har software versjon a, går sterkt ut i fra at jeg da ikke har en "nylaget" tlf, men heller en som har ligget på et lager en eller anna plass i noen mnd, ellers hadde den vel vært oppdatert på software d også om det skulle være en ny firmware som tillot filming i 120fps som nylig kom nå i mars.. Ok, det der ble rart forklart, konklusjon er at det kom eller kommer neppe noen ny firmware som tillater filming i 120fps i og med at min tlf allerede har den funksjonen, men også den gamleste softwaren ;)

 

Spørsmål dog, hva er poenget med 120fps? Alt går jo i slowmotion, altså utrolig kult, men hva er det egentlig beregnet på? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått mobilen .. Er ganske fornøyd :)

Jeg er litt skuffet over lyden, den er liksom så lav..

Det var litt lite minne også, kan bare ha 15-20 sanger innpå.. Noen som hvet hvilke Minne-kort som passer i LG Ku990 ? Man må ha minnekort for å legge innpå film, i alle fall. Litt skuffendes ;)

Lenke til kommentar
aha.. :D jeg fant ut av det, 120fps slår man av og på når man er inne på videokameraet ;) men da er det nå på min tlf og jeg har software versjon a, går sterkt ut i fra at jeg da ikke har en "nylaget" tlf, men heller en som har ligget på et lager en eller anna plass i noen mnd, ellers hadde den vel vært oppdatert på software d også om det skulle være en ny firmware som tillot filming i 120fps som nylig kom nå i mars.. Ok, det der ble rart forklart, konklusjon er at det kom eller kommer neppe noen ny firmware som tillater filming i 120fps i og med at min tlf allerede har den funksjonen, men også den gamleste softwaren ;)

 

Spørsmål dog, hva er poenget med 120fps? Alt går jo i slowmotion, altså utrolig kult, men hva er det egentlig beregnet på? :dontgetit:

 

For å klare opp litt her. Den har ALLTID hatt mulighet til å filme i 120FPS, uavhengig av firmware. Og som du også sier, så avhenger ikke dette av firmware.

 

Det som var ryktene derimot var at det skulle komme en ny firmware som kunne filme 120FPS VGA, altså en høyere oppløsning (640x480, videokameraets høyeste oppløsning). Hvorvidt det blir noe av disse ryktene tviler jeg heller sterkt på.

 

Og tror nok ikke det er noe poeng med det, annet en at det er en gul gig, og et bra salgsargument ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...