thescientist Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) haha idag lærte jeg en veldig irriterende ting.. Jeg gikk fra SE til LG. Og på min SE hadde jeg slått på alarm men slått mobilen av og tenkte "den går vel ikke av når mobilen i seg selv er av?!" Meeen idag så gikk det 2 alarmen, ene fra min eldre SE og en fra LG! Skjønte ingen ting i noen sek! hahaha Idag kjøpte jeg en sokk til min Viewty:D Den jeg kjøpte var aaltfor stor! Merkelig.. Men jeg klippet og sydde litt og fikk en helt egen designet sokk til min spesielle mobil:D Sykt gøy! hahaha Er det bare meg eller er lyden på mobilen veldig høy? Jeg holdt på å dø idag tidlig da en klokke ringte på MAKS volum! Jeg spratt seriøst ut av senga! Det er jo positivt at Viewty kommer med så høy lyd, ift SE, hvor du kan ha maks og da er lyden grei..! Endret 14. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 haha idag lærte jeg en veldig irriterende ting.. Jeg gikk fra SE til LG. Og på min SE hadde jeg slått på alarm men slått mobilen av og tenkte "den går vel ikke av når mobilen i seg selv er av?!"Meeen idag så gikk det 2 alarmen, ene fra min eldre SE og en fra LG! Skjønte ingen ting i noen sek! hahaha Idag kjøpte jeg en sokk til min Viewty:D Den jeg kjøpte var aaltfor stor! Merkelig.. Men jeg klippet og sydde litt og fikk en helt egen designet sokk til min spesielle mobil:D Sykt gøy! hahaha Er det bare meg eller er lyden på mobilen veldig høy? Jeg holdt på å dø idag tidlig da en klokke ringte på MAKS volum! Jeg spratt seriøst ut av senga! Det er jo positivt at Viewty kommer med så høy lyd, ift SE, hvor du kan ha maks og da er lyden grei..! Hehe, morsomt:P Ja, det er bra. Er veldig fornøyd med lyden fra telefonen selv. Har ikke prøvd lyd igjennom headset, men ifølge testen her så var jo den ikke bra, men det gjenstår jo å se. gidder ikke før jeg får minnekortet. Lenke til kommentar
Dafazl Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Lyden på mobilen er overrasket bra, jeg bruker sennheizer headset. Utrolig bra lyd, sammenlignet den med min Creative Zen Vision, og det er ikke stor forskjell. God diskant og akkurat nok bass. Endret 15. desember 2007 av Dafazl Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har ikke prøvd lyd igjennom headset, men ifølge testen her så var jo den ikke bra, men det gjenstår jo å se. Amobil klagde over for mye bass. Jeg sjønner ikke helt hva som er problemet, jeg får ihvertfall fantastisk lyd Noen som vet hvor lenge den må lades før batteriet er heeelt fult? Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gleder meg så sykt Har nå solgt min N95 på QXL for 3000 kr, så nå sikter det mot en LG Viewty. N95 er jo bedre på specs og funksjoner, men Viewty'en er så mye mer delikat :!: Ble helt betatt av den store 3 tommer trykkfølsomme skjermen, og det 5 megapixels kameraet. Jaja, de venter den, den 20 des. i telekiosken her oppe Lenke til kommentar
system3 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 min kommer på tirsdag fra mpx:D men den havner neppe under juletreet da den skal brukes med en gang!!!! må jo vise den fram Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 fin tråd:D noen som har denne telefonen som kan fortelle litt om den, negative og positive sider om den Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 fin tråd:D noen som har denne telefonen som kan fortelle litt om den, negative og positive sider om den Positive sider: - Nydelig kamera med mange funksjoner - Fantastisk Videokamera med mange funksjoner - Bra respons på sjermen - Divx støtte - Stor sjerm - Medfølgene adepter for 3.5mm headjacks - + mange andre små nyttige/kule funksjoner Negative sider: - Mangel på linsedeksel. Det var det jeg kom på i farten Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Pluss: - Enkelt å skrive sms og enkel å forstå menyer.. - Multitasking, sier vel seg selv.. - driit fengende mobil spill med.. hahahaha - God lyd, høy lyd og bra bass i musikkspilleren.. - Snarvei funksjonen har mange ikoner.. Kan velges som bakgrunn (bare lås skjermen når du får opp snarveien og den er der når du låser opp igjen.. Enkelt eller hva?! ) Negativt: - Savner wifi! Men har jo bærbar pc da så trenger det egentlig ikke Edit: Hvor får folka themes fra? på zedge.net har de ikke til KU990?! Bare 1 lg modell der.. går det an å bruke denne? Endret 17. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg filmet at vi spilte litt bordtennis i 120fps. Det blei veldig mørkt, pga lyset i kjelleren. Men fortsatt veldig gøy å se på Jeg prøvde å legge de inn riktig her, som det står i BB code greine, men det gikk ikke forde:( Lenke til kommentar
system3 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 tøffe ping pong-filmer ^^ gleder meg til å prøve 120 fps Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Någen så har prøvd med minnekort så e større enn 2 gb eller? leste på et aent forum at d va muligt, men litt fiklete. Link t forumet:Forum Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette har vært tatt opp såå mange ganger nå. Det står lengre oppe i tråden.. men ja det er mulig å bruke større minnekort enn 2GB. Men mobilen viser kun at du har 2GB minne kort inni. Når du har mindre plass enn 2GB igjen synker den selvfølgelig.. uuugh, ingen som har laget themes til viewty enda? Kun wallpapers enda.. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 d har kanskje blitt tatt opp i den andre tråden på nesten 30 sider, men ikkje her. har lest ein god del av d så står på den andre tråden åg, men va masse mas om lanseringsdatoar å äent tull Lenke til kommentar
system3 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 yo fikk mobilen idag, lekker men har et spørsmål: jeg merker når jeg fester adapteren til telefonen så må jeg bruke en del kraft for å få den inn? Mens USB-en går lett inn. De er jo helt like i form... men hvorfor er adapteren tyngre å trykke inn i mobilen? Vil jo ikke skade den, men rart at jeg må bruke "makt"... Lenke til kommentar
system3 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 er adapteren tung å koble til for dere som har ku990 også? jeg må liksom presse den hardere inn enn jeg gjør med usben/headset... føler jeg ødelegger telefonen Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 nei.. jeg føler ikke noe slikt.. Litt mer vanskeligere å få den ut men da drar man feil, altså ikke rett ut.. Kanskje du gjør det samme, men at du dytter den skjevt inn? Lenke til kommentar
system3 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg tar den rett inn (ikke på skrå). Det går bra, men må liksom presse den hardere inn enn jeg gjør med usb-en. Syns bare det var så rart. Det er sikkert ingenting da. Antar at kontakten på mobilen tåler en støyt... Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hallei! Prøvde denne telefonen i Trondheim i helgen.. CHRIST, for en telefon;p Ordet "Genial" poppet opp med en gang jeg bladde gjennom menyen og prøvde kameraet:p Hvorfor står det "lite innstillinger i kamera" ? Det er da vel mye mere innstillinger enn fleste andre telefoner? Bra at du kan stille ISO da;D Denne telefonen var utrolig fet, og den blir nok min etter jul, og stipend^^ Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 dere som har kjøpt Viewty, hvordan er responsen i menyen osv, er den treg? det er den avgjørende faktoren for meg tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå