Mixy Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg må lade min telefon hver natt, den holder aldri i mer enn 36 timer ca. I starten ladet jeg den ut på rundt 12 timer. Dette er derimot med kraftig bruk, sender 150 meldinger per dagen av og til, og da er den ofte på 2 streker når jeg kommer hjem fra skolen. Er egentlig ikke noe problem, for lader den hver natt. Er værre de gangene jeg sover borte og glemmer lader, eller hvis jeg er ute til klokken 3-4, da kan den også fort gå tom : / Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Du kan ikke kreve ny, men du kan spørre pent, og om de er ålreite folk så kanskje du får en ny med en gang. Men de skal ha en mulighet til å sende telefonen til reperasjon, og da har du krav på en lånetelefon (noe som mest sannsynlig blir en Nokia 1208 ). Jeg gidder jammen meg ikke verskted, da blir jeg forbanna. Skal spørre pent osv. Har allerde sendt mail til Elkjøp kundeservice, så får nok svar imorgen tidlig. Jeg har ikke lyst til å sende den på reperasjon etter kun 5/6 dager. godt mulig det hjelper med en software flashing, er ikke sikker, men kanskje? telekiosken og slike mobil butikker kan vell utføre sånt "on site" på noen få timer. prøv det først du, hvis det ikke hjelper må du nok levere den inn der du kjøpte den. btw, jeg har også problemer med batteri levetid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Faen ass, vis jeg MÅ levere den inn tror jeg heller beholder den selv og prøver å fikse den. Håper Elkjøp er snille mot meg og gir meg ny siden den ikke er en uke gammel engang. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fader så mange som har problemer med batteriet på den, er vel kanskje normalt det da. Min holder seg i alle fall utrolig godt i batteritid. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Batteriet til mobilen min er ganske bra.. Holder 2-3 dager med mye bruk. Musikkavspilling, bilder, samtaler +++ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det ganske bra, 2-3 dager? :/ Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) I forhold til hvor stor skjerm den har og hvor mye jeg bruker den, så ja. Jeg synes det. Endret 20. februar 2008 av a_man Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 3 dager hadde vært fint. 1.5 er i minste laget... Har dere bluetooth på? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har ikke blåtann på hele tiden.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jada, da har jeg vært innom Elkjøp og pratet med en veldig hjelpsom mann. Siden det hadde akkurat gått 7 dager, så fikk jeg ny. Han sa at det var helt sikkert en fabrikantfeil som var på den. Så nå sitter jeg med en ny KU990 og prøver å sette inn Sim-Kortet som er vanskelig Lenke til kommentar
xdye Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) åhh, endelig... Bestilte min ku990 i går:) Så dro jeg til butikken i dag for å hente den, MEN budbilen hadde misforstått bestillingen og derfor latt den ligge på lageret;( Gleder meg sykt til å hente den så jeg kan trykke og fikle med vidunderet:) Btw, er det noen som vet hvor man får kjøpt TV-ut kabel til Viewty'n? Endret 20. februar 2008 av njm Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvor lenge ladet dere mobilene? På min første, så ladet jeg kun den 1 time når den ca var ferdigladet. Men batteriet holdt kun 2 dager. Første gang holdt den 1 dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tja, koblet ut laderen nå av mobilen. Mobilen ser ut til å fungere supert. Det eneste jeg ble litt "sur" på var at den screen protector som lå i esken var bretta, så den er ubrukelig Ingen som har en til overs, kan betale ? Det eneste jeg vil nå er å installere apps og themes, men jeg vet ikke hvordan Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 MEN; Hvis batteritiden plager noen, er det lurt å sette ned lysstyrken på skjermen til 40%(som ser helt ok ut) Det vil kunne gi deg en dag ekstra uten å lade telefonen:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen her som har innstallert themes? Kan noen hjelpe meg? Har så lyst på det Iphone themet Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 foresten, noen som vet hvordan man fester screen protectoren som fulgte med? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det glemte jeg å nevne, jeg har satt ned lysstyrken på mobilen til 40%! Rens skjermen gooooodt før du legger på skjermbeskytteren! Det er bare å rense skjermen og legge på greia. Klemme ut evt bobler, fra midten selvfølgelig og ut.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 A_man, har du en screen protectoren som du ikke har brukt? Har du også innstallert andre themes? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) hehe jeg drepte min skjermbeskytter! Den har jeg kastet, jeg la den på men så var det sååå mange bobler at jeg tok den av igjen også mistet jeg det på bakken. Også ble den full av hundehår(jeg har hund)! har heller ikke installert themes, skjønte ikke det helt jeg:P hehehe Endret 21. februar 2008 av a_man Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ok, hehe Det virker jo veldig vanskelig det med themes greiene. Ikke har jeg funnet en guide heller om det, ikke på KU990 forumet engang :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå