Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!

viewty

Anbefalte innlegg

lol, da oppdaterer ikke jeg telefonen før det kommer "lovlig" måte.

Noen som vet hvordan man installerer themes fra KU990.co.uk forumet? Jeg skjønner ikke en dritt :p

Er masse guider der, som hjelper deg mye ;) men du må ha EFS MEDIA BUILDER, og gå inn i telefonen og legge inn thema filene i forskjellige mapper, ganske dritt iforhold til Nokia & Sony Ericsson, men du blir fort vant til det :) søk litt rundt på forumet, og du kommer til å lære en HEL del om din telefon og hvordan du gjør forskjellige ting.

*Og til å konvertere video bruker jeg Total Video Converter, som funker fjell til min KU990.

* Og ja, jeg har satt på beskyttelsesgreia, men jeg klarte jo selvfølgelig å få masse småbobler, meeen det funker så da er jeg fornøyd :)

OK, jeg har ikke tatt av dne beskyttelse greia som fulgte med som var på mobilen ennå :p

Men måtte klippe litt på hjørnet helt til videokamera foran var, siden den dritten hadde blitt "brekt".

Men vurderer og ta på den som fulgte med istedenfor, men syns det blir litt dritt med bobler :p

Noen som vet om det finns kule programmer eller noe fett til KU990?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er jeg litt sjokkert, har hatt mobilen i 5 dager. Når jeg dro på skola var det tre strek på batteriet, og der sendte jeg kanskje 8-10sms'er,og når jeg var på vei hjem var det fortsatt tre strek på batteri. så satt jeg i tlf i kanskje ca 10-15min, og hørte på musikk i 15min etterpå, plutselig så jeg telefonen lyste, den lyste og batteriet blinka for det var "tomt". Ikke så tomt at den slo seg av, men nok til at jeg fikk den advarslen 4-5ganger før jeg putta i ladding når jeg kom hjem. Den skal da tåle litt tlfsnakking og musikkspilling? Noen flere som har opplevd dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
nå er jeg litt sjokkert, har hatt mobilen i 5 dager. Når jeg dro på skola var det tre strek på batteriet, og der sendte jeg kanskje 8-10sms'er,og når jeg var på vei hjem var det fortsatt tre strek på batteri. så satt jeg i tlf i kanskje ca 10-15min, og hørte på musikk i 15min etterpå, plutselig så jeg telefonen lyste, den lyste og batteriet blinka for det var "tomt". Ikke så tomt at den slo seg av, men nok til at jeg fikk den advarslen 4-5ganger før jeg putta i ladding når jeg kom hjem. Den skal da tåle litt tlfsnakking og musikkspilling? Noen flere som har opplevd dette? :dontgetit:

ikke helt men lignende. min lever i noen dager på de to første strekene og så bruker den ca 6 timer på de to siste og går helt tom for strøm(skjedde på jobb igår)

så med det problemet og det med litt vel få tegn per melding ble telefonen min sendt på rep idag.

Lenke til kommentar
Sliter også med litt lav batterikapasitet. Ikke at det ikke er forventet, men synes ikke 36 timer er rått. ^^

Får man batterier med høyere kapasitet til sånt?

leste anmeldelsen til amobil igjen nå og mobilen får ikke skryt for lang batteri levetid, så hvis mobilen lader ut normalt i forhold til hva som batteri indikatoren viser tror jeg ikke det er noe galt, men det kan jeg jeg ikke si med 100% sikkerhet.

sjekkt litt på google, kan ikke finne batteri til 990 i norge.

Lenke til kommentar
Mener ikke at det er noe galt med telefonen, og jeg forstår at den trekker mye strøm, med tanke på skjermstørrelsen, bluetooth osv. Det er bare litt dumt at vi ikke har kommet lenger enn det. Er jo nesten avhengig av en reservemobil. :p

Rart, jeg lader min hver 3-4 dag, og bruker den relativt ofte.

Lenke til kommentar
Her er det en side med programmer til KU990, for dem som er intresserte :)

http://www.calumneilson.com/blog/2008/02/1...-the-lg-viewty/

Oii, tusen takk :D

Noen som kunne ha lagt ut en NORSK guide hvordan man legger inn themes? Har så lyst på Iphone themet :D

Har selv iphone theme, men er ikke spesielt imponert, ikke det at jeg hadde lagd noe bedre selv, bare at det blir rart forskjell på en iphone (visst man har prøvd iphone) :)

Lenke til kommentar
Her er det en side med programmer til KU990, for dem som er intresserte :)

http://www.calumneilson.com/blog/2008/02/1...-the-lg-viewty/

Oii, tusen takk :D

Noen som kunne ha lagt ut en NORSK guide hvordan man legger inn themes? Har så lyst på Iphone themet :D

Har selv iphone theme, men er ikke spesielt imponert, ikke det at jeg hadde lagd noe bedre selv, bare at det blir rart forskjell på en iphone (visst man har prøvd iphone) :)

Ok, kan du hjelpe meg over msn eller noe med å fikse det? Hadde vært snilt ?:D

Kan sende deg PM nå snart ;)

Lenke til kommentar

Serr, nå trenger jeg heftig hjelp. Jeg greide å trykke på noe, når jeg bladde i Mine ting, så gikk jeg på Andre eller dokumenter, husker ikke nøyaktig. Så trykket jeg på det, så kom det først LG start greia, nå er den gul og det står Refreshing på venstre side helt øverst .....

Seriøst, hjelp meg :p:no:

HJELP MEG !!!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Huff det hørtes ikke bra ut. Eneste jeg kan tenke på er jo å slå av og ta ut batteri og vente litt med å slå på. Har ikke peiling på sånn :p

Men skal jeg levere inn mobilen min når den er så snar å tappe seg på slutten? er jo litt irriterende å dra på skola og se at det er tre streker på batteriet og være tappa før jeg er hjemme igjen :( men om det er vanlig så.. :blink:

Endret av PiaJenta
Lenke til kommentar
Huff det hørtes ikke bra ut. Eneste jeg kan tenke på er jo å slå av og ta ut batteri og vente litt med å slå på. Har ikke peiling på sånn :p

Men skal jeg levere inn mobilen min når den er så snar å tappe seg på slutten? er jo litt irriterende å dra på skola og se at det er tre streker på batteriet og være tappa før jeg er hjemme igjen :( men om det er vanlig så.. :blink:

Nei, den skal ikke være sånn. Min holder i dagesvis uten å lade, under normalbruk. Dvs, jeg bruker mp3 spilleren, sender meldinger og snakker i telefonen, hadde jeg vært deg hadde jeg levert den :)

Lenke til kommentar

Det er ingen som er kjent med den feilen jeg har fått?

Jeg er så forbanna nå at ikke en mobil skal holde mere enn 5 dager. Jeg bladde gjennom bilder, så plutselig rebootet den seg og så fikk jeg gul skjerm med refreshing :wallbash:

btw, den er 5 dager gammel. Kan jeg kreve ny fra Elkjøp da?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Det er ingen som er kjent med den feilen jeg har fått?

Jeg er så forbanna nå at ikke en mobil skal holde mere enn 5 dager. Jeg bladde gjennom bilder, så plutselig rebootet den seg og så fikk jeg gul skjerm med refreshing :wallbash:

btw, den er 5 dager gammel. Kan jeg kreve ny fra Elkjøp da?

Du har garanti på den, noe som er en selvfølge, så det skal nok gå bra.

Lenke til kommentar
Du kan ikke kreve ny, men du kan spørre pent, og om de er ålreite folk så kanskje du får en ny med en gang. Men de skal ha en mulighet til å sende telefonen til reperasjon, og da har du krav på en lånetelefon (noe som mest sannsynlig blir en Nokia 1208 :p).

Jeg gidder jammen meg ikke verskted, da blir jeg forbanna. Skal spørre pent osv. Har allerde sendt mail til Elkjøp kundeservice, så får nok svar imorgen tidlig. Jeg har ikke lyst til å sende den på reperasjon etter kun 5/6 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...