Fredrik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ? Jeg har B, så om noen har C finnes det flere versjoner. Hva har du? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 jeg har v10b, men hvordan tar man en upgrade? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ingen idé. Vet ikke om det finnes noen oppdatering engang... Ofte finner man jo ikke KU990 i listene til LG over telefoner engang, så. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tror det må finnes en sånn update greier. Sånn fikse endel "bug" i den, selv om det er så og si ingen. Utenom den kameragreia. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, det går ann å oppgradere men det er ganske mer avansert en f.eks Nokia og SE. Man må inn i selve telefonen og bytte filene selv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 LG skulle ha kommet med sånt program som man bare plugger i mobilen idataen så oppgraderer Men hva er nyeste firmware og hvor finner man den? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 LG skulle ha kommet med sånt program som man bare plugger i mobilen idataen så oppgraderer Men hva er nyeste firmware og hvor finner man den? Kunne ikke vært mer enig, prøv å google litt, jeg vet om en hjemmeside som er mye hjelp, men kommer ikke på den akkurat nå editer når jeg kommer på den. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 LG skulle ha kommet med sånt program som man bare plugger i mobilen idataen så oppgraderer Men hva er nyeste firmware og hvor finner man den? Kunne ikke vært mer enig, prøv å google litt, jeg vet om en hjemmeside som er mye hjelp, men kommer ikke på den akkurat nå editer når jeg kommer på den. Finnest både v. 10.a, 10.b 10.c og 10d. De er nesten helt indentiske så det er liten vits å oppgradere. spesielt siden du må gjøre det på den ulåvelige måten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ulovlig måte? Kan du også si forskjellen ? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja, den ulovlige, som i at du må gå inn i telefonen og bytte alle "orginale" filene? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har Viewty flymodus(at telefonen kan være slått på mens du sitter i et fly. kun musikk, kamera osv. som ikke trenger signaler utenfa, som virker)? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Har Viewty flymodus(at telefonen kan være slått på mens du sitter i et fly. kun musikk, kamera osv. som ikke trenger signaler utenfa, som virker)? Ja, du går på ikonet som er FLY. btw, noen som har satt på den screen protector greia? Er det enkelt, blir det masse bobler? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan konverterer man filmer over til KU990? Jeg prøvde DIVX converter, men det funka ikke. Noen som har en guide eller noe og hvilket program man skal bruke? Lenke til kommentar
rikerikerud Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I dag sovnet min Viewty stille inn etter jobb. Har funka helt greit siden jeg kjøpte den hos mpx 9 Desember, men jeg syns jo at det er lovlig kort levetid selv for en mobiltelefon ;-) Etter middagsluren i dag skulle jeg ta etpar telefoner, men svart skjerm og null liv i LG'n. Håper mpx er serviceinstilte så jeg får den kjapt tilbake. Reiser bort om 2 uker, og kommer ikke igjen før i Juni Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 noen her som får lovlig få tegn inn i en melding? dvs før 990'en vil sende to meldinger... jeg får bare 70 tegn inn i en sms. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ulovlig måte?Kan du også si forskjellen ? I den forstand at man mister garantien når dette blir gjort Rett meg hvis jeg tar feil. noen her som får lovlig få tegn inn i en melding? dvs før 990'en vil sende to meldinger... jeg får bare 70 tegn inn i en sms. Jeg kan kjøre fulle 160 tegn, men med en gang jeg går over det, viser den 8/153 på andre melding :S Etter jeg har fylt 2 meldinger går den ti 1/153 på melding 3. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 lol, da oppdaterer ikke jeg telefonen før det kommer "lovlig" måte. Noen som vet hvordan man installerer themes fra KU990.co.uk forumet? Jeg skjønner ikke en dritt Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 noen her som får lovlig få tegn inn i en melding? dvs før 990'en vil sende to meldinger... jeg får bare 70 tegn inn i en sms. Jeg kan kjøre fulle 160 tegn, men med en gang jeg går over det, viser den 8/153 på andre melding :S Etter jeg har fylt 2 meldinger går den ti 1/153 på melding 3. hmmmm, tror jeg må ta en tur til sjappa jeg kjøpte den i. står at det er plass til 70 tegn når jeg er på første melding og 64 tegn når jeg begynner på andre melding får jeg opp at det er plass til 64 kjører versjon 10a, kan jo være mulig grunn. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 I dag sovnet min Viewty stille inn etter jobb. Har funka helt greit siden jeg kjøpte den hos mpx 9 Desember, men jeg syns jo at det er lovlig kort levetid selv for en mobiltelefon ;-) Etter middagsluren i dag skulle jeg ta etpar telefoner, men svart skjerm og null liv i LG'n. Håper mpx er serviceinstilte så jeg får den kjapt tilbake. Reiser bort om 2 uker, og kommer ikke igjen før i Juni ...antar du allerede har prøvd å ta ut batteriet, sette det inn igjen og putte inn laderen? ingen respons? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 lol, da oppdaterer ikke jeg telefonen før det kommer "lovlig" måte. Noen som vet hvordan man installerer themes fra KU990.co.uk forumet? Jeg skjønner ikke en dritt Er masse guider der, som hjelper deg mye men du må ha EFS MEDIA BUILDER, og gå inn i telefonen og legge inn thema filene i forskjellige mapper, ganske dritt iforhold til Nokia & Sony Ericsson, men du blir fort vant til det søk litt rundt på forumet, og du kommer til å lære en HEL del om din telefon og hvordan du gjør forskjellige ting. *Og til å konvertere video bruker jeg Total Video Converter, som funker fjell til min KU990. * Og ja, jeg har satt på beskyttelsesgreia, men jeg klarte jo selvfølgelig å få masse småbobler, meeen det funker så da er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå