Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!

viewty

Anbefalte innlegg

Jaja, du kan få QWERTY og håndskrevet tekstboks på sms, på blyanten med A vedsiden av t9 i 1-2- sek.

Noen som vet om det går ann å bytte deksel på mobilen? Har så lyst på sølv dekselet når det kommer :p

Noen som vet når man buffrer på en youtube video, så plutselig stopper den på 1%... Hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke opplevd noen veldige problemer med dette, men jeg har bare hatt den i ett døgn da...Jeg har enda ikke tatt av beskyttelsesplasten på skjermen, for jeg er redd jeg ikke skal klare å sette den der beskyttelsesgreia jeg fikk sammen med den, på rett, slik at jeg må rive den av også må jeg ha bare skjermen... :p

Lenke til kommentar
Jeg har ikke opplevd noen veldige problemer med dette, men jeg har bare hatt den i ett døgn da...Jeg har enda ikke tatt av beskyttelsesplasten på skjermen, for jeg er redd jeg ikke skal klare å sette den der beskyttelsesgreia jeg fikk sammen med den, på rett, slik at jeg må rive den av også må jeg ha bare skjermen... :p

jeg bomma litt på den ja, så masse luftbobler osv under. ikke no pent :(

Lenke til kommentar

Har hatt den i en måned nå, og har aldri hatt på noen film. Er ingen synlige merker på den i det hele tatt. Skjermen har jo et mykt lag, for å kunne være touch, og dette ripes nok ikke like lett. Jeg bruker også telefonen mye, og har vel sendt snart 4000 SMS med den eller noe :)

Når det gjelder tastelåsen så har jeg aldri hatt noen problemer med den, har ikke hørt om at jeg har ringt til noen i alle fall ;)

Lenke til kommentar

Hvilken beskyttelsesfilm, den som var med i pakken? Jeg vet ikke jeg, snakka med en på expert og man kan jo kjøpe sånn film å sette på om man vil, men jeg vet ikke om jeg burde eller ikke, er redd jeg skal ødelegge skjermen, men gjør kanskje ikke det. Hvor lang garanti er det på mobilen egentlig? Sånn hvis skjermen blir ødelagt liksom? ett år eller et halvt år?

Lenke til kommentar

Nå "begynner" jeg å bli rimelig lei av min gamle Samsung D500...

Har lest en del om Viewty( :love: ) og regner med å bestille den veldig snart. Men så var det det typiske litt flaue spørsmålet(blir sikkert litt flere etterhvert):

Jeg syns å huske at jeg har lest et sted at det ikke er mulig å opprette egne mapper under f.eks. "Bilder" eller "Musikk"( :omg: ).

Er dette sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...