Erijk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Takk anderfo, der hjalp du meg meget Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 oh herregud! Jeg har spurt så mange ganger hvordan og hvilket program jeg skal bruke for å konvertere og få filmene til å fungere, men har aldri fått et "riktig" svar.. Tusen takk anderfo! Dette må jeg prøve når jeg kommer hjem i kveld Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skal få Ku990 nå snart, men når er det sølvutgaven kommer ut i butikkene? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Elsker denne mobilen bare mer og mer Legger ut en liten link til en video jeg filmet med 120fps funksjonen, evig rått! http://www.youtube.com/watch?v=DS06yiO1Vwk Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvordan oppløsning har man når man filmer med 120fps? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvordan oppløsning har man når man filmer med 120fps? 320x240. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heisann! Trenger ny mobil, og har vel sånn det er nå mest lyst på en Viewty, men lurer bare på et par ting. Det er mulig å bruke sine egne mp3 til alarm, ringetone og meldingsvarsel? Noe spesielt jeg burde være oppmerksom på? Er lei av Sony Ericsson, og har lyst på en ålreit mobil, med et godt kamera. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som klarer å sende en fil fra mobilen til pcen over bluetooth, får opp kan ikke sende tilxxxx forsøke igjen Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Min bedre halvdel har nettopp fått seg KU990. Telefonen er helt sjef, men med et par unntak... Tekstmeldinger: Ser at det skal være mulig å slette mer en en melding av gangen, men har ikke helt funnet ut hvordan. Er den funksjonen gravd dypt ned i undermenyer....? Tekstmeldinger2: Finnes det virkelig ikke flere "mapper" en innboks hvor man kan lagre meldinger? Mulig vi ikke har finlest bruksanvisningen godt nok her...... Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Min bedre halvdel har nettopp fått seg KU990. Telefonen er helt sjef, men med et par unntak... Tekstmeldinger: Ser at det skal være mulig å slette mer en en melding av gangen, men har ikke helt funnet ut hvordan. Er den funksjonen gravd dypt ned i undermenyer....? Bare gå på innboks -> meny -> mek/fjern merking -> Slett Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Elsker denne mobilen bare mer og mer Legger ut en liten link til en video jeg filmet med 120fps funksjonen, evig rått! http://www.youtube.com/watch?v=DS06yiO1Vwk er det filmet i slowmotion eller? Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei. Katten min hopper også alltid i slowmotion. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Elsker denne mobilen bare mer og mer Legger ut en liten link til en video jeg filmet med 120fps funksjonen, evig rått! http://www.youtube.com/watch?v=DS06yiO1Vwk er det filmet i slowmotion eller? Eeeeh, ja! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heisann! Trenger ny mobil, og har vel sånn det er nå mest lyst på en Viewty, men lurer bare på et par ting. Det er mulig å bruke sine egne mp3 til alarm, ringetone og meldingsvarsel? Noe spesielt jeg burde være oppmerksom på? Er lei av Sony Ericsson, og har lyst på en ålreit mobil, med et godt kamera. Ja, du kan bruke Mp3 sanger til alarm, ringetone og meldingsvarsel. Jeg er kjempefornøyd med den. Kameraet kunne vert bedre, men videokameraet er elsk. Har prøvd de fleste topp-mobilene på markedet og viewty er den klart beste etter min mening. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Okei, får skryte litt jeg også da Hatt mobilen litt over 1 uke, og er forelska og driver å tukler med den enda Digg overgang ifra n73 til denne, veldig fornøyd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg får mobilen i uka som kommer, jippi som jeg gleder meg Men er det noen butikker som har fått den inn i grå? Liker den fargen mest, men greier meg nok med sort å :=) Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hei jeg vurderer å kjøpe denne telefonen med djuice nonstop, men har lest noen steder at denne telefonen kun kan ta ca 300 meldinger i inbox'en? noen som kan bekrefte dette? og evt hvis dette er et tilfelle, finnes det noen firmware oppgradering fra lg som løser dette eller noen trejeparts programvare som ikke har "sperre" på antall mld i inbox? takk for svar. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 men minnekort fikk jeg plass til sånn 450m i innboksen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er det fortsatt slik at det er vanskelig/ikke mulig å slette alle meldinger i innboks? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er det fortsatt slik at det er vanskelig/ikke mulig å slette alle meldinger i innboks? slik har det aldri vært. gå inn på flere valg knappen i inn/utboksen. bla ned til merk/fjern merking. da får du muligheten til å hooke av. får da muligheten til å hooke av alle helt øverst der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå