Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan legger jeg inn nye themes til denne mobilen?

 

Alle i denne tråden skulle tatt seg en tur innom ku990 forumet. dere som ikke liker å google her er en link:

 

http://www.ku990.co.uk/forum/index.php

 

finner alt om telefonen der, ink Themes og hvordan man skal instalere den.

den måten de gjør det på der (som sikkert er den eneste måten å gjøre det på) er å bruke det som for meg ser ut som et teknikker/utvikler program for å gå inn i "OSet" og dens ellers lukkede mapper og filer.

 

slik jeg har forstått det så sletter du gjeldende tema (eller det standard svarte themet litt usikker) når du installerer et 3. parts tema, jeg var inne på den siden og fant et matrix tema som jeg ville ha men ville ikke inn å endre på slike ting når jeg ikke kan garantere at det ikke bryter garanti / skaper problemer med reklamasjons muligheter hvis softwaren skal begynne å kødde seg til.

Lenke til kommentar
Hvordan legger jeg inn nye themes til denne mobilen?

 

Alle i denne tråden skulle tatt seg en tur innom ku990 forumet. dere som ikke liker å google her er en link:

 

http://www.ku990.co.uk/forum/index.php

 

finner alt om telefonen der, ink Themes og hvordan man skal instalere den.

den måten de gjør det på der (som sikkert er den eneste måten å gjøre det på) er å bruke det som for meg ser ut som et teknikker/utvikler program for å gå inn i "OSet" og dens ellers lukkede mapper og filer.

 

slik jeg har forstått det så sletter du gjeldende tema (eller det standard svarte themet litt usikker) når du installerer et 3. parts tema, jeg var inne på den siden og fant et matrix tema som jeg ville ha men ville ikke inn å endre på slike ting når jeg ikke kan garantere at det ikke bryter garanti / skaper problemer med reklamasjons muligheter hvis softwaren skal begynne å kødde seg til.

 

Er no bare å ta vare på gammle fila da (den du sletter (skriver over) for å legge inn nye themes.

Lenke til kommentar

Hvor stor minnekort kan denne klare? kan jeg bruke https://prisguiden.no/product.php?productId=83298 ? og den samme i 6 gb?

 

er microsdhc type. har vanlig 2 gb nå men vil ha mer minne. og ser at de som er fra 4 gb er microsdhc type.

 

https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...mp;submit=S%F8k

 

kan jeg bruke sandisk secure digital transflash/microsd på 6 gb eller 8 gb og eller?

 

og går det ikke an å legge over en avi fil på ca 350 mb og se med mobilen?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
og går det ikke an å legge over en avi fil på ca 350 mb og se med mobilen?

etter å ha konvertert til divx fil så er det i alle fall ikke problem så vidt jeg kan se.

får du noe feilmelding når du kjører .avi filen?

jeg la den over uten å konvertere med den divx convert programmet. men har gjort det nå så skal overeføre til mobilen og se om jeg kan spille av videoen. reagerer på at det pc suite til lg ku990 er så ustabil og på tryne. så må si meg enig med annen bruker på forumet her at jeg bare kan bruke masselagringstilkoblingen.

 

nb: jeg kan se videoen nå men jeg får ikke velge se den på langs. så det blir jo liten liten skjerm. noen som vet hvordan jeg kan se den på langs?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
tror jeg rett og slett får bare leve med de tre themes som er på mobilen. Greit jeg kan engelsk altså... men var jo masse ting som skal til jo! får bare la vær venter heller og se om det er noe på norsk.

 

Da kan du ikke så veldig mye engelsk. skal ikke "tvinge" deg til å laste ned nye themes. men alt som skal til får å få det til er å laste ned et program.

 

Starte det, åpne ei mappe og dra theme fila du vil ha til den mappa. evnt ta sikkerhets kopi av de 3 filene som ligger i den mappa først.

 

Jeg kan ikke skjønne at en theme fil kan ødelegge telefonen som div andre tror, dette er ferdige themes som mange andre har testet. så hvorfor skal nettop din telefon bli ødelakt (VIST DU VET HVA DU GJØR)?

Lenke til kommentar
tror jeg rett og slett får bare leve med de tre themes som er på mobilen. Greit jeg kan engelsk altså... men var jo masse ting som skal til jo! får bare la vær venter heller og se om det er noe på norsk.

 

Da kan du ikke så veldig mye engelsk. skal ikke "tvinge" deg til å laste ned nye themes. men alt som skal til får å få det til er å laste ned et program.

 

Starte det, åpne ei mappe og dra theme fila du vil ha til den mappa. evnt ta sikkerhets kopi av de 3 filene som ligger i den mappa først.

 

Jeg kan ikke skjønne at en theme fil kan ødelegge telefonen som div andre tror, dette er ferdige themes som mange andre har testet. så hvorfor skal nettop din telefon bli ødelakt (VIST DU VET HVA DU GJØR)?

 

fant en iphone theme der på den linken men det står på fransk selve themet. og jeg finner ikke den programmet de snakker om. og må jeg ha pc suite til lg og da?

Lenke til kommentar
jeg la den over uten å konvertere med den divx convert programmet. men har gjort det nå så skal overeføre til mobilen og se om jeg kan spille av videoen. reagerer på at det pc suite til lg ku990 er så ustabil og på tryne. så må si meg enig med annen bruker på forumet her at jeg bare kan bruke masselagringstilkoblingen.

 

nb: jeg kan se videoen nå men jeg får ikke velge se den på langs. så det blir jo liten liten skjerm. noen som vet hvordan jeg kan se den på langs?

for å få filmen i widescreen så må du gå inn i visningsprogrammet som aktiveres med å ta skyveknappen der du velger mellom bilde, film og visning, da får du opp alle filmene og bildene som ligger inne på mobilen (i alle fall det jeg gjør). så velger du filmen der og da vises den i widescreen

Lenke til kommentar
fant en iphone theme der på den linken men det står på fransk selve themet. og jeg finner ikke den programmet de snakker om. og må jeg ha pc suite til lg og da?

du må ikke ha lg pc suite nei. du må laste ned et program som gir deg tilgang på programfiler som ellers ligger skjult på mobilen.

 

programmet og en guide finner du her: http://ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=640

 

men du må vel være medlem der(gratis)

Lenke til kommentar
tror jeg rett og slett får bare leve med de tre themes som er på mobilen. Greit jeg kan engelsk altså... men var jo masse ting som skal til jo! får bare la vær venter heller og se om det er noe på norsk.

 

Da kan du ikke så veldig mye engelsk. skal ikke "tvinge" deg til å laste ned nye themes. men alt som skal til får å få det til er å laste ned et program.

 

Starte det, åpne ei mappe og dra theme fila du vil ha til den mappa. evnt ta sikkerhets kopi av de 3 filene som ligger i den mappa først.

 

Jeg kan ikke skjønne at en theme fil kan ødelegge telefonen som div andre tror, dette er ferdige themes som mange andre har testet. så hvorfor skal nettop din telefon bli ødelakt (VIST DU VET HVA DU GJØR)?

 

fant en iphone theme der på den linken men det står på fransk selve themet. og jeg finner ikke den programmet de snakker om. og må jeg ha pc suite til lg og da?

 

Nei du trenger ikke LG PC Suite.

 

Her finner du link til programmet du trenger samt en guide om hvordan man skal innstallere nye themes.

 

Her Finner du Themes til KU990.

 

Di themsan som har shortcuts på desktop har egen readme fil om hvordan du skal gjøre det. Dette gjørest på EGEN risiko. ikke kom til meg vist du herper opp telefonen din. uten at jeg helt kan se hvordan det er mulig. det er en sikkerlig enkel sak.

Lenke til kommentar

Fikk telefonen for 2 dager siden,og er veldig godt fornøyd.den kunne vært litt raskere,men jeg ser ikke på det som noe stort problem.i Amobils test fikk mp3 spilleren dårlig kritikk,men jeg syntes den er helt utmerket,har 250 sanger på et 2gb microSD kort.fikk en del problemer med den medfølgende PC suiten.Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt TV-ut kabelen? skulle gjerne hatt den. :)

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i nesten noen dager nå! Er fortsatt mye artig som jeg ikke har fått prøvd ennå grunnet litt trege operatører.

 

Men en ting jeg lurer på. Er det noen som har/ vet hvor jeg kan få tak i norsk firmware til denne? Bestillte den gjennom pixmania og har bare engelsk, fransk, arabisk og noe tull.

Lenke til kommentar

Har bladd igjennom fanene her på denne diskusjonen, og jeg fant ikke svaret jeg har lett etter.

 

Hva slags minnekort-type er det man skal ha? microSDHC? microSD? Kan noen gi meg en link på ett 6/8 GB minnekort som støtter Viewty?

 

 

Skal bestille i morgen tidlig, så hadde vært fint hvis noen kunne gi meg svar i dag:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...