viewty Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei! Det finnes en tråd om LG KU990 Viewty på "Rykter og nykomlinger" forumet, men jeg tenkte at siden det har kommet ut så mye informasjon om denne telefonen i det siste, at en ny tråd kunne egne seg for å få en bedre oversikt og oppsummere alle de forskjellige kildene i en tråd. Siden telefonen heller ikke er et rykte lenger, kan diskusjonene i denne tråden heller omhandle konkrete ting om selve telefonen, og ikke når den kommer i butikken etc. Jeg skal oppdatere denne tråden kontinuerlig etter hvert som ny informasjon og flere tester kommer på nettet. LG KU990 Viewty Dimensjoner: 10,35 x 5,44 x 1,48 cm Vekt: 112 g Nettverk: GSM 900, GSM 1800, GSM 1900, EDGE, 3G, HSDPA, Skjerm: TFT berøringsfølsom, 3 tommer, 256 000 farger, 240 x 400 pixler Minne: MicroSD Kamera: 5,04 megapixler (2592 x 1944), autofokus, manuell fokus, hvitbalanse, fargebalanse, ISO, bildestabilisator, video (VGA 30fps, QVGA 120fps), Musikk: MP3, AAC og WMA Video: DivX, H.264, H.263, MPEG4 FM radio med RDS Java MIDP 2.0 Batteri: 1000 mAh Pris i billigste nettbuikk: 3800,- Linker GSMArena - Full phone specifications PhoneArena - Features and specifications Prisguide - LG KU990 Viewty Tester GSMArena PhoneArena CNET TrustedReviews Filmer Shiny Video Review: CellulareMagazine: PhoneArena LG Viewty Preview: LG KU990 Viewty reklamen: Bilder av telefonen Brukergrensesnitt Endret 4. november 2007 av viewty Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Veldig bra at det er kommet en ny tråd om denne telefonen! Venter i spenning på KU990, og håper at Amobil snart får fatt på mobilen og får kjørt en ordentlig test. Endret 28. oktober 2007 av enterhaa Lenke til kommentar
flubby Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som har et håp om at den kommer 2\11? Lenke til kommentar
viewty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som har et håp om at den kommer 2\11? MPX har hatt 2. november som forventet dato i lengre tid, men denne kan selvsagt bli endret når som helst siden datoen fortsatt er ubekreftet. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som har et håp om at den kommer 2\11? MPX har hatt 2. november som forventet dato i lengre tid, men denne kan selvsagt bli endret når som helst siden datoen fortsatt er ubekreftet. ja er derfor eg spør. De har endret datoen veldig ofte, men ingen har stått så lenge som denne Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har mobilen kommet ennå? Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe meg denne mobilen. Er det noen som har den? noen med erfaringer å dele? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) har syyyykt lyst på den! har en iPhone nå men det er ikke det samme.. har lyst på begge! Noen som vet hva slags video format den støtter? EDIT: hehe Fant svaret i første innlegg! Endret 22. november 2007 av a_man Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor er det egentlig ikke mer diskusjon rundt denne telefonen? Burde jo strengt talt vært det.. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hehhe jeg vil bare ikke si mer før jeg har den i hånden.. Sitter og ser på prisguide hveer dag! Like før jeg klikker her... Er det en ting jeg savner på den så er det Wifi! Har det på min iPhone og det er bare helt hærlig! Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fult mulig jeg er helt talenløs på å lete, men har den fått noen fastsatt lanseringsdato ? Eller har den kanskje kommet noen steder? Endret 11. desember 2007 av bobyboj Lenke til kommentar
paalpa Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fult mulig jeg er helt talenløs på å lete, men har den fått noen fastsatt lanseringsdato ? Eller har den kanskje kommet noen steder? Den er kommet. Kjøpte den i går hos Tele NU i Bodø. Flott telefon, men kommer til å levere den tilbake i morgen. Helt håpløst å synkronisere med outlook Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er en stolt eier av vidunderet Lenke til kommentar
Dafazl Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvor lenge ladet dere tlf første gang? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvor lenge ladet dere tlf første gang? ca 1 time tror jeg Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Til den var full ladet Lenke til kommentar
system3 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Min ankommer i starten av neste uke, og så må jeg pakke den inn til julaften Eller nei... jeg MÅ åpne den før, det går ikke an å vente lenger WÆÆÆ!!! Gleder meg Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 En ting som frustrerer med mobilen, i lydløs modus er også alarmen lydløs, det fikk jeg bittert erfare i dag. Ellers, topp mobil. Trengte ikke laste ned mms/internett-instillinger, de var der automatisk. Har ikke eksperimentert så mye med kamera/video- funksjonen enda. Alt går fort og smertefritt. Den tar bilder et sekund etter at jeg trykker. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fult mulig jeg er helt talenløs på å lete, men har den fått noen fastsatt lanseringsdato ? Eller har den kanskje kommet noen steder? Den er kommet. Kjøpte den i går hos Tele NU i Bodø. Flott telefon, men kommer til å levere den tilbake i morgen. Helt håpløst å synkronisere med outlook Pga outlooken?? hehe... såpass ja. Why that egentlig? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 En ting som frustrerer med mobilen,i lydløs modus er også alarmen lydløs. Er ikke det vanlig da? Liker det att det går ann å ha flere alarmer på samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå