Ceba Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er feilmeldingen jeg får når jeg skal kople meg til nettverksspill på Pro Evo 08 på Playstation 3. Har posta denne på hjemmenettverk forumet, men kanskje det er hjelp å få her og Jeg har skjønt såpass at jeg må forwarde porter og greier men etter å ha klussa litt innpå routern får jeg det fortsatt ikke til. Bruker denne guiden: Skriver inn; Name: PS3 Private IP: 192.168.0.1 Protocol type: UDP (har prøvd both) Private port: 5730 Public port: 5731 (her skjønner jeg ingenting for hvis jeg velger 5730 igjen får jeg bare port range conflict) Schedule: Always. Noen som gidder være greie å hjelpe meg med korrekte greier å plotte inn? =) Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Er feilmeldingen jeg får når jeg skal kople meg til nettverksspill på Pro Evo 08 på Playstation 3. Har posta denne på hjemmenettverk forumet, men kanskje det er hjelp å få her og Jeg har skjønt såpass at jeg må forwarde porter og greier men etter å ha klussa litt innpå routern får jeg det fortsatt ikke til. Skriver inn; Name: PS3 Private IP: 192.168.0.1 Protocol type: UDP (har prøvd both) Private port: 5730 Public port: 5731 (her skjønner jeg ingenting for hvis jeg velger 5730 igjen får jeg bare port range conflict) Schedule: Always. Noen som gidder være greie å hjelpe meg med korrekte greier å plotte inn? =) Kan hende at jeg tar feil men PS3'en din har vel ikke 192.168.0.1?er ganske så sikker at D-Linken din har det som IP. PS3'en har vel en annen fast ip skal man tro. Endret 29. oktober 2007 av Elohim Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ja, skrev feil der. PS3en har jeg satt statisk IP 192.168.0.106. Men har lest litt rundt om at den skal settes utenfore dhcp rangen uten at jeg vet om dette stemmer. Prøver å sette opp DMZ på den men også det uten å lykkes.. Dlink innstillingene Det ser jo riktig ut.. Endret 29. oktober 2007 av Ceba Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Altså.... viss man sette PS3'en inne I DMZ skal det vaneligvis fungere. men hvis det ikke gjør det så vet jeg ikke dessverre.prøv å åpne porten? :x demilitarized zone bruker vaneligvis å gjøre dette "posible" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Kan du ha "private port" blank? Og ha 5730 på public? Skulle egentlig tro at public var outside port og private var inside port, men skjønner ikke at det skulle bli conflict av det.. Om ikke den har åpnet seg mot en annen IP i uPnP edit: Er vel ikke på virtual server du skal stille det der, men på applications? Endret 29. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Aha, skal prøve det når jeg kommer hjem. Prøvde å følge portforward og de sa Virtual Server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå