-Tommy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 For å si det enkelt, Corsair er bedre enn NorthQ. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Har jeg 620 W, har jeg vel nok til å kjøre GTS i SLI også, noe som jeg kanskje har tenkt til i framtiden. Holder meg nok til den.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har du Corsair HX620, klarer du å kjøre GTX i SLI også. Ikke fortvil, ok? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Trolig den beste PSU testeren Jonnyguru har testet både Corsair HX620W og OCZ GameXstream 700W. OCZ GameXstream er laget av OEM produsent FSP som er plaget av veldig høy rippel på PSU-ene sine. Corsair HX620W er laget av OEM produsent Seasonic. Her er utdrag fra testen av OCZ GameXstream 700W. By test 6, the ripple on 12V1 and 12V2 had exceeded 150mV. ATX specification has an "allowance" for 120mV. Mind you, test 6 was very stressful, pushing the power supply to it's limits, but it doesn't change the fact that the ripple exceeded spec and this is the first power supply to date I have had do this. Leser du hele testen så vil du se at OCZ GameXstream 600w vil være plaget av samme feil. Tester av Corsair HX620W hardware.no silentpcreview.com HardOCP Jonnyguru Hardwarecanucks Nyeste version med 8-pin PCI-E connectors og nå Rubycon kondensator på primærsiden. Endret 28. oktober 2007 av LAEN Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Med andre ord, Corsair er knall...? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Med andre ord, Corsair er knall...? Satser på det, også går jeg for den Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei, min PSU tok livet av seg selv forrige natt, etter ha ha vart i mindre enn et år Kontakt butikken du kjøpte PSU'en fra og fortell at den er død. Spør om du kan bestille en ny, mens de "feilsøker" den du sender inn, og så kan de barekreditere summen på den siste som ble kjøpt inn. Dette ville i hvertfall en service-orientert butikk gjøre Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Denne PSu'en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323796 hadde også vært et godt valg. I følge tester av denne leveren den strøm helt til full belastning. Eneste minuset med den er at den ikke er modulær slik som 850W og 1200W PSU'en fra Thermaltake er, noe som er praktisk slik at man ikke trenger å fylle kabinettet med ledninger som ikke man trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå