netteliten Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg et nytt trommesett, 5- eller 6-trommers tror jeg. Kan strekke meg til 9-10 000. Har tidligere hatt et helt standard pearl sett og et pearl rhythm traveller, men vil ha et litt skikkelig sett nå, i god kvalitet. Har sett litt på Mapex. Spiller alt fra pop og rock til jazz. Vil ikke ha et sett med for store trommer, mer slik som et jazz-lignende sett. Hvilke merker/modeller vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Mats... Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kan jo aldri slå feil med ett Pearl Export! Verdens mest solgte trommesett. Kjempe god lyd til god pris. Finnes i flere prisklasser, men starter på rundt 8 lapper. Virkelig godt allaround kit... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Sjekk ut www.trommeforum.com . Flere med god peiling der inne! Når det gjelder Export, så har mye skjedd med de i det siste, Visions har tatt over plassen til det som var de tidligere "mest solgte" Export. Export finnes fremdeles i Export Custom, som er en litt dyrere utgave enn Visions, med lønnetre osv. Hvis du er ute etter Pearl så burde du i alle fall sjekke ut litt mer info angående Visions vs. Export Custom. Men, synes heller ikke du burde låse deg fast i Pearl. Tama, Mapex, Sonor, Premier, Gretsch og flere andre lager også veldig gode sett i samme prisklasse. Mange av de er langtfra dårligere valg. Endret 29. oktober 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå