RPA Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg skal selge noen hjemmebygde høytalere et par 10" og et par 12" men lurer på hva jeg kan gjøre for å få solgt dem? Noen lure "salgstriks"? Jeg skal selge de pga av passmangel når jeg flytter på hybel og tenker på en pris rundt 2000-2500kr pr par kanskje. Hengte opp en plakat på videregående skole men der var det ingen etterspørsel. Derfor lurer jeg på om det er noen lure måter å reklamere for disse høytalerne? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ehh.... vi har et bruktmarked her for eksempel? Og så har jeg hørt om noe som heter rubrikkannonser i aviser. Og så finnes det noe nymotens greier på qxl.no... Lenke til kommentar
RPA Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Jo, forsåvidt greit det men jeg ønsker ikke å sende høytalerne i posten... Folk må nesten komme til meg å hente dem men jeg bor i midten av Troms og det er ikke alt for mange folk her... Derfor tenkte jeg på tips for å få solgt dem i nærmiljøet :-? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du kan jo ta det med på et torg eller lignende og sette på div. musikk Kan jo hende du får solgt dem før politiet kommer og kaster deg bort. Nei seriøst...du får vel sette inn en annonse i lokalavisa, sette opp notiser på oppslagstavler her og der, kan jo til og med leke tlf. selge hvis du vil - mange muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå