ps3online Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei Bruker XP til vanlig, da jeg kjører autocad og lignende prog og er fornøyd med det, men har et ønske. Jeg vil inst en rask linux som kun har det jeg trenger, og det er følgende: Trådløst nettverk Dlink kort. Veldig rask oppstart av os og start av nettleser. Det er det jeg trenger. Dette skal da kjøres i en dual boot som jeg tror det heter. Er ikke intr i noe annet en og bruke det til og få maskinen raskt på og komme på nett Event en enkel måte og strippe oset for funksjoner slik at det blir raskere start. Håper på noen gode svar. P.S har lite kunnskap til linux så det bør være en enkel inst. Endret 28. oktober 2007 av ps3online Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Gentoo (evt. Sabayon og installer bare Core), men det kan ta litt tid å få inn, etterpå kan ingen andre distroer sammenliknes i fart. Ellers kan kanskje DSL og Puppy være noe for deg. www.gentoo.org www.sabayonlinux.org www.damnsmalllinux.org www.puppylinux.org Endret 28. oktober 2007 av Svedge Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Archlinux er ein annan lett og rask distro. For å få kortast mulig oppstart, så kan du jo bruke suspend to disc, istandenfor halt når du skrur av maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå