jfkleven Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kan man bruke et skjermkort som kjører 8x agp på Asus P4PE/GL/F/S-ATA? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kan man bruke et skjermkort som kjører 8x agp på Asus P4PE/GL/F/S-ATA? Du kan bruke et 8x AGP skjermkort, men ikke utnytte mer enn 4x (8x skjermkort er ikke merkbart bedere enn 4x!) Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva med dette? http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...tall=17.02.2003 Veldig prisgunstig spør du meg :-D Alt bestilt et Lenke til kommentar
Wizard1001 Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 P4 5,33 GHz? Det var en häftig proc ja... Hvor har du fått tak i den? Hehe, den ble vel litt i kraftigste laget ja.. 2.53 er vel nærmere sannheten er jeg redd :-? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med dette?Veldig prisgunstig spør du meg :-D Alt bestilt et Blir du nok fornøyd med...( og såpass bra at du spanderer en link på 3-etasjer 8) ) til meget god pris, drøyt 400,- under Databutikkens' - stusser på hvorfor det ikke kommer med i prisguiden - er Multicom sløve med oppdateringer tro ? . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå