Kila Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tenke jeg skulle oppgradere den gamle maskinen min med nytt RAM, GPU, CPU og Hovedkort. Jeg kunne ha fått nytt strømforsyning, men jeg tror 350W holder for nå og 150GB til OS +2 spill er mer enn nok. Jeg ville ha disse delene (enda ikke 100% sikker om jeg skal ha de, kommer ann på hva folk sier : P) -Corsair TWIN2X 6400 (2x1GB) -Radeon X1900 pro -AMD Athalon 64 x2 4400+ (AM2) Men så vet jeg nesten ingenting om hovedkort (og lite om delene generelt) eller hva jeg skal se på når jeg velger et. Jeg prøvde å lese på guiden på hovedkort forum, men skjønte ikke så mye. Jeg er heller ikke sikker på om det er noe mer jeg burde kjøpe hvis jeg skal oppgradere en gammel PC derfor lagde jeg posten her og ikke hoverkort forumet =) Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvor mye er du villig til å punge ut? Hva skal du bruke det til? Ville bare kjøpt helt ny pc, på komplett får mye pc for 6000. http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10302 Lenke til kommentar
Kila Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jeg vet ikke hvor mye jeg vil gi for et hoverkort fordi jeg skjønner meg ikke på de. Den skal bare brukes på 2 spill =) Faktisk bare for å bruker fraps, jeg spiller på en annen maskin uansett. Og jeg vil hvertfall ikke kjøpe ny datamaskin fordi jeg har det meste og ser ingen grunn til å legge til enda en fylt kabinett i huset nå som jeg har 2 av de. plus at jeg har dårlig erfaring med komplett.no Endret 28. oktober 2007 av Kila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå