Skogslik Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei.Eg lurer på hvordan eg kommer inn i skjermkort kontrollpanelet? skal ta av Anti Alasing eller hva det hetere slik at eg kan ta det på i spill.Men eg vett ikkje hvordan eg gjør det.Har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort. Håper ikkje det er Catalyst Center eg må inn i for det er helt fucka her og kommer ikkje inn i det. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei.Eg lurer på hvordan eg kommer inn i skjermkort kontrollpanelet? skal ta av Anti Alasing eller hva det hetere slik at eg kan ta det på i spill.Men eg vett ikkje hvordan eg gjør det.Har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort. Håper ikkje det er Catalyst Center eg må inn i for det er helt fucka her og kommer ikkje inn i det. Det er Catalyst som ER atis kontrollpanel, så hvis det ikke funker kommer du ikke inn i kontrollpanelet. Du kan eventuelt laste ned nyeste driver hvor Catalyst følger med. Last ned her Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har fått det til og virke nå. Men hvordan tar eg av det AA greiene da? slit at eg heller tar det på i spill selv. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har fått det til og virke nå.Men hvordan tar eg av det AA greiene da? slit at eg heller tar det på i spill selv. Du må gå in på advanced versonen, derretter "3d" og etter det "anti-alising". Her velger du der det står "let application decide" eller noe sånt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er 2 bokser eg kan krysse av der: Use Application Settings eller Temporal Anti Aliasing. da er det vell den første da? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Den første, ja Endret 30. oktober 2007 av Krissern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå