Gå til innhold

Hvordan komme til skjermkort kontrollpanelet med ati kort?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Hei.Eg lurer på hvordan eg kommer inn i skjermkort kontrollpanelet? skal ta av Anti Alasing eller hva det hetere slik at eg kan ta det på i spill.Men eg vett ikkje hvordan eg gjør det.Har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort. Håper ikkje det er Catalyst Center eg må inn i for det er helt fucka her og kommer ikkje inn i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.Eg lurer på hvordan eg kommer inn i skjermkort kontrollpanelet? skal ta av Anti Alasing eller hva det hetere slik at eg kan ta det på i spill.Men eg vett ikkje hvordan eg gjør det.Har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort. Håper ikkje det er Catalyst Center eg må inn i for det er helt fucka her og kommer ikkje inn i det.

Det er Catalyst som ER atis kontrollpanel, så hvis det ikke funker kommer du ikke inn i kontrollpanelet. Du kan eventuelt laste ned nyeste driver hvor Catalyst følger med. Last ned her

Lenke til kommentar
Har fått det til og virke nå.

Men hvordan tar eg av det AA greiene da? slit at eg heller tar det på i spill selv.

Du må gå in på advanced versonen, derretter "3d" og etter det "anti-alising". Her velger du der det står "let application decide" eller noe sånt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...