Konnis Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Finnes det noen mobilversjon av forumet? Hvis ikke, kunne kanskje dette vært aktuelt å lage? Eller er det unødvendig ettersom det ikke er så mye data å "motta" på et forum? Endret 28. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det kunne være greit, surfer ganske ofte på forumet med mobilen, og har merket økning i antall kb som blir lastet ned. (surfer med Opera Mini) da jeg startet med det (ikke så veldig lenge siden) så var det ca. 12kb å laste ned for mine innlegg. etter "reklame" banneren i toppen ble det ca. 16kb og nå etter forum oppdateringen blir det ca. 20kb. det er en ganske stor økning på rimelig kort tid. så det hadde vært fint å ha en mobilversjon. (ja jeg vet om lofi-versjonen, men jeg liker godt å se avaterene jeg da, blir lettere å kjenne igjen folk...) vet ikke om dette er realistisk eller gjennomførbart, men kanskje vi får en diskusjon rundt det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/lofiversion/ Man kan dog ikke svare der, men man kan lese alt i ren versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg