johndoe144 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg har akkurat kjøpt denne telefonen, og er stort sett fornøyd foreløpig, men det er en ting jeg lurer på. Når telefonen er åpen, og jeg skal trykke på knappene som er på "skjermdelen" av telefonen, merker jeg at de to telefondelene ikke sitter helt inntil hverandre. Jeg må på en måte dobbelttrykke, først trykke de to telefondelene sammen og så trykke ned selve knappen. Er det overhodet noen som skjønner hva jeg mener...? Er det flere som opplever dette litt irriterende fenomenet? Vil legge til at jeg aldri har hatt skyvetelefon før, så vet ikke om dette er et vanlig problem med slike telefoner. Telefonen virker ellers ganske solid bygd. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det virkelig ikke ett eneste menneske til her inne som har kjøpt denne mobilen?? Er det bare jeg som synes avstanden mellom de to delene er for stor når telefonen er åpen? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har ikke kjøpt W910 (enda), men jeg har hatt S500, og kan si at den var akkurat likedan. Tror det er en svakhet ved slider-designet - selv om jeg vet det finnes slider-modeller som ikke har problemet. Det blir en vanesak. Lenke til kommentar
klonketryne Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har nettopp kjøpt meg en W910i selv nå og kjenner ikke igjen det problemet som du beskriver. jeg skyver opp tlf og trykker på tastene som er på skjermdel og det er verken slark eller dårlig respons på den. den gir heller ikke etter når jeg trykker på den. den er fin og fast i fisken, så da må jeg nok si at du kanskje har en modell som er noe defekt, eller den øvre del som du skyver opp ikke er festet god nok i den andre del. Dette virker også nokså logisk da den har dårlig respons på tastene på den delen. Det eneste negative jeg kan nevne er lakken på hovedrammen flasser, men dette er nevnt før her på amobil. Den er også noe treg når jeg skriver meldinger samtidig som jeg hører på musikk. (teksten henger ikke med samtig som det jeg skriver). mvh klonketryne Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Har nettopp kjøpt meg en W910i selv nå og kjenner ikke igjen det problemet som du beskriver.jeg skyver opp tlf og trykker på tastene som er på skjermdel og det er verken slark eller dårlig respons på den. den gir heller ikke etter når jeg trykker på den. den er fin og fast i fisken, så da må jeg nok si at du kanskje har en modell som er noe defekt, eller den øvre del som du skyver opp ikke er festet god nok i den andre del. Dette virker også nokså logisk da den har dårlig respons på tastene på den delen. Det eneste negative jeg kan nevne er lakken på hovedrammen flasser, men dette er nevnt før her på amobil. Den er også noe treg når jeg skriver meldinger samtidig som jeg hører på musikk. (teksten henger ikke med samtig som det jeg skriver). mvh klonketryne Takk for svar begge to! Ja, det er nok noe galt med min telefon. Har avtalt med forhandler at jeg skal sende telefonen i retur, så skal de sende meg en ny. Hvis de godtar feilen, vel å merke... Har du rød eller svart? Hvis du har svart har du vel Kent-Edition? Hvor plagsomt er i så fall alt Kent-tilbehøret? Lenke til kommentar
klonketryne Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du,jeg har den røde modellen. Det Kent-edition tilbehøret har jeg faktisk ikke hørt om, men det er vel kun på den svarte utgaven antar jeg. Har du forresten sett den bronze versjonen av denne modellen? Ganske fet egentlig... http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/w910i.jpg eller denne: http://bilder.amobil.no/323/323539/se_w910...in6-542x379.jpg Vel, uansett så er jeg svært fornøyd med min tlf. klonketryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå