Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Oppdatering for GH3 eiere. :)

 

Guitar Hero III: Legends of Rock Update Is On the Way!

 

Neversoft and Activision/Red Octane have been working hard on an upcoming free update for Guitar Hero III, which will address several issues that have been noted in the forums.

 

Pending Approval from Microsoft and Sony, the new update will:

 

* Improve Online Quick Match results and reduce "Failed to Connect to Server" messages.

 

* Introduce calibration screen improvements, helping users with high lag AV systems, and Playstation 3 users with Dolby Digital enabled.

 

* Add the Co-Op Quickplay mode for Playstation 3 users.

 

* Enable the Hyperspeed cheat to work in online games.

 

* Include various stability improvements and fixes.

 

As we launch this update, we look forward to hearing back from the community on how it works for you, so that we can continue to give you the best play experience possible.

 

Thanks again for playing!

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg krysser fingrene for at moderratorene ikke ser på dette som en samletråd, jeg synes i alle fall det kan være greit med en slik tråd, og starter av med en liten problemstilling jeg har.

 

Mon tro om jeg er den eneste som har dette problemet, får håpe jeg ikke er det.

Uansett, noe som dessverre er langt mer tilstedeværende i Guitar Hero III enn forgjengerne er intens tapping på strumbaren ved serier av kjappe noter (case in point: rytmegitar på "Knights of Cydonia"), og dette irriterer meg grenseløst simpelten fordi jeg ofte må gi meg halvveis gjennom sangen fordi armen jeg strummer med begynner å gjøre vondt og jeg ser ingen grunn til å pådra meg senebetennelse grunnet et spill.

Synes dette er temmelig kjedelig, og synes ikke det er spesiellet morsomme sanger å spille heller da de i utgangspunktet ikke er utfordrende.

 

Hvordan holder egentlig folk gitaren? Strummer dere både opp og ned? Har jeg hender som ikke egner seg til mer enn "medium" under tvil?

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Oppdatering for GH3 eiere. :)

 

Guitar Hero III: Legends of Rock Update Is On the Way!

 

Neversoft and Activision/Red Octane have been working hard on an upcoming free update for Guitar Hero III, which will address several issues that have been noted in the forums.

 

Pending Approval from Microsoft and Sony, the new update will:

 

* Improve Online Quick Match results and reduce "Failed to Connect to Server" messages.

 

* Introduce calibration screen improvements, helping users with high lag AV systems, and Playstation 3 users with Dolby Digital enabled.

 

* Add the Co-Op Quickplay mode for Playstation 3 users.

 

* Enable the Hyperspeed cheat to work in online games.

 

* Include various stability improvements and fixes.

 

As we launch this update, we look forward to hearing back from the community on how it works for you, so that we can continue to give you the best play experience possible.

 

Thanks again for playing!

Kilde

 

 

Co-op Quickplay FOR FAEN!!!!!!!

Lenke til kommentar

Tja, jeg har jo highscore på 490.000 poeng på sangen X-Stream i Guitar Hero 2. Samt over 1000 note streak og rundet career på Expert. Snart ferdig med Expert career på Guitar Hero 3 ^^.

 

Btw: Noen som har tips mot Lou kampen på Expert?

Endret av EsPaNo
Lenke til kommentar

Jeg la mye bedre merke til "notene" eller hva det heter for noe (frets? :p), som var hvite på toppen i GH3. Altså de som det er mulig og bruke "pull of" og "hammer on" på.. Veldig ofte er det mangen "hvite" i kjappe serier, noe som gjør det en del lettere! Ikke bli sint om jeg forteller noe du allerede vet, du nevner ikke noe om det.. :p Men jeg merker også det du sier, noen ganger kommer det sykt tett uten mulighet for "hammer on" eller "pull of".. Jeg spiller kun ved å slå nedover, men merker i GH3 at jeg kanskje bør prøve å lære meg begge veier på strumm baren! Ellers må du være insane kjapp med fingrene! :p

Lenke til kommentar
Absolutt verdt å lære seg opp-og-ned selv om det virker vanskeligere med det samme. Etter hvert er det veldig nyttig både rent teknisk og med tanke på at man får en mer variert bevegelse for håndleddet.

Tommelen mener du vel? :p

 

Jeg klarte meg fint på GH2.. Kom et godt stykke på vei på expert, (så ble jeg pisselei sangene jeg satt fast på) men jeg er veldig enig med dere.. Det virker som et must i dette spillet. Så var det bare hvor man skal begynne.. Har en anelse at denne overgangen kan bli like grusom som da den oransje knappen ble me for første gang.. :p

Lenke til kommentar

Har alltid strummet "downstrokes," men det blir altfor slitsomt på raske partier på samme note, sliter ofte med å finne takten her også (gjelder hard/expert).

 

Synes også det er slitsomt å holde gitaren til tider, fordi halsen er så tynn, men hvis jeg står er ikke det noe problem som regel. Skal visst være lettere å flytte hånden når man står, har ikke "testet" ut det selv, men det er nok hold i påstanden.

 

Career på hard blir for vanskelig mot slutten synes jeg, klarte det på GH2, men her er det nesten ikke håp. :(

Lenke til kommentar
Tommelen mener du vel?

Nei.. Greier du å strumme effektivt opp og ned uten å bevege på håndleddet?

 

Er håndleddet jeg får vondt i når jeg har spillt for mye i alle fall.

 

Bruker pekefingeren og tommelen jeg. Trykker knappen ned med tommel og tar den opp igjen med pekefinger. Klarer det veldig fort.. Bruker ikke håndleddet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...