Tiidus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Battlemode, fullstendig kuka? Er jo flaks om du vinner eller ikke. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ikke fullstendig. Battle mode er også en skill... bare en jeg ikke har Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Battlemode er artig Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Battlemode er artig no shit! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Klarte Lou på første forsøk Men har ikke greid ham siden . : ( Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Klarte Lou på første forsøk Men har ikke greid ham siden . : ( på expert :O ? Jeg slet som faen på hard, og jeg har spillt mye GH lizm! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tips for å greie sanger på hard? plx plox Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Øv. Nøkkelen er det ja. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvis du skal ha en større utfordring enn Lou og Through the Fire and Flames så laster du ned den sangen man spiller mot Lou på Xbox Live. Der spiller man de vanskeligste delene til begge på battle'n. Sangen er for meg umulig. Kommer rundt 40-50% på expert. :/ Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Den har jeg Fy fader den er vanskelig .. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Den har jeg Fy fader den er vanskelig .. No shit! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 GH3 er jo min introduksjon til GH serien, så foreløpig spiller jeg på medium, og igår kom jeg meg for første gang over 100.000 poeng Både på My Name Is Jonas og Story of my life. Men det er vel ikke akkurat geernt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjøper spillet i dag og er antakeligvis på Live ut natten Må få litt tid til å komme tilbake i gammel form først, men jeg skal nok klare det innen dagen er omme. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kan vel ikke si at jeg er geeern enda, dessverre.. GH3 var mitt første Guitar Hero, spilt et par sanger hos en kamerat før.. Pløya gjennom Easy og Medium, gikk over til Hard, der blei det langt værre.. fikk etterhvert dreisen på det og nå mangler jeg kun Raining Blood, One og siste bossbattlen så er jeg søren meg ferdig med hard også... Pleier å komme på rundt 85% på One, en gang kom jeg til 90% og tapte, det var surt.. Klarer ikke den pokkers "Mosh 1" delen på Raining Blood hvor man skal spille blå-gul-rød orange-blå-gul noe så pokkers fort. Kom meg forbi en gang ved å bruke starpower på riktig sted, men var jo på rødt stadie når jeg var ferdig og bomma på et par noter også var det over og ut.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har klart Slash på Expert, faen det var vanskelig, men etter vannvittig flaks og en string snap, en amp overdrive og en whammy vant jeg. The Metal er vanskelig, sliter med rytmen i den. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Har klart meg fram til gruppa med One (som eide baller helt til soloen, men der eide den ballene mine da og ) men der står jeg fast, fanden, skal mye til for å klare One soloen, og idiot som jeg var utløste jeg min Star Power for tidlig. Den sangen man spiller mot Lou kom jeg meg til 29% på første forsøk, krever en god fappehånd, for å si det på den måten. Spiller på Expert, som dere sikkert skjønte. Og fingrene mine er helt borte, har spilt hele dagen Endret 30. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
End-re Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) har greid alle sangene på expert untatt Raining Blood, (og encoren the devil went down to georgia, siden jeg ikke har den ^^) ... hater soloen på RB (rundt 30% ute i sangen) Endret 30. november 2007 av egzeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå