Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel ikke si at jeg er geeern enda, dessverre.. GH3 var mitt første Guitar Hero, spilt et par sanger hos en kamerat før.. Pløya gjennom Easy og Medium, gikk over til Hard, der blei det langt værre.. fikk etterhvert dreisen på det og nå mangler jeg kun Raining Blood, One og siste bossbattlen så er jeg søren meg ferdig med hard også...

Pleier å komme på rundt 85% på One, en gang kom jeg til 90% og tapte, det var surt..

Klarer ikke den pokkers "Mosh 1" delen på Raining Blood hvor man skal spille blå-gul-rød orange-blå-gul noe så pokkers fort. Kom meg forbi en gang ved å bruke starpower på riktig sted, men var jo på rødt stadie når jeg var ferdig og bomma på et par noter også var det over og ut..

Lenke til kommentar

Har klart meg fram til gruppa med One (som eide baller helt til soloen, men der eide den ballene mine da og :D ) men der står jeg fast, fanden, skal mye til for å klare One soloen, og idiot som jeg var utløste jeg min Star Power for tidlig.

 

Den sangen man spiller mot Lou kom jeg meg til 29% på første forsøk, krever en god fappehånd, for å si det på den måten.

 

Spiller på Expert, som dere sikkert skjønte.

 

Og fingrene mine er helt borte, har spilt hele dagen :wee:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...