Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Guitar Hero 3 til xburk 360.

 

Utrolig fett spill, mange gode sanger.

 

e9, men jeg var skuffet over den trådløse gitaren, kunne fungert bedre!

 

 

Du har sikkert til Ps2?

 

 

 

Var hos noen kompiser, som hadde kjøpt det til Ps2, satan den var crappy... Kom hjem å gå den jeg fikk til Ps3en en klem etter jeg hadde brukt den andre.... Du lærer å sette pris på ting.

 

 

Uansett.

 

Eier på noen sanger på expert... Noen fler på hard. Og alle på medium, er stuck på siste boss ATM tho, ganske irriterende.

Guitar Hero III that is.

 

Jupp, har det på ps2, men fant ut at det var flatskjermen, brukte den på en gamel crt tv, da fungerte den fint... var bare for mye delay på tvn.

Har rundaGH3 på alt opp til hard, og coop på expert, mangler bare expert alene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok :) synes det var et godt nivå. Jeg har spilt det med 4-6 måneders mellomrom fra halvveis i GH1-sesongen for å si det sånn, så jeg har aldri hatt spillet selv, bare prøvd en låt på besøk hos enten en kamerat eller FleskeFinn. Kjøpte GH3 på fredag og har snart runnet Hard (mangler Raining Blood- og TFAF-låten). Har kommet halvveis i Expert hvor jeg mangler tre 5-stjerners av de jeg har fullført.

 

edit: Hvilken tour group er folk med i på guitarhero.com? hadde vært tøft å få en samlet en for oss her på diskusjon.no/norge.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Bah. Blir ikke 30. november fort nok.

*vil også spille*

 

Håper jeg klarer å styre pengebruken til da.

GH2 var så kos, kjøpte det til pappa til jul i fjor og spilte det mye i vår og sommer, men ettersom PS2en tilhører min yngste søster og spillet min far, har jeg ikke fått spilt etter at jeg flytta =/

 

edit: Trenger noe som får meg bort fra WoW og kabal uansett.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Bah. Blir ikke 30. november fort nok.

*vil også spille*

 

Håper jeg klarer å styre pengebruken til da.

GH2 var så kos, kjøpte det til pappa til jul i fjor og spilte det mye i vår og sommer, men ettersom PS2en tilhører min yngste søster og spillet min far, har jeg ikke fått spilt etter at jeg flytta =/

 

edit: Trenger noe som får meg bort fra WoW og kabal uansett.

 

 

/signed

 

venter på penga jeg og, må kjøpe xbox :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...