Fredtrix Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Kjøpte meg Guitar Hero 3 til xburk 360. Utrolig fett spill, mange gode sanger. e9, men jeg var skuffet over den trådløse gitaren, kunne fungert bedre! Du har sikkert til Ps2? Var hos noen kompiser, som hadde kjøpt det til Ps2, satan den var crappy... Kom hjem å gå den jeg fikk til Ps3en en klem etter jeg hadde brukt den andre.... Du lærer å sette pris på ting. Uansett. Eier på noen sanger på expert... Noen fler på hard. Og alle på medium, er stuck på siste boss ATM tho, ganske irriterende. Guitar Hero III that is. Jupp, har det på ps2, men fant ut at det var flatskjermen, brukte den på en gamel crt tv, da fungerte den fint... var bare for mye delay på tvn. Har rundaGH3 på alt opp til hard, og coop på expert, mangler bare expert alene Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For de som runda GH3 på Expert første/andre dag, har dere spilt GH en del før? Type runna GH1/GH2? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For de som runda GH3 på Expert første/andre dag, har dere spilt GH en del før? Type runna GH1/GH2? Jess, jeg begynte å spille GH2 i sommer. Så jeg har spilt det en god del egentlig, selvom det ikke er et halvt år engang. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har spilt GH i over et år Helt siden 1'ern Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ok synes det var et godt nivå. Jeg har spilt det med 4-6 måneders mellomrom fra halvveis i GH1-sesongen for å si det sånn, så jeg har aldri hatt spillet selv, bare prøvd en låt på besøk hos enten en kamerat eller FleskeFinn. Kjøpte GH3 på fredag og har snart runnet Hard (mangler Raining Blood- og TFAF-låten). Har kommet halvveis i Expert hvor jeg mangler tre 5-stjerners av de jeg har fullført. edit: Hvilken tour group er folk med i på guitarhero.com? hadde vært tøft å få en samlet en for oss her på diskusjon.no/norge. Endret 25. november 2007 av Nuust Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Begynte å spille på fredag... Har runna medium og er over halveis på hard. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er med i min egen tour group(playstation 3) , den heter Reloaded Eschelon.. Ingen medlemmer though ^^ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 den hvite "pick" knappen er squeeky, går det ann å fikse? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Oioi, In Flames - Take this life er utrolig digg å spille. Spillte også Dragonforce - Through Fire and Flames med en kamerat på ekspert. (Nydelig sang forresten.) Da måtte jeg hjelpe til å holde inne grønn på en viss del av sangen. Er godt at nye Guitar Hero inneholder mer metal! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kjøpte meg GH3 på 360 i går, og så langt har jeg kommet meg gjennom Easy, og driver nå med Normal. Før i går hadde jeg aldri rørt et Guitar Hero spill, og jeg må si at så langt er det sykt fett! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Spilte GH3 på fredag. Hadde bare teste GH2 tidligere, ett par låter i det man kan kalle meget beruset tilstand. På GH3 så fant jeg ut at Medium var akkurat passe til meg, foreløpig. Ser ut som at jeg må kjøpe meg dette spillet straks, til xbox360 ofc. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har blitt en skikkelig leetkid på When You Were Young, fikk 99% på ekspert i går. Kanskje ikke den vanskeligste sangen, men 100% er vanskelig selv på easy. Lenke til kommentar
pjaluusk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja er überpr0. GH 80s: Extreme - Play with me: Expert 92% Jeg trainet på sangen minst 30 ganger før jeg fikk den til ! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor mange poeng fikk du da ? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg fikk akkurat Achievementen Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game Det var litt artig xDD Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg fikk akkurat Achievementen Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game Det var litt artig xDD Den får du nesten uansett hvem du spiller mot online, så det var nok ikke en av utviklerne, selv om achievementen tilsier at det er det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Bah. Blir ikke 30. november fort nok. *vil også spille* Håper jeg klarer å styre pengebruken til da. GH2 var så kos, kjøpte det til pappa til jul i fjor og spilte det mye i vår og sommer, men ettersom PS2en tilhører min yngste søster og spillet min far, har jeg ikke fått spilt etter at jeg flytta =/ edit: Trenger noe som får meg bort fra WoW og kabal uansett. Endret 27. november 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bah. Blir ikke 30. november fort nok.*vil også spille* Håper jeg klarer å styre pengebruken til da. GH2 var så kos, kjøpte det til pappa til jul i fjor og spilte det mye i vår og sommer, men ettersom PS2en tilhører min yngste søster og spillet min far, har jeg ikke fått spilt etter at jeg flytta =/ edit: Trenger noe som får meg bort fra WoW og kabal uansett. /signed venter på penga jeg og, må kjøpe xbox Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Klarte Eric Johnson - Cliffs of Dover, 94% på expert Litt av en syk sang, må jeg si. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 En av de beste gh-sangene spør du meg. Jeg bommer _alltid_ på den siste røde knappen av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå