E-wok Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er lillefingeren og langfingeren jeg har stresset med. De fungerer ikke så bra, for å si det sånn. Jeg har prøvd å bare la pekefinger og ringfinger skli hele veien, men det funker ikke. Lillefinger og ringfinger, sier du? Skal sjekke videoen, så får jeg prøve igjen senere. Takk for tips Wops, mente nok langfingeren, som vist i videoen. Lillefinger og ringfinger er nok LITT vanskeligere.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fant det ut ganske kjapt, ja xD Hadde nok blitt litt vanskelig om jeg skulle bruke lillefinger og ringfinger. Lenke til kommentar
Unreal143 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis det er noen her som spiller GH:WT eller GH III, og spiller på expert (PS3) kan dere legge meg til; PSN: Unreal43 Er mye gøyere å spille sammen med/ mot noen, enn alene Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det aller kjekkeste er uten tvil å spille med et nesten helt band på GH:WT. Jeg spiller det praktiskt talt ikke om jeg ikke har en på trommer og en vokalist. Bass hjelper, men er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Runezor Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fikk nettopp 441k på jordan, solo C fail. Har også kjøpt GH:Metallica og GH:1, da var samlinga komplett Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 441k? Det er imponerende, veldig! Er du medlem på Scorehero? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg greide nettopp raining blood UTEN startpower Synes jeg begynner å bli god nå Greier alle sanger på hard nå, og de fleste på ekspert (GH III) Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Klarer Dragonforce på Expert: Der må du vite hvor du har fingrene for å si det sånn. xD Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Blir det lettere med hypersppeed? Siden alle spiller med det, nesten. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Vet ikke, har ikke prøvd. Sies at det er letter for da kommer notene mer fra hverandre, noe som tilsier bedre oversikt. Endret 3. juli 2009 av Trancender Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Klarer Dragonforce på Expert: Der må du vite hvor du har fingrene for å si det sånn. xD Det må du her også: Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Der konsentrerer jeg meg bare om notene opp til blå, driter i den oransje. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Der konsentrerer jeg meg bare om notene opp til blå, driter i den oransje. Har du noen tips til Mosh 1 i sangen Raining Blood, på expert? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Der konsentrerer jeg meg bare om notene opp til blå, driter i den oransje. Har du noen tips til Mosh 1 i sangen Raining Blood, på expert? Eneste jeg klarer å forklare er, at du må bruke star power, og ikke trykke på grønn for eksempel før du har sluppet rød, da treffer du ikke. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Der konsentrerer jeg meg bare om notene opp til blå, driter i den oransje. Tapper du ikke sangen? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Der konsentrerer jeg meg bare om notene opp til blå, driter i den oransje. Har du noen tips til Mosh 1 i sangen Raining Blood, på expert? Eineste tipset eg vil gje som omhandler Mosh 1, er å gå inn i practise mode. Begynn på slowest, og ta det heilt med ro. Notene går ikkje så latterleg fort, du berre trur at dei gjer det. Snakker av Erfaring! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som vet om Guitar Hero Smash Hits og Guitar Hero 5 og Guitar Hero Metallica støtter trommesett/mikrofon/band? Har RockBand med fullt band (trenger en bass da men) til PS3, og lurer på om jeg skal spare til World Tour + band i tillegg siden jeg eventuelt kan spille de andre spillene med fullt band også Oppsummert: Støtter Guitar Hero: SH, 5 og Metallica fullt band med WT instrumentene? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, det gjer dei. Du hadde lett funnet det ut med eit søk på Youtube. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Slo til å gamestop sitt tilbod på GH WT og Metallica, og har dermed trommer, to gitarar og mikrofon. Kan eg bruka desse instrumenta i Rock Band 1 og 2? Lenke til kommentar
Runezor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 441k? Det er imponerende, veldig! Er du medlem på Scorehero? Haha, joda, men den har jeg ikke oppdatert siden Sent 2007/Tidlig 2008 Sorry om denne tråden er litt gammel? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå