diskus123 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) HermsGH har 759k på TTFAF på youtube channelen Endret 4. mars 2009 av diskus123 Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 HermsGH har 759k på TTFAF på youtube channelen han er nok norges beste ja. men, det handler ikke om å være best, men å ha det gøy ^^, Lenke til kommentar
Sooves Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ja, men du er sikkert en av de beste i norge det er ikke jeg. Haha, tar det som et kompliment er nok ikke blant de beste i norge nei =( men forresten, ny rekord, 535K Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) hørte det på 1001 forum ja, meg="soverom" lagte nettopp bruker der. 535k er jo ganske bra , jeg har blitt dårligere nå, etter tappingen på TTFAF feiler jeg et par ganger og nå pleier jeg ikke å få mer en ca 70-80k når det kommer sånn pause. Endret 6. mars 2009 av diskus123 Lenke til kommentar
Sooves Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hørte det på 1001 forum ja, meg="soverom" lagte nettopp bruker der.535k er jo ganske bra , jeg har blitt dårligere nå, etter tappingen på TTFAF feiler jeg et par ganger og nå pleier jeg ikke å få mer en ca 70-80k når det kommer sånn pause. Åjja, er du soverom? på 1001spill er jeg E$$r forresten, ttfaf five star! =D 571K =D det var såvidt, cutoffen for 5 stjerner er 568K.. et tips diskus er og lage seg små mål man kan klare, feks: du har 376K ikkesant? da kan målet ditt være 4 star, det er nemlig rundt 406K tror jeg, og etter det kan du prøve på 450K osv. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 GH: Greatest Hits? GH:GH, lol... Menne det kommer altså et best off GH i Juni? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 gleder meg sykt til GH:GH gleder meg enda mer til å se den første TTFAF full band FC videoen Hadde vært tøft om siste "giggen" i setlisten besto av: "Bark at the Moon", "Freebird", "Play with me", "One" og "TTFAF". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hørte det på 1001 forum ja, meg="soverom" lagte nettopp bruker der.535k er jo ganske bra , jeg har blitt dårligere nå, etter tappingen på TTFAF feiler jeg et par ganger og nå pleier jeg ikke å få mer en ca 70-80k når det kommer sånn pause. Åjja, er du soverom? på 1001spill er jeg E$$r forresten, ttfaf five star! =D 571K =D det var såvidt, cutoffen for 5 stjerner er 568K.. et tips diskus er og lage seg små mål man kan klare, feks: du har 376K ikkesant? da kan målet ditt være 4 star, det er nemlig rundt 406K tror jeg, og etter det kan du prøve på 450K osv. Prøve å sette meg som mål å nå 300.0000 på Freebird, og havnet på 299.995... Ble litt irritert da, for å si det mildt. Har lyst til å tro på Guitar hero: Greatest Hits, men tror ikke det er så veldig sannsynlig. Vi har ikke hørt noe som helst om det før, og de skiftet utvikler fra GH3. Dessuten kommer GH: Metallica om en liten stund, og GH:5 til jul. Når skulle de fått tid til å lage Greatest Hits? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kva i alle dagar er poenget med GH: Greatest Hits? Heile poenget med nye GH-spel er å få nye låter. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Elller et spill med masse go'låter. Hater å bytte mellom 4 spill, for å spille sangene jeg vil spille. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Låtene fra de tidligere spillene burde for lengst vært tilgjengelig som DLC, så kan man betale for de låtene man vil spør du meg, og kommer aldri til å betale 599,- for et spill jeg eier kanskje 50% av låtene fra før. Lenke til kommentar
Sooves Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hadde vært kult om dere subscribet til youtuben min! =D ( masse gh filmer ) link i signaturen xD Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan jo laste ned frets on fire Masse sanger å velge mellom (må laste ned) Synd det ikke er star power og whammy bar men... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Kva i alle dagar er poenget med GH: Greatest Hits? Heile poenget med nye GH-spel er å få nye låter. Frem til GH3 var det veldig mange dårlige cover-låter, så en studieversjon eller live-versjon hadde jeg ikke takket nei til. Hva med alle som ikke hadde de første spillene? Og så vidt jeg vet er GH3 det første GH på Wii. Alle sammen nå: Free Bird! Free Bird! Free Bird! Edit: Tenk bare denne i Guitar Hero: http://www.youtube.com/watch?v=P-_8xivRTsY Edit 2: Det hadde heller ikke vært så dumt å få vokal og trommer på de gamle sangene. Endret 8. mars 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gleder meg sykt til Guitar Hero: Metallica og Guitar hero: Greatest Hits. Kan nesten ikkje vente, det kommer til å bli kjempebra å få spille megahits som Enter Sandman og Master of Puppets. Jordan, TTFAF, Free Bird, Play With Me, One, Bark At the Moon og Because it's Midnite på en cd? JA TAKK. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Litt drøyt mye annonseringer i det siste... GH: Greatest Hits GH: Van Halen Band Hero? DJ Hero? Også er det jo snakk om et Beatles-spill eller noe slikt... Også kommer jo GH5 en gang. GH: Milk Edition? Endret 11. mars 2009 av E-wok Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Eg har fått med meg GH:GH, men ikkje dei andre. Var det ikkje Harmonix som skulle lage Beatles-spel? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fy faen. Det er så latterlig at man får mer poeng på lavere vanskelighetsgrad online i GH4. Jeg og en random fyr 100% nettopp en sang på expert (gitar og bass) mens de to andre gjorde det samme. Vi hadde 800 streak eller noe, mens de hadde 500. Vi brukte star power helt greit, og klarte å tape med 96000 poeng. Lenke til kommentar
Sooves Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 4* TTFAF 425.496 Herlig! =D baaah, GHWT guitaren er herpa =( jeg tror det har noe med kulde og gjøre.. en natt åpnet jeg vinduet, og om morgenen var det kaldt der inne, og når jeg skulle spille etter skolen var gitaren helt rar, noen ganger reagerte den ikke (vel, mange ganger) og and ganger reagerte den som 2 strum rett etter hverandre når jeg bare strummet en gang, som gjorde at jeg mistet multiplier'n hele tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå