Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Great success! :w00t:

 

Gitarene er knalldigg no, beste eg har vore borti. Knappane på GH:WT-gitaren er framleis betre, men betre enn dette får eg neppe GH3-gitaren.

Klarte til og med 5* på 3's & 7's i dag, med god margin, 3.2 i multiplier.

 

Då gjenstår "berre" BiF, RaBl, CoD og NoTb for El Jefe.

 

Det gjekk ganske kjapt å fikse gitarane. Eg prøvde forskjellige alternativer på strummebaren før eg fant det beste, den er smooth no. Klikkeren fant eg ut det var best å ha i, utan den er det null lyd så lenge ein ikkje alt-strummer, då er det vanskelegare å halde takten.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zeph: Prøvd "Devil went down to georgia"? Dette er en sang det står stor respekt av å gjennomføre, dessuten får du virkelig testet strumme-modifikasjonen på gitaren din :)

Men jeg forstår enda ikke helt hva du gjorde, du fjernet ikke klikkene? Hvordan modifiserte du strummeren da?

Å fjerne tiltaktiveringen av starpower kan være en god idé. Har vært forbanna mang en gang over å aktivere på feil sted, og dermed ødelegge et godt forsøkpå en vanskelig sang.

Må forresten tilføye at jeg ikke liker strummebaren på GH4-gitaren.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en ny gh3 gitar her en dag etter at den strummeren på den forrige tok kveld (virker kun oppover). Det som er litt kjedlig er at på den nye gitaren så aktiverer starpoweren seg automatisk. Noen som har noe tips? De hadde ikke flere gitarer på den lokale el-butikken.

Lenke til kommentar
Zeph: Prøvd "Devil went down to georgia"? Dette er en sang det står stor respekt av å gjennomføre, dessuten får du virkelig testet strumme-modifikasjonen på gitaren din :)

Men jeg forstår enda ikke helt hva du gjorde, du fjernet ikke klikkene? Hvordan modifiserte du strummeren da?

Å fjerne tiltaktiveringen av starpower kan være en god idé. Har vært forbanna mang en gang over å aktivere på feil sted, og dermed ødelegge et godt forsøkpå en vanskelig sang.

Må forresten tilføye at jeg ikke liker strummebaren på GH4-gitaren.

Prøvd ja, DTWTG er ein gammal kjenning. Har klart den mange ganger, faktisk langt fleire enn TTFAF som eg kun har klart to ganger. Grunnen til det er at eg ikkje har tolmodighet nok til å øve på introen, resten av låta går greit. Om eg tar meg tid til det så klarer eg TTFAF og, men er meir stødig på TDWTG sjølv om eg ikkje klarer den kvar gong.

 

Modifikasjonen funka veldig bra, å halde multiplier på TDWTG er vanskeleg, eg kjem opp til 4X så mister eg comboen.

 

Strummebaren smørte eg opp med vaselin, eit tynt lag på stanga som den vandrer på.

Ellers fjerna eg dei originale gummikladdene som sit på sjølve strummetingen, dei kan berre trykkast ut. Så fant eg fram litt borrelås med lim på. Klipte opp fire små firkanter av den mjuke sida til ein borrelås og klistra det på sjølve gitaren, ikkje strummetingen. Det dempar lyden og gjev ein mykje betre sprett tilbake når ein altstrummer.

 

Eg prøvde først forskjellige materialer eg hadde liggande, alle med ein dempande effekt, men det vart aldri heilt bra, det vart for kort vandring så du måtte trykke hardt for å trykke knappen heilt inn og få registrert eit slag. Då kom eg på at eg kunne fjerne gummiknottane som står der originalt og kun bruke borrelåsen, funka supert.

 

Inni sjølve knappen som registrerer slagene er det ein liten metallsak som lager klikkelyden. Eg oppdaga den først når eg skulle feilsøke på ein gitar som ikkje fungerte på slag eine vegen. Der var denne metallsaken ødelagt. Tok eg den ut så funka gitaren, men mangla klikkelyden. Eg har som sagt testa både med og utan, men synest det er best å ha lyden der. Knappane lagar uansett ein klikkelyd av sjølve funksjonen som lagar forbindelsen når du altstrummer, riktignok litt lågare.

 

Strummebaren på GH:WT-gitaren er i utgangspunktet god, men det er enkelte ting som ikkje er like bra. Knirkelyden og dobbeltslag i hovudsak. Ellers er den veldig lett og god å slå kjappe enkeltslag med. Likevel klarer eg ikkje å strumme like raskt med den som med GH3-gitaren. Det optimale hadde vore ein gitar med fretknappene til GH:WT og strummebaren til GH3. Kanskje eg prøver på det ein dag. Har ikkje utforska GH:WT-gitaren så mykje, den byrja knirka når eg brukte den sist.

Lenke til kommentar
Nei, man kan spille GH4/aerosmith med GH3-gitar(og omvendt), takk og lov. Kan selv ikke fordra GH4-gitaren, så jeg kjøper heller GH3 med gitar og så GH4-spillet.

 

egen STOR starpowerknapp.. og den nye sliderbaren er jo HELT suverent :) Digger gh4 gitaren, og kommer nok aldri til å bruke den andre mer..

 

smak og behag.. men kjipt å gå glipp av "slider" partiene, er jo kjempekult :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Joda, den har visse fordeler også. Den jeg har prøvd knirket også, dessuten virket strummebaren veldig "slapp". Nesten som om den skulle være fullstendig utslitt, GH3-gitaren sin stummer virker fastere og mer presis.

Men knappene er gode på den. Dessuten er det ikke så lett å komme borti x-box-knappen på GH4-gitaren, dette er en fin fordel.

En modifisert kombinasjon av de to gitarene kunne vært spennende ja :) Kanskje en litt

bedre overflate på knappene kunne vært en idé også, om man svetter på hendene(som man ofte gjør under krevende sanger)kan knappene bli litt glatte.

 

Diskus123: Det kjekkeste av alt er vel å spille sammen med eller mot andre spillere. Du kan også laste ned sanger.

Hvordan det er med PS3 vet jeg ikke helt, jeg har xbox.

Endret av varmit
Lenke til kommentar
Nei, man kan spille GH4/aerosmith med GH3-gitar(og omvendt), takk og lov. Kan selv ikke fordra GH4-gitaren, så jeg kjøper heller GH3 med gitar og så GH4-spillet.

 

egen STOR starpowerknapp.. og den nye sliderbaren er jo HELT suverent :) Digger gh4 gitaren, og kommer nok aldri til å bruke den andre mer..

 

smak og behag.. men kjipt å gå glipp av "slider" partiene, er jo kjempekult :)

Touch stripa gjekk eg fort lei, ein kan jo spele med knappane uansett, det er mykje kjekkare.

jeg har slitt meg igjennom guitar hero med ps2, og har ikke hatt sjangs til å spille på nettet

 

hva er det du kan gjøre på nettet med xbox/ps3?

kan du laste ned sanger til guitar hero da?

 

 

må få meg en skikkelig spillkonsol.

Å spele på nettet gjer eg ikkje stort, men å kunne laste ned låter er definitivt eit stort pluss. Det har forlenga levetida på GH3 med ganske mykje for min del.

Lenke til kommentar

Eg får rangert dei etter kva eg synest er best og vanskelegast i same liste:

 

1: GH3

2: GH2

3: GH:WT

4: GH:A

 

Tekniske forskjellar er det sjølvsagt, men basert på låtene blir det sånn. Det er ikkje tilfeldig at dei eg synest er best og er vanskelegast, det er utfordringa som er morosam for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...