Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endeleg fått opp videoen av når eg klarar TTFAF. Har ikkje store problemar med å klare den no, men er ofte eg ikkje kjem forbi twin solo uten starpower.

Dere som har problem med å klare sangen, kan sikkert lære litt av starpowerpathen min. Sjølv om eg bomma på den i twin solo.

Eller slutter jo ikkje Danny (Guitarhero Phenom) å imponere, i dag la han ut video av Fast Solo A FC.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Argh!

Driver og spiller Aerosmith - Career mode nå, på hard.

Kommer for faen ikke videre! Står fast på Walk this way (DMC)..

Alt går bra fram til den soloen!

Har prøvd på practice sikkert 20 ganger, og der klarer jeg det på slow og faktisk litt på full speed også, men når jeg skal spille sangen i career, så går jeg ut rett etter at solo A har begynt T_T

Tips?

Lenke til kommentar
Argh!

Driver og spiller Aerosmith - Career mode nå, på hard.

Kommer for faen ikke videre! Står fast på Walk this way (DMC)..

Alt går bra fram til den soloen!

Har prøvd på practice sikkert 20 ganger, og der klarer jeg det på slow og faktisk litt på full speed også, men når jeg skal spille sangen i career, så går jeg ut rett etter at solo A har begynt T_T

Tips?

Spill et annet gh spill en liten periode. Så går du tilbake til Aerosmith.

Failet masse på den sangen selv, på hard.

Et tips som kan være fint, strum alle hammerons. Slik jeg klarte det.

Men kan jo hende du er flinkere med hammerons enn meg :)

Edit: Finnes det en generell GH tråd der man kan diskutere alle spillene? Dette er jo Tips og triks.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Kommer fremdeles ikke forbi solo B.

Noe så vanskelig har jeg aldri spilt T_T

Har du ikkje GH3?

Jo :p

Nå klarte jeg faktisk solo B :O

Men så gikk jeg ut rett etterpå fordi jeg bomma på 2 noter..

Makan..

EDIT: OMFG. Endelig! :D

Endret av timb
Lenke til kommentar
Om eg gidd øve nok til å klare TTFAF-introen skal eg legge ut video, men det skjer neppe i løpet av dette året. :p

På expert?

Kom meg gjennom introen på hard og kom frem til 67% så dret alt seg. Holdt på å kaste gitaren i veggen:p Har ikke spilt gh siden. hehe

Lenke til kommentar

fikk gh:wt til jul hos kjæresten! Kommer meg igjennom de fleste sangene på hard nå, men det er mange unoter innimellom!

forresten.. Hva er det med career mode på world tour? synes det er ganske dumt at man kan veksle mellom vanskelighetsgrader i samme karriere. er det slik på de tidligere GH spillene har ikke spilt dem..

btw: så noe småkomisk i instruksjonsboka, i den seksjonen om hvordan behandle kontrollerne:

"Do NOT stand on the Guitar Hero controllers!" :new_woot:

...i shit you not!

Lenke til kommentar
Om eg gidd øve nok til å klare TTFAF-introen skal eg legge ut video, men det skjer neppe i løpet av dette året. :p

På expert?

Kom meg gjennom introen på hard og kom frem til 67% så dret alt seg. Holdt på å kaste gitaren i veggen:p Har ikke spilt gh siden. hehe

På Expert ja!

Klarte TTFAF for andre gang i går! :D

Gjekk ganske greit, hadde kanskje 20-25 forsøk på introen.

Lenke til kommentar

På expert?

På Expert ja!

Klarte TTFAF for andre gang i går! :D

Gjekk ganske greit, hadde kanskje 20-25 forsøk på introen.

Holy cow! Hehe. Jeg greier den ikke på hard en gang. :p

Lenke til kommentar

Har klart alle sangene på career på gh3 nå, men jeg klarer bare ikke guitarbattlen mot lou, han får alltid det første angrepet, så når jeg skal plukke opp mitt angrep, så bruker han det alltid i en spamdel, så alt går rett til helvete :(

var jeg den eneste som syntes ghwt var alt for enkelt?

Lenke til kommentar

Battle mot Lou tok eg med ein gong. Du må berre bruke whammytrikset, spel til du får whammy som ditt første triks/våpen og send den over til han når han kjem til den lange rada med grøne noter.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, jeg har et spørsmål her.

Har en kompis som har klart 5 stjerner på ALLE GH3-sangene, ved unntak av "Through the fire and flames" og selvfølgelig "Devil went down to georgia".

Han har nå ca 480 000 poeng på "Through the fire and flames", er det noen som vet hva som skal til for å få 5 stjerner? Han øker i poeng hele tiden i alle fall.

Selv har jeg nettop runnet GH aerosmith på hard, og er halvveis i expert. Og en ting jeg kan si er at dette spillet er SINNSYKT mye lettere enn GH3! Vi snakker en differanse på sikkert over en vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

Eg har byrja modifisere GH3-gitarene mine. Begge skal hardwires, ein er ferdig. Legg inn dempere på strummebaren og på den eine gitaren skal eg deaktivere tilt-sensoren.

Har og tatt ut klikkerene i den eine gitaren (dei som lagar klikkelyd når du strummer) for å teste, veit ikkje om det er noko eg kjem til å ha permanent.

5* cutoff for TTFAF på expert er 566 538.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...