Zeph Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Med ein kode: Enables Hyperspeed Guitar Hero 2 cheat code: Blue, Orange, Yellow, Orange, Blue, Orange, Yellow, Yellow Du får opp ein tekst med "Hyperspeed enabled" eller noko sånt og ein lydeffekt når du får det til. Du deaktiverer den ved å ta den ein gang til. Den vil uansett forsvinne når du slår av konsollen. Endret 29. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Bah, klarar ikkje meir enn 95% på One no. Den strummingen gjer meg galen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 95% faktisk. Eit godt tips: Hald styr på når du skal avslutte på eit slag opp når du skal avslutte ned. Eventuelt slå ned på første note i kvar rekke, det finn eg lettast. På den måten kan du f.eks. klare FC på delen før soloen til One. Kan bruke den på slutten og. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Veldig rart at eg berre kjem til 95%, men eg er trøtt og sliten. Skal øve litt strumming i morgo, så me får sjå korleis det går. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du mener at du faktisk dør på 95%? Det var da snodig. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klarte endelig 3's & 7's og BiF. Nokon rundar i practice mode gjorde nok at eg klarte det. Berre Cult of Personality no, og den har eg klart før! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sorry for dobbelpost, men Guitarherophenom (Phenom man på SH) full comboa nettopp TTFAF. Se filmen hos Youtube Og eg må anbefale alle å sjå den sjølv om det var lavere score enn Chris, er det ein full combo. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det var vel bare et tidsspørsmål før Danny tok den der. Han hadde jo faktisk et -2 notes run. Men at Chris klarte 987k på den er bare sjukt. Han må jo ha brukt absolutt alle mulige squeezes som går. Selv får jeg vel rundt 400k på låta. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Vel, då har eg kun Raining Blood og Cliffs of dover igjen. Ser ikkje på Guitar battle mot Lou som noko utfordring. Er verre med dei to sangene. Ellers klarar eg å komme forbi introen på TTFAF nesten kvar gong og eg har ikkje komme lengre enn 54% på det beste. Nokon tips på raining blood og CoD? Endret 3. oktober 2008 av Crossed Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 RaBl: Det er i hovudsak Mosh 1 som er problemet. Tren så du får tak i dei to første SP-linjene, då vil sjansen for å klare Mosh 1 bli langt betre. På Mosh 1 er det to ting eg fokuserer på, å sleppe opp dei høgare knappane før neste og å roe ned tempoet. Eg har ein tendens til å spele alt for fort. CoD: Same som RaBl, få tak i SP så skal du kome deg forbi introen, resten bør gå ganske greit. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bare strum over hele Mosh 1. Drit i prøv på hammer ons, sikkert det du failer på. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg strummer for hver "serie" på fire noter i Mosh 1. Noen ganger prøver jeg å la være å strumme, men da går det fint i noen sekunder, så bommer jeg, og da kommer jeg ikke inn i det igjen. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Då står kun Raining blood igjen uferdig på setlisten min. Begynner å bli grundig lei den no. Klarar nokon få striper ut i mosh 1, men når aldri starpoweren. Har forresten lagt ut nokon filmar på Youtube channelen min. Clicky Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 På tide med en Dobbelpost eller? Er lite med postar her no når GHWT er komt ut ja. Uansett, eg klarte Raining Blood og Battle mot Lou i dag. Så om nokon trenger hjelp nok berre til å passere desse, så kan sikkert eg hjelpe. Fantastisk følelse, å klare Mosh1 var verkeleg det beste eg har oppnådd innen GH. Eg kjem til å oppdatere Youtube Channelen min med ein del filmar frå den siste spelinga. Å klare TTFAF står for tur, kjem til å legge ut video av når eg klarte 78% (som foreløpig er mitt beste run så langt) Om ein moderator har lyst til å slette dobbelposten, ver snill å slett posten ovenfor? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer, og velkommen i klubben! Nå antar jeg at 5* står for dør? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Etter mange forsøk der eg hadde faila på 81%, satt eg meg ned og studerte notecharten til TTFAF. Eg såg starpowerene eg måtte treffe for å komme forbi tripletsene i Twin solo (Dei som liknar på One fast solo A). Anyways. Eg bomma på den eine starpoweren eg trengte (i hermans solo II), men heldigvis hadde eg ein starpower frå før. So traff eg starpoweren rett før tripletsene i Twin solo, og eg flydde fint gjennom resten av sangen. Var litt redd for at eg skulle choke, sia eg satt å rista og klarte nesten ikkje å konsentrere meg i glede. Det ironiske er jo at eg har klart TTFAF, men ikkje In the belly of the shark, take this life og the way it ends. Det er vel kanskje pga. eg ikkje har prøvd noko spesielt på dei heller. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bra jobbet! De sangene du nevner er bare sanger du må bli kjent med, så går det greit. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tok dei på første forsøket nå. Va og mange andre sanger eg ikkje hadde klart før TTFAF, feks. eg har ikkje klart Mauvais Garcon. Men tenker eg klarer den seinere i dag. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hva jeg klarer: ttfaf expert: har klart introen komt igjennom på expert på gh1, gh2, gh3, jeg har ikke aerosmith. klarer 250k på ttfaf på hard. prøv å få lagt ut en video når du klare 80% på ttfaf crossed, så må jeg se Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fytti h******! http://www.youtube.com/watch?v=ixvNiuJk4To...re=channel_page Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå