Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg klarer et par sanger på hard, men ikke noe mer enn det. :p

 

Begynner å bli så lei dette spillet nå. Hos nesten alle venner jeg er hos, sitter det noen og spiller det spillet. Jordan på expert eller noe. Du hører faktisk bare "klukk klukk klukk" når de slår på gitaren. Er lei!

 

Og nå kommer det Guitar Hero 3. Vel, kan nå bli litt gøy siden det er nye sanger, men etterhvert blir ihvertfall jeg lei av det!

Lenke til kommentar
Lær dere å spille orntlig gitar sier jeg...det er greit med GUitarHero ja...men om dere begynner å skryte av at dere e flinke i gitar da...blir feil....dessuten har man skills når man spiller ekte gitar:)

 

jeg spiller ekte gitar :/ men jeg liker fremdeles guitar hero godt, det er et genialt spill og er kjempe gøy!

Man spiller det jo for og ha det kult med kopiser!

 

Veldig enig. Jeg har spilt gitar i fire år, og det er jo selvfølgelig en helt forskjellig ting fra gitar hero. Håper virkelig ikke folk innbiller seg noe annet! ;)

 

Det som sjokerte meg var at mange av sangene er mye vanskeligere i GH enn det de er i virkeligheten :p

Lenke til kommentar
Lær dere å spille orntlig gitar sier jeg...det er greit med GUitarHero ja...men om dere begynner å skryte av at dere e flinke i gitar da...blir feil....dessuten har man skills når man spiller ekte gitar:)

 

jeg spiller ekte gitar :/ men jeg liker fremdeles guitar hero godt, det er et genialt spill og er kjempe gøy!

Man spiller det jo for og ha det kult med kopiser!

 

Veldig enig. Jeg har spilt gitar i fire år, og det er jo selvfølgelig en helt forskjellig ting fra gitar hero. Håper virkelig ikke folk innbiller seg noe annet! ;)

 

Det som sjokerte meg var at mange av sangene er mye vanskeligere i GH enn det de er i virkeligheten :p

 

Vet! Har f.eks kunnet spille "beast and the harlot" lenge (på skikkelig gitar), men jeg slet dyrisk med den første gang jeg spilte på medium. Synes fortsatt den er vanskeligere enn på gitar (da mener jeg på expert, eventuelt hard)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Guitar Hero 3 til xburk 360.

 

Utrolig fett spill, mange gode sanger.

 

e9, men jeg var skuffet over den trådløse gitaren, kunne fungert bedre!

 

 

Du har sikkert til Ps2?

 

 

 

Var hos noen kompiser, som hadde kjøpt det til Ps2, satan den var crappy... Kom hjem å gå den jeg fikk til Ps3en en klem etter jeg hadde brukt den andre.... Du lærer å sette pris på ting.

 

 

Uansett.

 

Eier på noen sanger på expert... Noen fler på hard. Og alle på medium, er stuck på siste boss ATM tho, ganske irriterende.

Guitar Hero III that is.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...