E-wok Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 23 FCs nå. Målet er tretti før GH4. Har enda tilgode å få Now Thats Impressive tho... Har 730k på All Nightmare Long og hver gang jeg har prøvd etter det har jeg bare fått rundt 700... Btw, Aerosmith er ikke til å anbefale nei, hvis ikke du er blodfan da. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er noe rart med å la være å spille en dag eller to, så bare plutselig får du til en dritplagsom låt når du prøver igjen. Det var slik jeg klarte Raining Blood. *snip* Gjorde akkurat det samme. Hadde klart en svak 4* på den, lot være å spille et par dager, prøvde å spille den igjen og fikk 250k. Klarte nesten FC på Mosh 1, og ble så satt ut av det at jeg nesten faila etterpå. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Okei, etter nokon dagars pause frå GH klarte eg endelig introen til TTFAF på full speed. No feiler eg vanlegvis på rundt 11% på TTFAF. WOOHOO! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fin avatar også. Stolt? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Eg og nokon andre i distriktet har en liten konkurranse om kven som klarte den først, endelig gikk det! Må vel bruke høstferien på å klare BiF og 3's and 7's. Endret 26. september 2008 av Crossed Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GH: Aerosmith er ikke dårlig, men altfor lett for de fleste. Jeg startet på Hard og pløyde gjennom hele dritten uten å feile en eneste sang. Det sier jo sitt... Tenkte å gi Raining Blood en sjanse på Hard, men feilet ganske raskt på Mosh 1. Tok den i practice noen ganger og traff ca 90% av notene på Slow. Skrudde opp hastigheten ett hakk til Full Speed og traff ca 32%... Men droppet å spille den oransje knappen og spilte resten normalt (i stedet for som PO) og pløyde gjennom hele sangen uten noe særlig problem (selv uten star power i det hele tatt). Blinket på rødt en godt stund etter Mosh 1 og nært slutten, men det gikk da på et vis. Nå gjenstår kun Lou, men han kan vente. Bossene er så latterlig idiotiske at jeg ikke engang gidder prøve dem. Det har ingenting med hvor flink man er, kun hvilken power-up man får. Epic Fail, de der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Snodig nok greide jeg Lou på andre forsøket (Hard). Sannsynligvis bare dritflaks med powerne, vant innen 20 sekunder. Har aldri spilt hele låten hans tror jeg. Er nesten umulig hvis man kommer langt ut i låten. Sånn er alle bossfightene, egentlig er rimelig dårlig ide hele greia. Fatta ikke hvorfor jeg aldri klarte Tom Morello, siden jeg ikke spilte en eneste feil Problemet var at på Medium er det så langt mellom notene og vanskelige partier eksisterer knapt, så powers hjalp ingenting på Tom, også har han den uendelig lange wankeseksjonen mot slutten å ta seg inn på. Ga helt opp og restarta på Hard, da tok jeg Tom-fighten på 12 sekunder. Endret 26. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Snodig nok greide jeg Lou på andre forsøket (Hard). Sannsynligvis bare dritflaks med powerne, vant innen 20 sekunder. Har aldri spilt hele låten hans tror jeg.Er nesten umulig hvis man kommer langt ut i låten. Sånn er alle bossfightene, egentlig er rimelig dårlig ide hele greia. Fatta ikke hvorfor jeg aldri klarte Tom Morello, siden jeg ikke spilte en eneste feil Problemet var at på Medium er det så langt mellom notene og vanskelige partier eksisterer knapt, så powers hjalp ingenting på Tom, også har han den uendelig lange wankeseksjonen mot slutten å ta seg inn på. Ga helt opp og restarta på Hard, da tok jeg Tom-fighten på 12 sekunder. Hah, jo det skal du ha meg til å tru. Lou på 20 sekundar? Du har jo ikkje fått eit einaste angrep før godt uti låta. På vankeseksjonen er det jo du skal bruke angrepene, ikkje han skal ta seg inn att. På easy og medium sparte eg alltid opp 3 angrep og brukte i slutten på soloen til dei du spelte mot. TDWTG er ganske kjekk å spele så lenge du klarer den. Soloen er ekstrem, du må være ganske god på HO/PO før TDWTG sitter. For meg er TTFAF vanskelegare kun på grunn av introen. Resten av TTFAF er lettare enn TDWTG, men sidan eg ikkje får til TTFAF introen blir TDWTG lettare, enn så lenge. Endret 26. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Komman Zeph! Sett deg ned nokon timar og øv på tapping, har du prøvd det? Heilt klart ein god måte å komme forbi introen på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Eg har prøvd opptil fleire ganger, men går lei etter 20-30 minuttar heile tida. Klarer nesten FC på slow, så går eg over på full speed og alt går i balle. Trykker for fort eller for seint på eit eller anna punkt. I tillegg slit eg med å kome i gang. At eg ein gang klarte det er heilt ufatteleg. Då hadde eg så vidt øvd noko særleg, tok 3-4 testløp og kjørte på. Kom gjennom både intro og låt, men det og einaste gangen. Eg er ganske tolmodig på andre ting i spelet, som å klare FC på ei låt, høgare score, 5* osv., men TTFAF introen er så jævlig kjip og einsformig at eg blir fort lei. Eg kan tappe, eller dvs. eg har kun prøv det på TTFAF introen, mykje fordi det er einaste plassen eg må kunne det for å passere. Får ikkje timinga heilt på plass. Brukar 1-2 på venstrehanda og 1-2-3 på høgre. Slår med albogen. Endret 26. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Bruker samme teknikk som deg. Eg klarar heller ikkje introen kver gong, men eg langt frå nivået du treng for å klare TTFAF. Endret 26. september 2008 av Crossed Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GH: Aerosmith er ikke dårlig, men altfor lett for de fleste. Jeg startet på Hard og pløyde gjennom hele dritten uten å feile en eneste sang. Det sier jo sitt... Det samme gjelder GH2. Jeg fikk det i posten for et par uker siden, og spilte gjennom expert uten å faile. Jeg synes ting er vanskeligere å treffe på GH2, så det blir mindre FCs, men selve sangene mener jeg er mye vanskeligere i GH3. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg startet med GH2, så jeg aner ikke hvordan vanskleighetsgraden er i forhold til GH3 og GHA. Har noen av sangene som customs i GH3 (ta det med ro, da xboksen streiket solgte jeg alle spillene unntatt dette, så ser ikke helt at det skal være ulovlig), men de virker litt enklere. Litt off topic, men vet noen om det er mulig å få alle sangene fra GH2 i GH3 som custom? Jeg vet det er mulig å rippe de rett fra platen og bruke dem i Frets on Fire, men vil heller ha dem i GH3. FoF nekter å godta høyere enn Medium da veldig mange noter ikke registreres. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GH2 har mindre tidsvindauga foran notane. Mogeleg det er mindre bak og, det er eg ikkje sikker på. På GH3 kan du halde inne ein HO eller PO så lenge du vil før noten kjem. På GH2, RB, GH:A og sannsynlegvis alle framtidige spel er dette tidsvindauga mindre. Difor blir det så mykje vanskelegare å spele GH2 for ein som er vant med GH3. Eg kom greit gjennom GH2, måtte ha eit par forsøk på Hangar 18, ellers har eg ikkje klart Buckethead. Har prøvd lite, eg kunne nok fint klart den med god timing på SP, men då ville eg heller brukt tida på TTFAF. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dessuten er det veldig mange cover-sanger i GH2 i forhold til GH3. Jeg vil gjerne ha Freebird i reprise, men den "ekte" versjonen nå eller en live-versjon. Kanskje som DLC i GH4? Vi kan jo håpe... Og hvorfor er det kun sanger vi får som DLC egentlig? Hvorfor ikke nye gitarer, kostymer, karakterer og sånt? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Free Bird er helt fantastisk å spille. Både starten og slutten. De som har spilt sangen vet hva jeg mener med det. I tillegg, det som er greit med sangen, er nettopp at starten er såpass enkel, at det ikke er noe stort problem å klare 5* på den heller. Det skal sies at jeg ikke klarte 5* på alle sangene på første forsøk heller, og etter å ha prøvd to-tre ganger på en sang som heter Psycobilly Freakout eller noe, så har jeg lagt GH2 på hyllen. Og det er nettopp det Zeph sier med tidsvinduene på notene. Jeg bommet litt i starten, men man venner seg til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men det er fortsatt en cover. Hører du orginalen hører du en god del forskjeller på gitarspillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dessuten er det veldig mange cover-sanger i GH2 i forhold til GH3. Jeg vil gjerne ha Freebird i reprise, men den "ekte" versjonen nå eller en live-versjon. Kanskje som DLC i GH4? Vi kan jo håpe... Og hvorfor er det kun sanger vi får som DLC egentlig? Hvorfor ikke nye gitarer, kostymer, karakterer og sånt? Eg har ikkje sakna sånt dill som DLC. I GH:WT får du langt fleire valg når det gjeld gitarer, kostymer, utsjånad, karakterer osv. så det vil hjelpe på. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg gleder med til "sånt dill" i GH4. Har som regel ingenting imot cover-sanger, men originalen er stort sett mye bedre. Enkle unntak er det jo (for eksempel "Women in uniform" med Iron Maiden og Pagan Mind's "Hello spaceboy" er mye bedre enn originalene), men Freebird er og blir Skynyrd. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kan noen forklare hvordan man får til hyperspeed i GH2 på 360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå