E-wok Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) All Nightmare Long virker rimelig fair til 750, faktisk ser det ganske lett ut. Laster mest sannsynlig ned pakka i morra. Endret 13. september 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Sluskus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg har ikke spilt gjennom alle låtene enda, men hittil virker Metallica-pakken morsom. Spesielt Judas Kiss var morsom å spille. Broken, Beat and Scarred og. All Nightmare Long er temmelig enkel. Tok meg fire forsøk å få 750k, og jeg er temmelig håpløs på fast strumming. Jeg så det var noen som spurte etter scorehero-konto i sted. Her er min profil. Spiller på expert (GH2,GH3 og GH:A). Spiller mest Rock Band for tiden, så jeg har skrevet inn temmelig få scores den siste tiden. EDIT: Glemte et par ting. Endret 13. september 2008 av Sluskus Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kjapt spørsmål. Fant GH3 billig til PC (bare spillet, selvsagt) og kjøpte det så jeg kunne få nye (custom) sanger og så videre. Problemet er bare at det er så varierende hvilke noter jeg treffer at jeg bare så vidt klarte å slite meg gjennom Slow Ride på Medium. Det går greit i begynnelsen, men det hakker svært mye og mange noter registreres ikke. Har stilt ned grafikken og kalibrert lag å¨både grafikk og lyd, men det hjelper ikke. Noen som har et tips hva jeg bør gjøre for å få det spillbart? Har for øvrig GH3 på Wii også og er godt i gang (ca 1/3) med karrieren på Expert. Mangler kun One, Raining Blood og TDWTG på Hard, så det sier seg selv at noe er feil når jeg bare så vidt klarer den første gruppen på Medium på PC-en. Og ja, PCen er mer enn bra nok til å spille det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Eg og har GH3 til PC, sleit med det same som deg. Spelet har latterleg høge systemkrav, det er hovudproblemet. Du kan riktignok, ved å modifisere spelet, få eit resultat du kan bruke. Det er fleire trådar på scorehero med tips til kva du kan gjere. Akkurat no går det litt i sirup for meg, kan finne det seinare om du ikkje har lyst å finne det sjølv. Hugsar ikkje heilt kva kategori det låg under. Det er kun All Nightmare Long du kan klare 750k på, den høgaste score så langt (FC) er 905k. Eg er ikkje i stand til å klare det endå, er alt for ustabil på alt-strumming og akkorder i hytt og pine. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Så det er spillet det er noe feil med, og ikke maskinen min? Det var da forsåvidt bra å høre... Men har som sagt det på Wii også, så holder meg til den frem til GH4. Takk for svar. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det er kun All Nightmare Long du kan klare 750k på, den høgaste score så langt (FC) er 905k. Eg er ikkje i stand til å klare det endå, er alt for ustabil på alt-strumming og akkorder i hytt og pine. Jeg velger å anta at du skriver "du kan klare" som i -meg- personlig, da det faktisk er mulig å klare over 750k på Cyanide. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Stemmer, eg blingsa litt på den av ein eller anna grunn. Uansett er det nok lettare på All Nightmare Long, på Scorehero er det kun dei 4 beste som har over 750k. Alle med FC sjølvsagt. thecrow: Prøv det du finn i desse trådane: http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=44851 og http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=70778 Eg har kun prøvd det første programmet. Endret 13. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Gikk litt bedre med det første programmet, men bare litt. Derimot prøvde jeg å stille ned oppløsningen på grafikken til den nest nederste pluss Graphic Detail, Crowd og Physics (hva gjør forresten fysikk i et slikt spill?), og nå går det helt fint selv uten å bruke de programmene. Pløyde gjennom første gruppe pluss Encore på medium først, før jeg fem-stjerna Slow Ride på expert på første forsøk. Meget bra...! Så var det å finne custom sanger... Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (når) kommer rock band 2 til norge? kommer det til ps3? vil instrumentene fra GH:WT fungere i RB2? :/ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 24. november mener jeg å huske det er snakk om, men er usikker. Det kommer i hvertfall til Norge, ja. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nokon som har tips til "Before i Forget" og "3's and the 7's" på Expert? Klare berre ikkje å komme forbi dei. Bruker eg rett og slett for lite tid i Practice mode? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det er dei to låtene eg sleit mest med på heile GH3. For meg tok det berre tid før det kom. Å øve for mykje er heller ikkje lurt, ta gjerne ein pause frå låtene, eventuelt heile Guitar Hero, nokre dagar så blir du faktisk betre. 3&7 handler kun om verset, får du det på gli så klarer du låta. Det tar desverre litt trening før den kjem. BiF har litt forskjellig, kor langt kjem du på den? Om du kjem fram til partiet med Gr/Gu - R/B - Gr/Gu - R/B så må du spare opp alt av SP. Du kan prøve å flytte same to fingrene fram og tilbake, eventuelt kun slå annakvar note. Det er betre å miste ein note enn å miste ein pluss eit bomslag. Same gjeld resten av låta, spesielt partiet med 3-note akkordene, den er heilt grusom, men om du ser vekk frå 1-2 akkordar skal du kunne treffe resten ganske greit. Endret 25. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er noe rart med å la være å spille en dag eller to, så bare plutselig får du til en dritplagsom låt når du prøver igjen. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Speler litt av og på no for tida. Men den gongen eg kom lengst på BiF kom eg til dei dobble sig-sag-greiene. Har øvd litt på dei, so om eg kjem der ein gong til så klarar eg nok dei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har ikke spilt siden lenge før sommeren jeg. Gitarene ligger og støver ned. Stakkars dem. Endret 25. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er noe rart med å la være å spille en dag eller to, så bare plutselig får du til en dritplagsom låt når du prøver igjen. Det var slik jeg klarte Raining Blood. Nå har jeg igjen en ny pause, slik at jeg skal klare å 5* den. Tror dessverre ikke at det skjer før det nye GH kommer ut. Mangler vel 30k eller noe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 YES YES YES!! Klarte endelig One på Hard! Whew, tok sin tid. Kun Raining Blood og TDWTG gjenstår. Har også kommet ned til Holliday in Cambodia / Same old song and dance på Expert uten noe problem, men har ikke giddet ta disse to ennå (feilet på første forsøk og gadd ikke prøve på nytt...) De to andre sangene gikk helt greit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Gratulerer! Men, er det TDWTG eller Guitar Battle du har igjen? Begge er grusomme forresten. Trur eg har spelt TDWTG på Hard, den er ganske vanskeleg der og. Guitar Battle mot Lou på Hard var eit helvete, vanskelegaste av alle battles på heile spelet, utvilsomt. Eg runda nesten Expert før eg tok Lou på Hard. På expert er det lettare, men det er kun fordi du kan slå han med ein 100%-metode. Einaste du treng er litt tid og flaks. Eg byrjar å få taket på TDWTG på Expert no, klarer den oftare enn eg feiler. Det gjeld for så vidt dei fleste låtene på spelet. Av dei eg ikkje garantert kan klare (med SP på enkelte) har eg TTFAF, TDWTG og RaBl. Tom Morello og Slash Battle klarer eg normalt fint utan SP, men klarer dei garantert med SP. RaBl klarer eg som oftest, er ikkje alltid eg får tak i SP før Mosh 1. TTFAF kan eg klare utan problem, kanskje utan SP og, så lenge eg kjem meg forbi introen. Noko eg kun har klart ein gang. Det var i tillegg i den perioden ein ikkje kunne lagre på X360, det står altså ingen registrert score på TTFAF på mitt band. Eg har ikkje gidda prøve heller på veldig lenge. Blir som oftest lei etter ein halvtime med prøving og feiling på introen. Går mest i DF-pakken og DM-pakken i det siste. Klarte 600k for første gang for nokre dagar sidan på All Nightmare Long. Har 560k på Suicide & Redemption, begge versjonar, kan klare 600k på dei og. Endret 25. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) ya, nå har jeg 5 stjerna GH:2, GH:80's og GH:3 på expert (ikke DLC's). Har ikke tenkt til å skaffe meg aerosmith eller 1-ern. Endret 25. september 2008 av Guitarman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Aerosmith er ikkje noko eg kan anbefale å kjøpe. Har runda det på jobben, keisame greier. Nei, det blir betre med GH:WT, sjølv om eg saknar dei store utfordringane. Satser på DLC i same klasse som DF, Virtuoso og DM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå