DrKarlsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, der ligger jeg kanskje en smule foran deg. Fikk "Enlightened Guitarist" for år og dag siden. Er vel oppe i 30 sanger med FC nå. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er det bare jeg som hater GH3 gitaren (og egentlig gh3 spillet også)? Timing vinduet er rart, og fretknappene på gitaren er slappe og det hender at strumbaren min ikke tar med alle nedover strums. har ikke prøvd aerosmith, men er noe av dette fikset? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det må være gitaren din det er feil med. Einaste forskjellen på GH3 og GH:A er at tidsvindagua du kan trykke ein HO/PO før noten er evig på GH3, mens den er mykje tettare på GH:A. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Liker heller ikke Les Paulen, altfor slappe frets, dog utrolig digg strumbar. Exploreren har mye diggere og hardere frets, men litt kjipere strumbar. Men alt i alt liker jeg GH2-gitaren best (Xplorer). Skjønte ikke helt hva du mente med at "timing vinduet er rart".. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hehe, der ligger jeg kanskje en smule foran deg. Fikk "Enlightened Guitarist" for år og dag siden. Er vel oppe i 30 sanger med FC nå. Det er alltid ein punkt i kvar låt eg choker på. No klarte eg -1 på Hit Me With Your Best Shot. Dumme alt strumming. På No More sorrow var den den kjappe overgangen frå Gul/Blå til Blå/Oransje som det er 4-5 av. Lenke til kommentar
Knixen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er ikke så værst på GH3, jeg Har fått 100% på Closer på expert og klarte for litt siden Through the fire and flames på hard! Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Liker heller ikke Les Paulen, altfor slappe frets, dog utrolig digg strumbar. Exploreren har mye diggere og hardere frets, men litt kjipere strumbar. Men alt i alt liker jeg GH2-gitaren best (Xplorer). Skjønte ikke helt hva du mente med at "timing vinduet er rart".. det er alt for åpent. og det er forvirrende hvordan alt er så usynkronisert. (jeg har ikke audio/video lag) virker som min GH:3 gitar er dårligere enn andres. tingen er at det er mye lettere å klare en sang i GH3 på PS2-en med SG-en, enn det er med PS3-en og Les Paulen. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hehe, der ligger jeg kanskje en smule foran deg. Fikk "Enlightened Guitarist" for år og dag siden. Er vel oppe i 30 sanger med FC nå. Det er alltid ein punkt i kvar låt eg choker på. No klarte eg -1 på Hit Me With Your Best Shot. Dumme alt strumming. På No More sorrow var den den kjappe overgangen frå Gul/Blå til Blå/Oransje som det er 4-5 av. Kjenner til det med et punkt i hver låt. Hit Me måtte jeg bare prøve og prøve før jeg fikk den til, men utrolig nok er det en av de nyeste jeg har 100% på. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er alltid ein punkt i kvar låt eg choker på. No klarte eg -1 på Hit Me With Your Best Shot. Dumme alt strumming. På No More sorrow var den den kjappe overgangen frå Gul/Blå til Blå/Oransje som det er 4-5 av. Ja, det finnes faktisk ikke noe mer irriterende enn det. Husker jeg slev som faen med Radiosong FC. Det er så sinnsykt mange drittpartier inni der som jeg alltid bommet på - og de ligger seff mot slutten. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tok sin tid. På Wii. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er det deg? Ikke dårlig. Hvorfor snakker du engelsk? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er ikke meg da tøysegutten. Grunnen til at jeg postet det er fordi ingen har klart 100% på den låta før. Til og med TTFAF ble gjort før den. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Aha, men da så. Jeg var sikker på at den var blitt FC'et før, men jeg ser at jeg tok feil. Da mangler bare TDWDTG. Kanskje jeg skal begynne å øve? Jeg sjekket faktisk noe nå, og det viste seg at One ble FC'et på 360 den 9. september, altså en dag før Wii. Endret 11. september 2008 av DrKarlsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) I morgon kjem Death Magnetic ut til GH3. Den vil være ute rundt 10-tida på morgonen her i landet, koster 1440 MSP og har heile albumet, inkludert to bnousversjonar av Suicide & Redemption, ein med solo av Hammett og ein med Hetfield. Albumet vil og være tilgjengeleg for Guitar Hero: World Tour når det kjem ut. Kjøper du pakken til GH3 før den til vil den være framoverkompatibel med GH:WT, både gitar, bass, trommer og vokal. Du slepp altså kjøpe det to ganger om du vil ha det nå med ein gang og seinare på GH:WT. Endret 11. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tok sin tid. På Wii. "Don't freeze! Don't freeze!" :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Full Combo. Dvs. at du får 100% treff på ei låt utan å miste comboen. Om du får ein overstrum midt i så mister du comboen. Du kan framleis få 100%, men ikkje FC. Skal det bli ein godkjent FC må note streak på oppsummeringsskjermen være same nummer som antal noter i låten. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har folket her inne Scorehero-acc? Link Spiller for det meste GH:3 på medium, har begynt på hard. Har kommet langt på GH:2 og Rock the 80s på hard også, men ikkje lagt ut resultatet, har og runna GH:A på hard. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har konto ja, men ikkje registret noko resultat. Blir berre bedrøva om eg ser at eg er på 54 435. plass. Er stort sett berre aktiv på forumet. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvordan var den nye pakken? Noen sanger det er realistisk å få 750k på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå