Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)

Anbefalte innlegg

Dei fleste spelar righty. Kvifor er det enklare fordi peikefingeren er sterkare? På HO er det jo dei andre fingrane du slår med, ein PO kan være peikefingeren. Det er kun når ein går frå grønn til raud peikefingeren blir brukt til HO.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wohoo, har fått GH3 til PC og ein trådlaus mottakar til gitaren. Måtte laste ned ein fix for å fjerne det som skjer i bakgrunnen for at det skal kjøre greit.

No har eg tilgang til ei utømmeleg kjelde custom låter på nettet. :wee:

Lenke til kommentar

Først av alt må du ha:

Guitar Hero 3 til PC

guitar-hero-3.jpg

Ein trådlaus mottakar for gitaren (om du ikkje har eller får kontakt med PC på andre vis)

331144.jpg

Om du ikkje har ein veldig rask PC kan ein liten fix på grafikken være naudsynt, du finn fleire metodar her: Guide: LOAD *GH3* ON ALMOST ANY *PC* - NEW GH3BOOST SOFTWARE.

Så er det å legge inn custom låter, noko du finn ein forklaring på her: GH3 PC Customs Beginner Tutorial.

Charts finn du her: ScoreHero Forum Index -> Software -> Custom Songs.

Du finn sikkert låter andre plasser og, men sidan eg er på ScoreHero tar eg utgangspunkt i det som finnes der.

Eg har lagt inn to låter, noko som gjekk veldig greit. Først brukte eg ein fix som ligg på tråden eg nevnte over for å fjerne alt som gjekk i bakgrunnen på spelet, då gjekk det greit. Det var litt dårleg lyd, eg fant ut at det var gitarlyden på spelet som var årsaken, gjekk inn i Audio Options og skrudde den ned til 0 så høyrer eg låta som den er i mp3-format. Med gitarlyden på vil den være høgare og forsvinne når du bommar, men som sagt, det var ein slags hul og dårleg lyd. Eg har forhøyrt meg om det er noko å gjere med, ikkje fått svar så langt.

Så langt synest eg det fungerer utmerket! Ikkje minst er det heilt gratis (unntatt spelet sjølvsagt)! :w00t:

Lenke til kommentar

Bah... Så jeg må kjøpe spillet på nytt? Hadde håpa jeg kunne bruke GHIII-disken på en eller annen måte. :wee:

Men takker. Får se om jeg gidder å kjøpe spilet på nytt. Har jo GHII-gitaren og den er ikke trådløs, så jeg slipper å kjøpe en slik mottaker.

Men finnes GH3 til mac?

Lenke til kommentar
Apropos oppnådde ting... Endelig Enlighted Guitarist-achievementen. :)

Visste ikke at FCs av bonuslåtene telte, så jeg trodde jeg var ganske langt i fra den, men jaggu så poppe den opp etter jeg FCa Radiosong i går. HELLS YEAH!

Gratulerer! Sitter og sliter med den selv, tror jeg har 13 FCs nå.. Nærmer meg sakte, men sikkert. :)

Lenke til kommentar

Prøvde litt Rock Band her om dagen og fy faen å vanskelig trommer skulle være! Jeg trodde jeg hadde ganske grei hender+ben-kordinasjon... EPIC FAILURE av meg i hvertfall.

Aldri spilt noe særlig trommer før så veit ikke hvor fort det kommer, men det gjør vel det. Husker jo at jeg sleit med Medium en gang i GH.

---

Edit: Vi har en RB-tråd, ja... :ph34r:

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Herregud som eg hater intro på TTFAF, klarer alt på GH3 unntatt den der. Klarer Revolution Deathsquad utan SP utan å falle ned på gult (unntatt i begynnelsen) gjennom heile låta. TDWTG klarer eg nesten kvar gang no, men TTFAF-introen? Neida. Resten av låten går heilt fint. Har berre klart introen ein gang så eg har berre klart heile låten ein gang. Då måtte eg bruke SP i slutte av soloen, men kunne sikkert klart meg utan hadde eg berre kome så langt. :(

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Enig med Crossed her. Det er vel bare å sette seg ned og faktisk øve seg på driten, selv om det er et kjedelig helvete.

Enig med Crossed her. Det er vel bare å sette seg ned og faktisk øve seg på driten, selv om det er et kjedelig helvete.

Selv synes jeg TDWDG er mye verre enn TtFaF, så den skal du ha creds for, Zeph.

Lenke til kommentar

Ja, tar du vekk introen på TTFAF så synest eg TDWTG er vanskelegare, men inntil eg klarer den forblir det den vanskelegaste for min del. :p

Utanom introen er nok kanskje eit par av dei nye Dragonforce-låtene og vanskelegare enn TTFAF, men sidan eg er blitt så god på HO/PO er det vanskeleg å bedømme.

Klarte FC på Mississippi Queen og No More Sorrow i dag då. :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...