Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dei fleste spelar righty. Kvifor er det enklare fordi peikefingeren er sterkare? På HO er det jo dei andre fingrane du slår med, ein PO kan være peikefingeren. Det er kun når ein går frå grønn til raud peikefingeren blir brukt til HO. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Wohoo, har fått GH3 til PC og ein trådlaus mottakar til gitaren. Måtte laste ned ein fix for å fjerne det som skjer i bakgrunnen for at det skal kjøre greit. No har eg tilgang til ei utømmeleg kjelde custom låter på nettet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tell us how, zeph! Fikk ikke FoF til å funke noe særlig bra. Har Mac.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Først av alt må du ha: Guitar Hero 3 til PC Ein trådlaus mottakar for gitaren (om du ikkje har eller får kontakt med PC på andre vis) Om du ikkje har ein veldig rask PC kan ein liten fix på grafikken være naudsynt, du finn fleire metodar her: Guide: LOAD *GH3* ON ALMOST ANY *PC* - NEW GH3BOOST SOFTWARE. Så er det å legge inn custom låter, noko du finn ein forklaring på her: GH3 PC Customs Beginner Tutorial. Charts finn du her: ScoreHero Forum Index -> Software -> Custom Songs. Du finn sikkert låter andre plasser og, men sidan eg er på ScoreHero tar eg utgangspunkt i det som finnes der. Eg har lagt inn to låter, noko som gjekk veldig greit. Først brukte eg ein fix som ligg på tråden eg nevnte over for å fjerne alt som gjekk i bakgrunnen på spelet, då gjekk det greit. Det var litt dårleg lyd, eg fant ut at det var gitarlyden på spelet som var årsaken, gjekk inn i Audio Options og skrudde den ned til 0 så høyrer eg låta som den er i mp3-format. Med gitarlyden på vil den være høgare og forsvinne når du bommar, men som sagt, det var ein slags hul og dårleg lyd. Eg har forhøyrt meg om det er noko å gjere med, ikkje fått svar så langt. Så langt synest eg det fungerer utmerket! Ikkje minst er det heilt gratis (unntatt spelet sjølvsagt)! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bah... Så jeg må kjøpe spillet på nytt? Hadde håpa jeg kunne bruke GHIII-disken på en eller annen måte. Men takker. Får se om jeg gidder å kjøpe spilet på nytt. Har jo GHII-gitaren og den er ikke trådløs, så jeg slipper å kjøpe en slik mottaker. Men finnes GH3 til mac? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Endelig 5* på We Three Kings. Edit: Og 4* på Slash Guitar Battle. Manson-låta var ikkje god, 5* der blir tøft, huff. Endret 7. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Apropos oppnådde ting... Endelig Enlighted Guitarist-achievementen. Visste ikke at FCs av bonuslåtene telte, så jeg trodde jeg var ganske langt i fra den, men jaggu så poppe den opp etter jeg FCa Radiosong i går. HELLS YEAH! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Rart at Kirk Hammett klarer å spille den soloen live UTEN star power en eneste gang Den kjappe delen på GH er faktisk ikke så veldig vanskelig å spille på skikkelig gitar, dersom man kan tappe litt. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Apropos oppnådde ting... Endelig Enlighted Guitarist-achievementen. Visste ikke at FCs av bonuslåtene telte, så jeg trodde jeg var ganske langt i fra den, men jaggu så poppe den opp etter jeg FCa Radiosong i går. HELLS YEAH! Gratulerer! Sitter og sliter med den selv, tror jeg har 13 FCs nå.. Nærmer meg sakte, men sikkert. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Prøvde litt Rock Band her om dagen og fy faen å vanskelig trommer skulle være! Jeg trodde jeg hadde ganske grei hender+ben-kordinasjon... EPIC FAILURE av meg i hvertfall. Aldri spilt noe særlig trommer før så veit ikke hvor fort det kommer, men det gjør vel det. Husker jo at jeg sleit med Medium en gang i GH. --- Edit: Vi har en RB-tråd, ja... Endret 13. august 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hvor mange poeng må man ha for å 4 starre TTFAF på expert? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 På expert antar jeg? 404670 er vel det laveste som er bekreftet. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 ok takk. var til en venn.. selv har jeg klart 525k på TTFAF expert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Knall DLC i det siste. Først Virtuoso og så Dragonforce. Neste veke blir det Death Magnetic DLC! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Virtuoso er en dritbra pakke, men alle Dragonforce-sangene høres jo ut som TtFaF. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 De burde seriøst ta med "Trail of broken hearts" av Dragonforce. Den er en ballade, merkelig nok. Kan ikke akkurat klage på gitarene der heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Herregud som eg hater intro på TTFAF, klarer alt på GH3 unntatt den der. Klarer Revolution Deathsquad utan SP utan å falle ned på gult (unntatt i begynnelsen) gjennom heile låta. TDWTG klarer eg nesten kvar gang no, men TTFAF-introen? Neida. Resten av låten går heilt fint. Har berre klart introen ein gang så eg har berre klart heile låten ein gang. Då måtte eg bruke SP i slutte av soloen, men kunne sikkert klart meg utan hadde eg berre kome så langt. Endret 5. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg som ikke spiller på expert en gang, klarer å tappe introen til TTFAF. Har ikke klart spillet på hard en gang. Men det er bare å sitte seg ned noen timer, så klarer du introen hver gang. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Enig med Crossed her. Det er vel bare å sette seg ned og faktisk øve seg på driten, selv om det er et kjedelig helvete. Enig med Crossed her. Det er vel bare å sette seg ned og faktisk øve seg på driten, selv om det er et kjedelig helvete. Selv synes jeg TDWDG er mye verre enn TtFaF, så den skal du ha creds for, Zeph. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ja, tar du vekk introen på TTFAF så synest eg TDWTG er vanskelegare, men inntil eg klarer den forblir det den vanskelegaste for min del. Utanom introen er nok kanskje eit par av dei nye Dragonforce-låtene og vanskelegare enn TTFAF, men sidan eg er blitt så god på HO/PO er det vanskeleg å bedømme. Klarte FC på Mississippi Queen og No More Sorrow i dag då. Endret 5. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå