Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då bør du finne fram gitaren igjen, i morgon kjem meir DLC til GH3:

 

Joe Satriani "Surfing with the Alien"

Steve Vai "For the Love of God"

Buckethead "Soothsayer"

 

Eg har ikkje høyrt låtene, dei ligg sjølvsagt på Youtube, men ut frå det eg har lese på Scorehero kan dette bli ekstremt bra, folka er heilt i ekstase. Kjenner sjølvsagt til alle både Satriani, Vai og Buckethead, dette blir noko anna enn Coldplay-mølet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ny track pack avslørt som kjem 21. august:

 

Dragonforce - Operation Ground and Pound

Dragonforce - Revolution Deathsquad

Dragonforce - Heroes of Our Time

 

Om Activision har ein plan med dette eller vil gjere opp for seg etter to dårlege track packs og to middemådige freebies (Isle, Coldplay, Murloc og Top Gun) veit eg ikkje, men no byrjar DLC verkeleg å ta seg opp her. Også midt på sommaren då. Herregud så bra dette blir. :w00t:

Lenke til kommentar

Vanskelegaste pakken så langt, men har klart alle. Måtte bruke 3-4 forsøk på Soothsayer, dei andre tok eg på sightread.

 

Heilt ville thrills på SwtA, måte alt-strumme som ein galning. :p

 

Synest låter som TTFAF, TDWTG, EWWS, WTK, CoD, Cofwrar og liknande er kjekkare. Partiet i byrjinga på Soothsayer er nydeleg, men eg spelar guitar hero for å spele, ikkje høyre musikk. Det blir litt einsformig, spesielt når låtene er over 6-7 minuttar lange. Så eksploderer det i ville soloer og plutseleg er det over igjen. CoP er i same gate, men den er kjekkare fordi den er lettare.

 

Ser fram til Dragonforce-pakken i august, der har du vokal, refreng, vers, solo og heile pakken, kjekkare å spele sånne låter.

 

Slit veldig med rekkene som går ned, opp ein tone før den fortsetter.

fret-g.giffret-r.giffret-y.giffret-r.giffret-y.giffret-b.giffret-y.giffret-b.giffret-o.giffret-y.giffret-b.giffret-o.gif

 

Frå heilt noia og rockmeteret stuper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...