Bytex Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du kan ikke skryte over å "ta" TTFAF før du har greid den på hvertfall Hard i quick play. Altså ikke dør før den er slutt. Easy er så easy at selv bestemor klarer det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hard? Er det snakk om TTFAF så er det Expert som gjeld. Eg kjem kanskje til å klare den, men neppe TDWTG. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg klarer TTFAF, men TDWDTG sliter jeg fortsatt med. Victory solo K er rett og slett slem. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har kun Raining Blood og One igjen på Hard og har begynte litt på Expert i karrieren), men TTFAF gidder jeg ikke prøve engang på Hard. Klarer den uten problem på Medium uten å feile, men Hard er for vanskelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Klarer TTFAF på hard, men ikke på expert. Tror jeg skulle kommi en stubb hvis jeg hadde greid introen men.. Uansett så spiller jeg lite GH nå som jeg har skaffet meg rock band.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Spiller lite GH når da jeg har skaffet meg Okami. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Då bør du finne fram gitaren igjen, i morgon kjem meir DLC til GH3: Joe Satriani "Surfing with the Alien" Steve Vai "For the Love of God" Buckethead "Soothsayer" Eg har ikkje høyrt låtene, dei ligg sjølvsagt på Youtube, men ut frå det eg har lese på Scorehero kan dette bli ekstremt bra, folka er heilt i ekstase. Kjenner sjølvsagt til alle både Satriani, Vai og Buckethead, dette blir noko anna enn Coldplay-mølet. Endret 22. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Steve Vai? Hm... nesten synd jeg har Wii. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bah! Hvorfor kan de ikke oppdatere DLC til PC da? Står "Downloadable Content is Coming soon". Eller er det snakk om en patch du kan laste ned etter 20 timer leting på sidene demmers? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvorfor kan de ikke fikse noe med PC-versjonen? Dårlig porting ... Kunne i og for seg tenkt meg å spille Forelska i lærern (nei, jeg tuller ikke) på GH, men det er vel bare en svært farfetched drøm. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du kan jo se om du finner den til Frets On Fire? Sikkert en eller annen tulling som liker den sangen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du kan prøve å lage den selv Google for guides. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ny track pack avslørt som kjem 21. august: Dragonforce - Operation Ground and Pound Dragonforce - Revolution Deathsquad Dragonforce - Heroes of Our Time Om Activision har ein plan med dette eller vil gjere opp for seg etter to dårlege track packs og to middemådige freebies (Isle, Coldplay, Murloc og Top Gun) veit eg ikkje, men no byrjar DLC verkeleg å ta seg opp her. Også midt på sommaren då. Herregud så bra dette blir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bah. All DLCen forsterker bare det at jeg er nødt til å bruke studielånet på TV og Xbox360 i stedet for mat og bøker. Bah. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Mat og bøker er oppskrytt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du kan ikke skryte over å "ta" TTFAF før du har greid den på hvertfall Hard i quick play. Altså ikke dør før den er slutt. Easy er så easy at selv bestemor klarer det. Jeg snakker jo selvfølgelig om Expert daaa, tøysegutt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nye pakka som kom idag var rimelig syk. Surfing With The Alien som klart vanskelig for meg i hvertfall, helt syk solo. Tar nok en stund før jeg klarer den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vanskelegaste pakken så langt, men har klart alle. Måtte bruke 3-4 forsøk på Soothsayer, dei andre tok eg på sightread. Heilt ville thrills på SwtA, måte alt-strumme som ein galning. Synest låter som TTFAF, TDWTG, EWWS, WTK, CoD, Cofwrar og liknande er kjekkare. Partiet i byrjinga på Soothsayer er nydeleg, men eg spelar guitar hero for å spele, ikkje høyre musikk. Det blir litt einsformig, spesielt når låtene er over 6-7 minuttar lange. Så eksploderer det i ville soloer og plutseleg er det over igjen. CoP er i same gate, men den er kjekkare fordi den er lettare. Ser fram til Dragonforce-pakken i august, der har du vokal, refreng, vers, solo og heile pakken, kjekkare å spele sånne låter. Slit veldig med rekkene som går ned, opp ein tone før den fortsetter. Frå heilt noia og rockmeteret stuper. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg spiller GH for å høre musikk og spille fysisk luftgitar. Når det gjelder de rekkene som går ned, opp en tone og ned igjen kan du vel bare flytte hånden et hakk etter den første og andre rekken? Da er knappene der de skal være igjen. I teorien enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå