Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)

Anbefalte innlegg

Ikke langt nok ;)

Nope bruker ikke Hyperspeed.

Har forsåvidt aldri prøvd hyperspeed i det hele tatt, hva er greia med det?

Trodde det bare økte hastigheten på notene enda mer? Noe som i og for seg er problemet in the first place (går for fort).

Hyperspeed gjør at charten scroller fortere nedover, men notene havner lengre fra hverandre. Tempoet på sangen blir det samme, men noen mener det blir lettere fordi at avstanden mellom notene blir større. Når du tar har Hyperspeed har du valget mellom 6 hastigheter, vanlig hastighet og Hyperspeed mellom 1 og 5, hvor fem er raskest.

Jeg foretrekker Hyperspeed 1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lære seg betre kan du vel ikkje, det er snakk om trening. Men at det er lettare er eg ikkje i tvil om. Det er lettare å lese notene og time spelinga riktig.

På Raining Blood veit eg ikkje kor mykje forskjell det gjer, for meg er det kun Mosh 1 som er problemet, og der betyr det lite om eg har HS eller ikkje, enten får eg det til eller så får eg det ikkje til. Men det hjelper nok litt med HS uansett. Er så lenge sidan eg har spelt utan.

Byrja med HS3, så 4 og no går det mest i HS5, sjølv om eg framleis likar 4 best.

Det er ikkje anna å gjere enn å prøve.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Sliter på mosh1 selv. Alt annet går lett.

Faen, skulle prøve hyperspeed i stad, men fikk Red ring of death når jeg slo på boksen :/ Andre gang, blir vel 8-10 uker uten rock band og GH da.. Argh, rimelig irritert nå.

PS3 er på rep. pga laser, laptop pga HDD og 360 pga RRoD. Alt skjedde i en periode på 3 uker.

Ganske sjukt? Mangler bare at stasjonære skal kvelde nå..

Lenke til kommentar

Lite tips: Last ned Frets On Fire (gratis og fullt lovlig), sett inn platen, ripp musikken til harddisken (fullt lovlig om du har platen), plug gitaren i usb-porten og nyt. Jeg overlevde helt til jeg fikk GH3 på Wii på denne måten og spiller fortsatt GH2-sangene selv om xboxen streiket for lenge siden. :) Klart det ikke ser like bra ut, meh hva så? Det er bare midlertidlig, og det er vel sangene som teller?

Lenke til kommentar
Jo yngre ein er, jo lettare er det å lære seg noko nytt, som td. GH. Så eg ser ikkje på det som noko godt argument.

Ja er enig i den, broren min trengte mye kortere tid på å lære seg hard/expert. Jeg slett i flere uker, mens han allerede hadde kommet til CoP og KoC, drev jeg på nummer 3 og 4. Pappa har også prøvd litt, men han klarer ikke noe annet en easy uansett hvor mye han prøver, og HS gør det bare være for han.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Metallica will be releasing its next album, "Death Magnetic," as a "Guitar Hero III" download on the same day that the CD arrives in stores.

:w00t:

http://music.yahoo.com/read/news/61531662

Pluss:

BOND FOR GLORY: Activision's impending merger with "World of Warcraft" publisher Blizzard means it's about to become even more of an industry powerhouse. Besides "Guitar Hero," two of Activision's other big names, "Call of Duty" and "Spider-Man," will be returning this fall, and the company is reviving a couple of franchises that have been dormant for a few years: James Bond and "Wolfenstein."
Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Poenget var vel at jeg lett tar TTFAF nå.

Jævlig stygg låt igrunn da, men siden det dessverre er teh one and only GH3-song som alle skriker så jævlig etter, så måtte jeg lære meg den. Kunne de ikke funnet en litt fet låt i hvert fall?

Gikk overaskende fort også. Brukte vel ca. 2 timer fra å begynne på slowest til full speed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...