Stonemeister Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke langt nok Nope bruker ikke Hyperspeed. Har forsåvidt aldri prøvd hyperspeed i det hele tatt, hva er greia med det? Trodde det bare økte hastigheten på notene enda mer? Noe som i og for seg er problemet in the first place (går for fort). Hyperspeed gjør at charten scroller fortere nedover, men notene havner lengre fra hverandre. Tempoet på sangen blir det samme, men noen mener det blir lettere fordi at avstanden mellom notene blir større. Når du tar har Hyperspeed har du valget mellom 6 hastigheter, vanlig hastighet og Hyperspeed mellom 1 og 5, hvor fem er raskest. Jeg foretrekker Hyperspeed 1. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hyperspeed er lettere. Alt blir mer spredt så det blir lettere å skille mellom raske partier og sånn. Bare prøv med 1-3 elns en periode så vil du nok aldri tilbake til 0 hyperspeed. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Edit: too slow. Som nevnt ovenfor her, prøv deg frem til det som passer best for deg. Mange foretrekker hyperspeed, andre klarer seg like bra uten. Endret 3. juli 2008 av Taraldsvik Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man hyperspeed på GH3? (360) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan får man hyperspeed på GH3? (360) Cheats under Options og spill O,B,O,Y,O,B,O,Y Tror jeg det var. O= oransje, B = blå og Y=gul knapp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Oki, er det sånn at man kan lære seg spillet bedre da? Spiller på expert jeg, men sliter med f.eks raining blood.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Lære seg betre kan du vel ikkje, det er snakk om trening. Men at det er lettare er eg ikkje i tvil om. Det er lettare å lese notene og time spelinga riktig. På Raining Blood veit eg ikkje kor mykje forskjell det gjer, for meg er det kun Mosh 1 som er problemet, og der betyr det lite om eg har HS eller ikkje, enten får eg det til eller så får eg det ikkje til. Men det hjelper nok litt med HS uansett. Er så lenge sidan eg har spelt utan. Byrja med HS3, så 4 og no går det mest i HS5, sjølv om eg framleis likar 4 best. Det er ikkje anna å gjere enn å prøve. Endret 3. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Pøh, lillebror som er 14 klarte Raining Blood på Expert igår, 80%. Da bør dere også greie det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jo yngre ein er, jo lettare er det å lære seg noko nytt, som td. GH. Så eg ser ikkje på det som noko godt argument. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mulig, jeg sliter på mosh-bitene. Har ikke klart den på expert enda..men så spiller jeg 1 gang i uka toppers også, da. Er ikke så veldig hardcore, har mange andre spill og holde på med + skiftjobbing. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sliter på mosh1 selv. Alt annet går lett. Faen, skulle prøve hyperspeed i stad, men fikk Red ring of death når jeg slo på boksen :/ Andre gang, blir vel 8-10 uker uten rock band og GH da.. Argh, rimelig irritert nå. PS3 er på rep. pga laser, laptop pga HDD og 360 pga RRoD. Alt skjedde i en periode på 3 uker. Ganske sjukt? Mangler bare at stasjonære skal kvelde nå.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Lite tips: Last ned Frets On Fire (gratis og fullt lovlig), sett inn platen, ripp musikken til harddisken (fullt lovlig om du har platen), plug gitaren i usb-porten og nyt. Jeg overlevde helt til jeg fikk GH3 på Wii på denne måten og spiller fortsatt GH2-sangene selv om xboxen streiket for lenge siden. Klart det ikke ser like bra ut, meh hva så? Det er bare midlertidlig, og det er vel sangene som teller? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hmm.. Kanskje jeg skal gjøre det da. Men mener å huske at det bare fungerer med Ps2- versjonen? Uansett så har jeg faktisk GH3 på PC, så overlever gjør jeg nok. Litt ute av sync til tider men Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jo yngre ein er, jo lettare er det å lære seg noko nytt, som td. GH. Så eg ser ikkje på det som noko godt argument. Ja er enig i den, broren min trengte mye kortere tid på å lære seg hard/expert. Jeg slett i flere uker, mens han allerede hadde kommet til CoP og KoC, drev jeg på nummer 3 og 4. Pappa har også prøvd litt, men han klarer ikke noe annet en easy uansett hvor mye han prøver, og HS gør det bare være for han. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Mener det fungerer på alle versjonene. Men har man platen og ikke gidder rippe sangene er det jo andre måter å finne dem på, uten å gå nærmere inn på det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Metallica will be releasing its next album, "Death Magnetic," as a "Guitar Hero III" download on the same day that the CD arrives in stores. http://music.yahoo.com/read/news/61531662 Pluss: BOND FOR GLORY: Activision's impending merger with "World of Warcraft" publisher Blizzard means it's about to become even more of an industry powerhouse. Besides "Guitar Hero," two of Activision's other big names, "Call of Duty" and "Spider-Man," will be returning this fall, and the company is reviving a couple of franchises that have been dormant for a few years: James Bond and "Wolfenstein." Endret 21. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Metallica? Håper de har lært etter St Anger. For øvrig er Call of Duty 5, Spider-man: Web of Shadows, James Bond: Quantum of Solace (basert på filmen, selvsagt) og det neste Wolfenstein allerede bekreftet, så det der var nok ikke så nytt, Zeph. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Poenget var at Activision slår seg saman med Blizzard til Activision Blizzard. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Poenget var vel at jeg lett tar TTFAF nå. Jævlig stygg låt igrunn da, men siden det dessverre er teh one and only GH3-song som alle skriker så jævlig etter, så måtte jeg lære meg den. Kunne de ikke funnet en litt fet låt i hvert fall? Gikk overaskende fort også. Brukte vel ca. 2 timer fra å begynne på slowest til full speed. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bra, E-wok! Så var det Medium... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå