Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det slår neppe effekten av å klare One på expert helt til 98% og så faile. Da ble jeg småsur etter utallige forsøk før.

Kjenner til den. Jeg faila faktisk på det siste trippelgrepet med dudududun dudududun.

Det er vel 99,9% eller noe.

 

Så gikk det mange uker før jeg gadd å prøve igjen, og da gikk det på first try.

Lenke til kommentar

Kva er det utviklarane av GH3 røyker på jobb?

 

DLC-pakkene dei til tider kjem med er ein forbanna vits.

 

No Doubt: Til tider utfordrande låter, litt lite inspirerande riktignok.

Modern Metal: Kjempegreier, låter med fart og som er kjekke å spele.

Dropkick Murphys: Knallbra pakke, gode og utfordrande låter.

Def Leppard: Heilt OK, litt for lett, bra at det var litt soloer innimellom.

Muse: Knallbra band, totalt feil låtval. Exo-Politics er den lettaste låta på heile spelet, dei to andre er heller ikkje noko utfordrande å spele.

Isle of Wight Festival: Keisamme og alt for enkle låter

Coldplay: Dårlegaste pakken til no, makan til treigt makkverk skal ein leite lenge etter. Dei er kanskje eit stort band, men dette er GUITAR Hero, gitaren på desse låtene er så inni hampen treig og lite inspirerande.

 

Eg har til no lasta ned alt som er kome ut, men eg må bli litt meir selektiv framover ser eg. Pakker som Coldplay og Isle of Wight er totalt uinteressant.

 

No spørs det om det kjem stort meir til GH3 med Aerosmith og GH4 rett rundt hjørnet. Kanskje like greit, eg er meir interessert i eit nytt spel med gode låter enn den driten dei serverer som DLC. Kanskje eg skal kjøpe RB, har derimot høyrt at det ikkje er noko utfordrande det heller.

 

Er byrja på TTFAF no, klarer introen på Slow, slit litt meir med Full Speed.

Lenke til kommentar

Er litt irritert over at de valgte Closer, da det er en av de dårligste gitar-sangene til Lacuna. Men enkelste sang? Bulls On Parade, helt klart. Har ennå ikke klart å ikke få fem av fem stjerner, og jeg har spilt den på alle Medium, Hard og Expert. ;) En og annen bom, selvsagt, men likevel. Og det rett etter en boss?

 

School's Out er heller ikke så veldig vanskelig. Tok ikke lang tid å få den 100% på Medium og Hard. Slet en liten stund på Expert, men kom raskt inn i rytmen og fikk fem stjerner uten problem. Det samme kan sies om Anarchy In The UK på Medium og Hard. Det eneste problemet der er å finne rytmen, men gjør man det er det svært enkelt. Meget bra sanger, men altfor enkle å spille.

 

Håper de tar med noen "skikkelige" Alice Cooper sanger neste gang, som Feed My Frankenstein, Hey Stoopid eller Lost In America. Kanskje Poison, men den er jo ikke akkurat komplisert. :)

Lenke til kommentar
Eneste jeg har klart å FCe er Closer av Laguna eller hva de heter. Dritlett egentlig. Har ikke gått veldig inn for å FCe låter, men har tenkt å prøve litt nå.

 

FC TTFAF? I hel...... Trudde ikkje det var mogeleg pga. Red Snake eg, men tydelegvis var det det. :ohmy:

 

Eg har ikkje mål om å bli like god, då måtte eg vekkprioritert absolutt alt anna her i livet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...