Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)

Anbefalte innlegg

Hva med oss som ikke har mulighet til å spille GH på nett eller har mulighet for å vise et skjermbilde fra Wiien? (jeg går ut ifra at vi må oppfylle minst ett av disse "kravene" for å bli godkjent. Det holder ikke å si at du har fått så og så mye på en sang.) ;)

Det må jo være mulighet for å bruke et mobilkamera på skjermen. Funker fint her, hvertfall.

Om man ikke har tilgang på kamera vet jeg ikke hva man skal gjøre. Bruke kameraet til en venn når h*n er på besøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En turnering må vel være mulig å få til.

Det som hadde vært litt kult er en tråd på forumet hvor folk poster sine beste poengsummer, og disse samles i førstepost, for å se hvem som er best på visse sanger, en slags "Forum Leaderboard".

Lag en tråd om det da. :)

Lenke til kommentar

One og CoP går greit, men det er framleis låter eg ikkje garantert klarer på eit forsøk. På Bonus og DLC er det fleire, inkludert TTFAF og TDWTG sjølvsagt, som eg ikkje har klart.

Cliffs of Dover (introen), 3's & 7's (verset/introen), Raining Blood (Mosh 1 stort sett). Første to klarer eg ganske kjapt, Raining Blood har eg sålangt kun klart ein gang, dog utan SP sidan eg aldri fekk tak i noko.

Blitt lite GH3 sidan eg byrja på NFS:MW og GTAIV.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg har ikke problem med å røske fort nok opp og ned på strummeren, men å holde jevnt tempo hele tiden mens det kommer variasjoner innimellom.

De værste delene er de akustiske partiene syns jeg, for da blir det så mye fingergymnastikk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg vil bare at han skal bli slått og jekka ned et par hakk. :) Men det er altså ingen "FreakyDarg0n666" fra norge på Live som liksom er best?

Jeg har live :) du kan jo sende han på oppdrag hit.

Gamertag: destruktive87

Lenke til kommentar

Kvifor er det ingen som har sagt at det er kome nytt DLC til GH3?!!!!

Def Leppard - Nine Lives, Rock Of Ages og Photograph

Muse - Exo-Politics, Stockholm Syndrome og Supermassive Black Hole

Satt og skulle lage ein samle-CD med alle GH3-låtene (har snart alle) til å ha i bilen, så ser eg nokre Def Leppard låter eg aldri har sett før, så ser eg tre Muse-låter!:! O lykkelige dag! :w00t:

Guitar Hero Muse dei skulle laga, ikkje det forbaska Aerosmith.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg vil bare at han skal bli slått og jekka ned et par hakk. :) Men det er altså ingen "FreakyDarg0n666" fra norge på Live som liksom er best?

Jeg har live :) du kan jo sende han på oppdrag hit.

Gamertag: destruktive87

Legg til Joacking1337, så skal jeg si at det er en som utfordrer han. :)

Lenke til kommentar

Hold strummeren med tommel og pekefinger, hold inne den rette tasten og strum opp og ned så raskt du greier. Det er overraskende enkelt om du trener litt. Det er mer eller mindre umulig å strumme én vei der. ;) Resten av sangen er grei nok, men akkurat den biten må du strumme opp og ned.

Lenke til kommentar
Fant ut av det jeg og, nå er det bare den jævla soloen, får ta den litt i practice så skal jeg nok ta den :)

Det som får deg gjennom den soloen er bruk av hammer-ons. Vet du ikke at det går ann, eller hvordan man gjør det klarer du det neppe, altså soloen. Du tapper bare den første noten med strumbaren, så bruker du bare fretsa på resten. Skjønner? :wee: Dårlig forklart, men... Mestrer du dette blir du plutselig mye bedre, og det blir mye kulere å spille.

ser hvordan det fungerer. Hvis du lurer på hvordan du skal skille vanlig noter og Hammer ons så har du sikkert merket at noen noter lyser hvitt på toppen - disse er altså hammer ons.

Veit at mange er klar over dette, men sikkert noen av dere som lærte noe nå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...