Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stonemaister: Psychobilly freakout er jo en av de beste sangene på GH2, både og høre på og spille på expert. gleder meg til fredag neste uke, blir Guitar hero 3-helg. jeg jobber på elkjøp, så hvis vi har fått det inn kan jeg jo prøve å få kjøpt det på torsdag eller no...håper vi får det inn tidlig :)

Endret av Backspace_89
Lenke til kommentar
dem kunne lagt med en 5-10 stykker vertfall. hadde vert digg om en Black Metal pakke kom på live :)
Hadde vært moro det ja! Får håpe de legger ut mye DLC som ikke er overpriset som på GH2.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Immortal - Solarfall :thumbup:

Den sangen hadde vert grunn nok for meg og kjøpe det vertfall ;)

Lenke til kommentar

Da klarte jeg med nød og nippe å fullføre career på hard på GH2 :D

dem kunne lagt med en 5-10 stykker vertfall. hadde vert digg om en Black Metal pakke kom på live :)
Hadde vært moro det ja! Får håpe de legger ut mye DLC som ikke er overpriset som på GH2.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Immortal - Solarfall :thumbup:

Den sangen hadde vert grunn nok for meg og kjøpe det vertfall ;)

Hva med denne?
;)
Lenke til kommentar
Spilt GH3 ei stund nå, og bare å glede seg folkens.

Klarer en god del sanger på expert, men slipknot - before i forget feks er det så vidt jeg klarer på hard. :/

den sangen er kul as, jeg tror jeg og en kompis tok den på hard når vi spilte det på Elworld

Lenke til kommentar

Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...

Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert.

Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤

Endret av Nissen
Lenke til kommentar
Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...

Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert.

Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤

Vanskelighetsgrad?

Lenke til kommentar

Vanskelighetsgrad?

Expert.

Endret av Nissen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...