Haarvekst Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 six av all that remains er metalcore. men, de har fått insperasjon av death/black metal. Hør tromene for eksempel. de har også mye typisk trash metal trekk. Pluss at mye av vokalen er hardcore, men det er også growling og synging der. altså. Six er metalcore! Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dere metal-folk og kategorisering ass. Hvor mange metal-kategorier finnes det egentlig nå? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det noen som faktisk greier å høre forskjell? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Klarer ikke å fullføre Jordan, Six og Psychobilly freakout på GH2, de eneste jeg mangler der. Har fullført hele GH1. Har ikke 80s hjemme selv. Gleder meg til GH3 kommer til norge. På tide med en Guitar hero tråd, ja. Endret 17. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Har aldri klart å finne en grunn for at Red Octane skulle ha med Psychobilly Freakout på GHII, den er jo ikke noe bra i det hele tatt! Sadister Endret 17. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Psychobilly er da morsom. For min del er six way vanskeligere, men det har jo med spillestil å gjøre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Psychobilly er da morsom. For min del er six way vanskeligere, men det har jo med spillestil å gjøre. Psychobilly Frakout er den eneste sangen jeg dreit i etter å ha klart den på Expert. Actually, Yes We Can, sier ikke mer. Endret 17. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kommer til slutten på soloen av Jordan, der taper jeg. Grunnen er at jeg aldri får nok Starpower, bare såvidt jeg kan får nok til at jeg kan bruke det. Irriterer meg litt Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Haha, enig. Yes we can må være den ækeste sangen i GH så langt Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Stonemaister: Psychobilly freakout er jo en av de beste sangene på GH2, både og høre på og spille på expert. gleder meg til fredag neste uke, blir Guitar hero 3-helg. jeg jobber på elkjøp, så hvis vi har fått det inn kan jeg jo prøve å få kjøpt det på torsdag eller no...håper vi får det inn tidlig Endret 17. november 2007 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 dem kunne lagt med en 5-10 stykker vertfall. hadde vert digg om en Black Metal pakke kom på live Hadde vært moro det ja! Får håpe de legger ut mye DLC som ikke er overpriset som på GH2. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Immortal - Solarfall Den sangen hadde vert grunn nok for meg og kjøpe det vertfall Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Da klarte jeg med nød og nippe å fullføre career på hard på GH2 dem kunne lagt med en 5-10 stykker vertfall. hadde vert digg om en Black Metal pakke kom på live Hadde vært moro det ja! Får håpe de legger ut mye DLC som ikke er overpriset som på GH2. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Immortal - Solarfall Den sangen hadde vert grunn nok for meg og kjøpe det vertfall Hva med denne? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 !!! er ikke lenge til GH3 kommer ut nå, da blir det faen meg vors før helga for og si den sånn Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spilt GH3 ei stund nå, og bare å glede seg folkens. Klarer en god del sanger på expert, men slipknot - before i forget feks er det så vidt jeg klarer på hard. :/ Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Spilt GH3 ei stund nå, og bare å glede seg folkens.Klarer en god del sanger på expert, men slipknot - before i forget feks er det så vidt jeg klarer på hard. :/ den sangen er kul as, jeg tror jeg og en kompis tok den på hard når vi spilte det på Elworld Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på... Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert. Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤ Endret 18. november 2007 av Nissen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert. Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤ Vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Begynte på Guitar Hero 3 i dag, og faan, det er hardt. Er på sangen rett før Through Fire and Flames. Så nå skal jeg slå Lou (satan) i Battle, og det er nesten umulig, for han treffer alt liksom Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Bror min på 12 år har klart å få 5 stjerner på alle sangene i Gitar Hero Rocks the 80's utenom den aller siste sangen på career (Play with me), som han bare har 4 stjerner på...Jeg har derimot ikke klart 5 stjerner på mer en et ca et dusin sanger på ekspert. Dere kan alle banne på at det er jævlig irriterrende å bli slått av sin 8 år yngre bror!!"#"#¤ Vanskelighetsgrad? Expert. Endret 19. november 2007 av Nissen Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har spilt relativt lite, venter spent på 3rn til 360 nå Men personlig syntes jeg det er best å spille med ordentlig plekter, noen andre? Gjorde alltid dette når jeg spilte 1rn på PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå