Zeph Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Morello er ikkje så vanskeleg, han og Slash må du ta på same vis. Samle opp angrep og bruke dei litt etter litt i tillegg til at du samler opp nye. Å samle opp tre og bruke dei kan funke, men då må du ha rett angrep samt time det riktig. Med Slash er mykje avhengig av kva han får og, Double Notes er grusomt, men kjem du forbi byrjinga og kjem så langt at du har tre angrep så kjem dei med ein mykje kortare frekvens, då er han heilt kurant å slå. Kan kanskje være ein idé å spele låtene aleine først, då må du sjølvsagt kunne laste ned, dei er gratis. Det er som med alle andre låter, du må treffe notene, berre at her må du i tillegg plukke angrep og ta imot ein del. Lou er ikkje grei, spesielt når eg ikkje har sjans på å klare TDWTG aleine heller, difor vart det Whammy@Grønne noter = garantert siger. Du skal være glad dei har gjort det lettare å spele battle enn ellers, hadde ikkje vore greit om det hadde vore like vanskeleg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sånn litt off-topic: Guitar Hero Aerosmith To Be Thankfully Not Just Aerosmith Oh, we knew from the get-go that Guitar Hero: Aerosmith wouldn't just feature the middling, aging bad boys from Boston, saving us from gagging on a disc full of the band's signature schlock. The original press release even says that "celebrated artists that the band has either performed with or has been inspired by in some way" will appear. Who? Well, Aerosmith guitarist Joe Perry has been pretty mouthy about that lately, with the latest issue of Game Informer revealing that Cheap Trick, Mott the Hoople, Joan Jett and The Kinks will have their own tunes on the next Guitar Hero release. We've also heard that the guitarist dropped additional names earlier this month, spilling that tracks from Lenny Kravitz, The White Stripes and Deep Purple would appear in the game. If you want to read the Q&A with Perry and bassist Tom Hamilton at Game Informer, you'll have to be a subscriber. Just kidding, obviously! No one cares what a band's bassist has to say. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det eneste jeg liker med bossene er at du kan hoppe over dem om du ikke får det til. Vet det er flere band i GH: Aerosmith, men hva så? Det er for det første minimalt med andre band, og de har bare en sang hver uansett. Dessuten spiller du jo som Aerosmith hele tiden, og så vidt jeg vet kan du ikke engang skifte gitarist og få en av de gamle tilbake. Jeg ville gått lei allerede i andre gruppe selv om det hadde vært Metallica eller Manowar, og Aerosmith er nå ikke akkurat det beste gitar-bandet der ute. På den positive siden er det kun én boss denne gangen. Heldigvis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Eit GH3-oppsett med ein Aerosmith-låt per konsert hadde vore heilt greit, men helst ikkje meir enn 10 totalt. Er så j**** idioti å lage eit sånt spel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg digger gammel Aerosmith (har masse live bootlegs fra tidlig 80-tall) så jeg kommer til å kose meg med det nye spillet. Og sikkert mange andre også som ikke bor på dette forumet De er et av verdens største band for en grunn. Det er ikke bare Crying de er kjent for, selv om det er låten ungdommen har hørt utallige ganger nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Aerosmith er greit nok, men hva gjør de i et gitarbasert spill? Det er svært mange band der ute som fokuserer svært mye gå gitarer. Iron Maiden, GnR, Metallica og AC/DC er jo for eksempel svært gitarbasert til tider, og alle fire har vært populære veldig lenge og har den dag i dag trofaste fans over hele verden. Er ikke de minst like populære som Aerosmith? Men selv om vi hadde hatt et GH som fokuserer på et av dem hadde jeg nok tvilsomt kjøpt det da jeg ville gått lei veldig fort. Noe av det beste med GH er variasjonen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du har virkelig ikke hørt annet enn de suppete balladene deres fra 90-tallet du? Aerosmith ER gitarrock. I aller høyeste grad. Hør på gamle låter som Toys in the attic, Love in an elevator, dream on. Finner sikkert på youtube. Perry er gitarhelt så det holder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Runda GH2 i går, var ikkje så vanskeleg når eg først vart vandt med HO/PO-greiene. Ein del kule låter der, sjølv om eg var svært skuffa over Killer Queen og Stellar som DLC. Feil vokal og feil gitarlyd, huff! Høgdepunktene var Misirlou, Hangar 18 og sjølvsagt Free Bird på topp, fekk frysningar når den kom i gang. Ikkje utforska bonuslåtene så veldig, måtte prøve Jordan, og det vart fort slutt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har nok hørt en del Aerosmith, men gitaren deres er ikke akkurat den beste. Det er veldig mange band der ute med mye bedre gitarer enn dem. Men uansett, jeg kommer ikke til å kjøpe dette da det blir fort kjedelig med bare ét band. Det har ingenting å si hvilket band engang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Høyrte på Iron Maiden i bilen i dag, det hadde vore bra, eller Metallica. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Guitar Hero blir aldri bra med bare ett band. De fleste band har som regel en stil på sangene deres, og ingen band har såpass mange og bra sanger at det rekker til et fullverdig Guitar Hero. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 GH: Iron Maiden hadde vært drømmespillet for min del Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 GH: Iron Maiden hadde vært drømmespillet for min del Samme her! Hadde glatt spillt et GH spill med bare Maiden sanger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mens andre ville sagt "Bare Iron Maiden? Fyfaen, det er skikkelig teit ass! Jeg vil ha AC/DC-spill!!!!!!!111" Jeg digger gammal Aerosmith, så jeg svømmer motstrøms i denne tråden. Og det er jeg glad for Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Akkurat difor er det dumt å lage eit spel med utgangspunkt i eitt band! Du vil tilfredsstille ei gruppe brukarar, men samtidig irritere alle andre. Ut frå det me veit så langt er det snevert med andre band. http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_Aerosmith Veit ikkje om eg kjem til å kjøpe dette, har meir tru på Rock Band og GH4. Det kjem sikkert nokre bonuslåter med andre band, men så mykje Aerosmith er ikkje heilt min kopp te. Du skal sjølvsagt få lov til å glede deg til GHA Bytex, men du er enig i at det er tåpelig å gjere sånt? Eg hadde ikkje protestert om det kom eit GH Maiden, 'tallica, Tool, Muse eller andre band eg høyrer på, men ser helst at dei lager spel med varierte band, som dei GH-spela til dags dato. Eit overtal av kjende band er derimot heilt greit. 5-6 låter av dei største vil nok bli godt mottatt. Endret 10. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nesj syns ikke det er tåpelig. Ingen som tvinger noen til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nei, det er greit nok, men dei kunne brukt pengane på eit anna spel i staden for som fleire kunne hatt glede av. Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 GHA blir sikkert bra det, men venter heller til GH4. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eg og, det blir nok Xbox når Rock Band og GTA IV kjem trur eg. GH4 og GeoW2 til jul hadde vore kos. Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Rock Band blir awesome. Nå gjenstår det bare å få sendt Xboxen på reperasjon, så er alt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå