Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Jeg sier jo ikke at bokstavelig talt er "enkelt" å ta Lou, uansett vanskelighetsgrad. Han er jo sluttbossen i hele spillet, så det er logisk at han er vanskelig. Selv har jeg slitt mot ham flere ganger, selv på Medium. Det jeg sier er at jeg aldri har klart å slå ham i begynnelsen da jeg rett og slett aldri før noen power-ups før helt mot slutten, og selv om en og annen tilfeldigvis skulle dukke opp er det bare ubrukelige som å gi ham dobble noter og blinkende noter. Han tar alle uten problem, så jeg foreslår å samle whammy, ødelagt streng og høyere vanskelighetsgrad og bruke alle med kort tid mellom når han begynner å få mange noter å spille. Det er fristende å fyre av alle på en gang, men da kan han være heldig og "overleve". Om dere bruker en rett før den andre går ut vil han ha sammenhengende problemer hele tiden, og da taper han nok raskt. :)

 

EDIT: Selvsagt mener jeg dere bør høre på teksten. Det gjelder ikke bare for denne sangen, men også for alle de andre. Er ikke det litt av poenget med å ha slike sanger i spillet? Det er vel ingen som kjøper GH og skurer av lyden fordi de ikke liker musikken? :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får power-ups lenge før slutten, men det tar litt tid ja, og han får alltid opp rockmeteret før den tid. Dessutan er doble noter og amp overload noko av det beste å bruke i battle. Doble noter gjer ein solo umogeleg å spele, i Devil went to Georgia er jo det gull verdt. Amp overload er og veldig bra, det varer lenge og han mister mykje, men bør brukast i ein solo, ikkje kjappe partier, der er derimot broken string og whammy supert.

 

Å skru av musikken har eg gjort ein gang for å klare achievement. :D

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å kjøpe og spille GH om dere ikke liker musikken? Dere betaler vel ikke nesten tusen spenn for å holde en plastikkgitar og trykke noen noter? :dontgetit: Da kunne dere vel spart pengene og lastet ned Frets On Fire i stedet. Greit det ser dårligere ut, men nå er jo ikke GH det beste spillet akkurat om vi snakker grafikk. Dere får heller ikke med gitaren, men tusen spenn spart er nå tusen spenn spart. ;)

 

Når det gjelder Lou er det viktig å slå ham raskt, og ikke prøve å bruke en og en power-up. Da vil han bare få opp meteret sitt igjen, go du er like langt. I stedet må du få ned meteret hans sammenhengende helt til han taper. Det er mye enklere på slutten, spesielt om dere sparer de beste power-upene. Nå er det jo selvsagt ikke enkelt å holde gjennom hele sangen, men han er jo sistebossen uansett. Hadde jo blitt kjedelig om han bare gav opp etter noen sekunder. Skjønt om dere ikke liker musikken... :p

Lenke til kommentar

Eg sleit nok med Lou på Hard, har ikkje tenkt å vente til slutten av låten, ikkje at eg kjem så langt heller. Har aldri klart Devil went to Georgia på Expert, er ikkje snakk om når han i tillegg skal angripe meg.

 

Er det forresten lettare på battle enn når du spelar aleine? Eg synest eg held meg i live ganske bra sjølv om eg bommar i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er vitsen med å kjøpe og spille GH om dere ikke liker musikken? Dere betaler vel ikke nesten tusen spenn for å holde en plastikkgitar og trykke noen noter? :dontgetit: Da kunne dere vel spart pengene og lastet ned Frets On Fire i stedet. Greit det ser dårligere ut, men nå er jo ikke GH det beste spillet akkurat om vi snakker grafikk. Dere får heller ikke med gitaren, men tusen spenn spart er nå tusen spenn spart. ;)

 

Jeg betalte 599,- for gitar og spill. Jeg synes nesten synd på deg om du liker absolutt alle sangene på spillet. Dessuten er det ikke så svart/hvitt som du beskriver det. Hvis jeg må høre på samme forbanna sang mer enn fem strake ganger fordi jeg ikke klarer den, så slår jeg heller av lyden for å unngå sangallergi.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Heh, du synes synd på meg om jeg liker musikken? Morsom, du. Hvorfor ikke gå tilbake til den emo-greia som er så populært nå for tiden og la oss voksne få kose oss med skikkelig musikk. :p

 

Du bestemmer jo virkelig ikke hva som er bra musikk, det bestemmer vi jo selv..

Og dessuten, selv om 5% av ungdommene idag er emo, så betyr ikke det at alle er det.

Lenke til kommentar

Skjønner godt hva cinesque mener.

Spiller aldri samme sang 2 gang på rad, med unntak av Jordan. Har vel prøvd 4-5 ganger på rad, men så klarte jeg ikke mer.

Den er den eneste sangen jeg ikke har klart ^^

 

Menmen, man blir lei av å spille samme sang flere ganger.

 

Og det er flere sanger jeg ikke liker på GH(2).

Aller mest må det være "yes we can".

 

W T F er den sangen. Helt fantastisk dårlig. Kan ikke innbille meg at noen liker den.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Guitar Hero 2 og 3 da sangene er jo dritbra å spille på

Men det er 1 sang jeg sliter faen så mye med og det er Through The Fire And Flames med Dragonforce på Medium "gjelder GH III", og på hard stopper jeg opp på ca 2% :p. Synes denne sangen er den vanskeligste jeg har prøvd..

 

Men alt i alt så storkoser jeg meg å spille GH III og GH II, spiller med høy lyd så jeg lever meg skikkeligt inn i sangene :D

 

Men jeg bryr meg ikke viss jeg ikke klarer noe på Expert eller Hard ;)

Lenke til kommentar
Og det er flere sanger jeg ikke liker på GH(2).

Aller mest må det være "yes we can".

 

W T F er den sangen. Helt fantastisk dårlig. Kan ikke innbille meg at noen liker den.

Jeg har aldri møtt en person som liker den. Den sangen sier litt om hvem som får lov til å spille inn plater nå til dags...

 

Dommerfløytesolo, I mean, srsly...

Lenke til kommentar

I dag klarte eg One, Cliffs of Dover, The Way It Ends og Take This Life. Pluss Raining Blood og We Three Kings, begge utan bruk av Star Power! :w00t:

 

Lou fekk stadig Double Notes, eg hadde sjansen ein gang med Whammy, men tapte akkurat før han, begge blinka raudt. Eg var sjølvsagt litt for opptatt av kva som skjedde med han til å følge med på min eigen gitar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...