Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Lykke til, det trenger du! :p

Har lagt Guitar Hero på hylla inntil videre, Slipknot på expert ble litt i vanskeligste laget. Doble og triple grep i hytt og pine kombinert med en rytme som jeg aldri klarte å finne.. Tror jeg har bitchet om den sangen i tråden før når jeg tenker etter :wee:

 

Uncharted, DMC4 og Ninja Gaiden Sigma skal spilles før jeg tar Guitar Hero på alvor igjen..

Føler med deg når det kommer til slipknot sangen.. sitter fast på den og 3's & 7's..

Klarer ikke de raske trippelnote skiftene... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale å kjøpe to gitarer på det sterkaste, spelene er fantastisk artige aleine, men med to blir det heilt overveldande når ein skal spele Battle eller Face-off. Har og fått GH2 som eg kjøpte frå Play-Asia til ein billig penge.

 

Det er sjølvsagt eit økonomisk spørsmål og, 1400 for eit spel og to kontroller er jo ein del. Få ein kompis til å kjøpe gitar nr. 2, eventuelt spleis.

 

Har forresten merka at kvar enkelt gitar er forskjellig. Lyden i strummetingen, halsen, respons på vipping av gitaren (skulle ønske du kunne slått av den funksjonen) og sånt er veldig tilfeldig. Eg brukar kun knappen til å bruke angrep og star power, hadde vore nice å kunne kople ut vippefunksjonen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Eg har bytta to med halsproblemer, har ein som tilsynelatande er kjempe no, den andre har litt slark i halsen, tendensar til manglande signal på grønn og den er litt oversensitiv på vippefunksjonen. Har fungert greit for meg så langt, men blir det tullball så bytter eg igjen, er ikkje redd for det.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt min gitar mer enn litt over en uke, men allerede viser den gule knappen svakhetstegn.. Iblandt fungerer den liksom ikke i det hele tatt, noe som herper alt som heter note streaks..

 

Skal jeg bare sende den tilbake? Den er kjøpt på cdon da, så hvordan vil det funke isåfall?

Lenke til kommentar

Er det slark i halsen? Kan du trykke den ned 1-2mm?

 

Om du har vedvarande problemar med dette og det fungerer når du trykker ned bør du bytte ja. Er den kjøpt på CDON tar du kontakt med Kundeservice og får eit returskjema tilsendt. Du kan lese meir om det her. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904

 

Ulempen med å kjøpe det i nettbutikk er at det tar lengre tid og du kan være uheldig og få ein dårleg gitar tilbake. Eg kjøpte det over nett hos Platekompaniet, men bytta i butikk, den andre kjøpte eg på Elkjøp i butikk og bytta i same butikk. Kan sjølvsagt ikkje garantere at du får ein ny frå CDON, spørs korleis dei feilsøker, men eg vil tru du får det. Du kan godt argumentere med at dette er eit veldig kjent problem og at du har sett mange tilfeller på internett. Det er nødvendigvis ikkje eit konstant problem, og det er mogeleg ein må spele ei stund for faktisk å merke noko til det. Eg er ganske klar på sånt som dette, fungerer ikkje kontrollen som den skal så skal eg ha ny, det er produsenten sitt problem, ikkje noko eg skal lide av. Så vidt eg har lese er dei fleste butikkane greie når det gjeld bytte.

 

Ellers har eg kun Before I Forget og Cult Of Personality igjen på konsert 7, er klar over at CoP er vanskeleg, men foreløpig står eg fast på BIF, igjen...akkurat den eg hadde problemar med på Hard. Har ikkje prøvd så mykje, men skal nok klare å få inn G/R-R/GU-GU-B-GU-G/R-R/G....-delen, men eg er spent på om eg har sjans på G/GU-R/B-GU/O-delen, det går så fort, og fingrane har på ingen måte lyst å være med. Andre som har problemer med dette? Vil det gå med nok trening? Hugsar eg prøvde den kombinasjonen med fingrene på eit bord for lenge sidan, peikefinger/ringfinger og langfinger/lillefinger om kvarandre. Huff....

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Min er litt overfølsom på vippinga, avogtil får jeg starpower bare jeg sitter med gitaren litt på skrå. Men ellers funker den finfint etter flere mnd. Spiller ikke hardcore 8 timer om dagen da, men. Er 360-gitaren til GH2, da. Kanskje mere stabil enn de nye gh3-gitarene er.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vel, GH2 er ganske langt frå GH3 for min del.

 

Lydane når ein bommar høyrest ut som noko frå Super Mario på Nintendo, men aller mest irriterande er HO/PO. Dei er vonde å få auge på og så er det noko som ikkje stemmer i forhold til GH3. Det at ein del låter er grusomt enkle heilt til 95% for så å slenge inn ein sinnsjuk HO/PO-del var ikkje så artig heller. Skal ingenting til før rockmeteret går til bunns. Låtene er ikkje like engasjerande og variert, mykje standard A4-rock. Ellers er fargebruken dyster og grå.

 

Klar over at eg nok hadde sett annerledes på det om eg hadde hatt GH2 først, men det for så være-

Lenke til kommentar
Hahaha, nesten så ein kan spekulere i om det er tilfeldig eller ei. Genialt Stonemeister! Var det med vilje eller tilfeldig? :p

Det var helt tilfeldig, spilte alt fram til soloen perfekt, bortsett fra en meget strategisk (og totalt ubevisst) bommert i introen.

Visste at jeg var over 600 i streak, men at den skulle stoppe på "The Number of the Beast" gjorde at både jeg og kompisene mine på LAN'et fikk seg en god latter.

 

Hadde nok blitt vanskelig å gjøre det med vilje, ikke nok med at du skal klare å bygge streaken så langt, men å måtte gi den opp på akkurat det punktet er ikke bare sløsing av potensielle top scores, men også ganske vanskelig. Notene kommer rimelig tett opp mot hverandre i akkurat de partiene hvor man kommer til 666 noter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...