Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES!!! Da var GH3 på expert klart for min del! Spilte raining blood for første gang på et par dager for en stund siden, tok den på første forsøk! Etter det klarte jeg faktisk duellen mot Lou på første forsøk også! *stolt* :grin2:

Så til spørsmålet mitt... Noen tips for å klare TTFAF? Jeg sliter spesielt med første delen, prøvd den tappinga, går helt greit det, men kommer jeg ut av det kommer jeg ikke inn i det igjen. Dessuten har jeg ennå ikke funnet en enkel måte for å trykke på den knappen med albuen, må liksom stille meg i en posisjon som ser skikkelig dum ut og har absolutt ingen kontroll. Egentlig bare flaks de gangene jeg klarte noe av det. Evt. kan dere poste link til en video som forklarer ganske nøyaktig hvordan man klarer introen der. Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Kan spille med vanlig håndkontroller også. Det er faktisk lettere, for du trenger ikke bruke strumknapp i det hele tatt, bare trykke notene ned med skulderknappene.

 

Det er utrolig vanskelig og forvirende på starten, men etterhvert blir det enklere. Men det er nærmest umulig og klare den Cydonia sangen med en håndkontroll..x)

Lenke til kommentar

Ja det er snodig i starten. Jeg klarer endel på Medium og Hard med kontrolleren. Måtte bruke det i jula, for det var ikke kommet løse gitarer til PS3 da, så kompisen jeg var hos hadde bare 1 gitar. Men syns det gikk overraskende greit, klarte dobbel og trippelnoter innimellom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig stolt av meg selv, 5 stjerner og 312K på Knights of Cydonia.. Og 209 note streak... Men så klarer jeg jo bare så vidt Raining Blood og Before I Forget går ikke så bra den heller. Men har jo 5 stjerner på Cliffs of Dover og Cult of Personality. Digger den soloen på CoP :)

Lenke til kommentar
Klarte endelig lou på expert. Måtte merkelig nok noe øl til for at jeg skulle få det til.

 

Vet hvordan det er. Jeg skulle spille inn en vanskelig keyboardsolo på skiva til bandet jeg var med i før. Fikk det ikke til. Så tok vi en pubpause, to-tre øl, og da nagla jeg soloen på første forsøk. Beviser bare at alkohol og musikk hører sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...