Zeph Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan jo eventuelt spele normalt og lære deg å trykke omvendt. Det går så seint og er så langt mellom notane på easy at det ikkje bør være noko problem. Nokre tips til kvar eg kan få tak i GH2 til Xbox 360 utan gitar forresten? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De hadde en masse inne til 499,- på EBGames på Byporten. Tror det skal ha kommet ut uten gitar nå og skal være lett å få tak i nå, men kan jo ha vært heldig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 499 var stiv nok pris, er det å få tak i frå utlandet? Er altså snakk om GH2, finnes det her i landet utan gitar? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 499 var stiv nok pris, er det å få tak i frå utlandet? Er altså snakk om GH2, finnes det her i landet utan gitar? Ja vi snakker om Guitar Hero 2 fra Harmonix osv, the real deal 499,- er jo stiv pris ja, men for meg som egentlig var på vei til å invistere i enda en gitar og spillet ble det et rimelig alternativ. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 YES!!! Da var GH3 på expert klart for min del! Spilte raining blood for første gang på et par dager for en stund siden, tok den på første forsøk! Etter det klarte jeg faktisk duellen mot Lou på første forsøk også! *stolt* Så til spørsmålet mitt... Noen tips for å klare TTFAF? Jeg sliter spesielt med første delen, prøvd den tappinga, går helt greit det, men kommer jeg ut av det kommer jeg ikke inn i det igjen. Dessuten har jeg ennå ikke funnet en enkel måte for å trykke på den knappen med albuen, må liksom stille meg i en posisjon som ser skikkelig dum ut og har absolutt ingen kontroll. Egentlig bare flaks de gangene jeg klarte noe av det. Evt. kan dere poste link til en video som forklarer ganske nøyaktig hvordan man klarer introen der. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva mener du med albuen? Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den du kan trykke opp og ned på vet du... For å kunne tappe i gjennom bruker man vanligvis begge hendene til fret buttonene, derfor blir det albuen i stedenfor. Hvis ikke noen har et bedre tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du trenger ikke å strumme hvis du treffer notene riktig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du trenger ikke å strumme hvis du treffer notene riktig På første noten må man det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den du kan trykke opp og ned på vet du... For å kunne tappe i gjennom bruker man vanligvis begge hendene til fret buttonene, derfor blir det albuen i stedenfor. Hvis ikke noen har et bedre tips? Er det vanleg å gjere på TTFAF? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er vanlig på introen ja! Ligger noen TTFAF intro videoer på youtube, sjekk der Sliter selv med det partiet av sangen.. Et tips hvis du kommer ut av rytmen: Start på neste RØDE note.. Da er det faktisk mulig å komme inn igjen.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan spille med vanlig håndkontroller også. Det er faktisk lettere, for du trenger ikke bruke strumknapp i det hele tatt, bare trykke notene ned med skulderknappene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan spille med vanlig håndkontroller også. Det er faktisk lettere, for du trenger ikke bruke strumknapp i det hele tatt, bare trykke notene ned med skulderknappene. Det er utrolig vanskelig og forvirende på starten, men etterhvert blir det enklere. Men det er nærmest umulig og klare den Cydonia sangen med en håndkontroll..x) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ja det er snodig i starten. Jeg klarer endel på Medium og Hard med kontrolleren. Måtte bruke det i jula, for det var ikke kommet løse gitarer til PS3 da, så kompisen jeg var hos hadde bare 1 gitar. Men syns det gikk overraskende greit, klarte dobbel og trippelnoter innimellom. Endret 11. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå er jeg skikkelig stolt av meg selv, 5 stjerner og 312K på Knights of Cydonia.. Og 209 note streak... Men så klarer jeg jo bare så vidt Raining Blood og Before I Forget går ikke så bra den heller. Men har jo 5 stjerner på Cliffs of Dover og Cult of Personality. Digger den soloen på CoP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tror gitaren min er utslitt. Noen andre som har opplevd det samme? Har kun spilt i 8-9 måneder. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Klarte endelig lou på expert. Måtte merkelig nok noe øl til for at jeg skulle få det til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Eg har kontakta Platekompaniet for å returnere min gitar, spørsmålet er om eg vil bruke posten og vente ein evighet eller kjøre til Bergen og bytte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Klarte endelig lou på expert. Måtte merkelig nok noe øl til for at jeg skulle få det til. Vet hvordan det er. Jeg skulle spille inn en vanskelig keyboardsolo på skiva til bandet jeg var med i før. Fikk det ikke til. Så tok vi en pubpause, to-tre øl, og da nagla jeg soloen på første forsøk. Beviser bare at alkohol og musikk hører sammen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror gitaren min er utslitt. Noen andre som har opplevd det samme? Har kun spilt i 8-9 måneder. Den grønne knappen på min reagerer ikke hele tiden, og det etter kun halvannen måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå